jamppa1919
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ♠Ässät♠
Mä luulen, että "ykkössentterit" on jo hankittu. Tyvärr
Ja miksi näin luulet? Kukas se sitten on?
Mä luulen, että "ykkössentterit" on jo hankittu. Tyvärr
Ja miksi näin luulet? Kukas se sitten on?
åEnemmänkin viittasin näihin epärealistisiin odotuksiin siitä, että Ässät työntää muutama satatuhatta euroa pariin uuteen kaveriin.. Not going to happen.
Kyllä luulen, että Luomala, Uusitalo ja Pellinen ovat niitä ensi kauden "profiilihankintoja".
Kerro minulle yksikin sellainen REALISTINEN nimi, joka
.
Vuoden 2006 verotiedot eivät ole asian koko totuus. Eikä se ole veronkiertoa, vain laillista verosuunnittelua.
Nyt TPS julkaisia tukun loistavia sopimuksia, mm. Tommi Hannus, Ilari Filppula ja Sami Venäläinen mainitakseni. Kaikki tämän hetken Ässäporukassa ainakin kakkosketjun miehiä, joita Ässissä ei taidon ja tason puolesta taida olla kuin Salminen.
... Näinhän tj Hirsimäki sekä Päävalmentaja Suhonen ovat sanoneet: Hankintalistalla on ykkössentteri, laituri ykkös- tai kakkoskenttään ja ainakin yksi puolustja...
Hirsimäki sanoi Nordensköldinkadulla kevättalvella 2008 ennen Hifk-ottelun alkua,(vapaa lainaus) että: "tullaan hakemaan kovan luokan kotimainen pakki, semmoinen jolla on kunnolla nimeä, että tunnetaan muuallakin. Lisäksi Kapasesta hankkiuduttava eroon"
No, saatiin penkitetty Uusitalo (sinänsä ihan ok kaveri) ja Kapanen jatkaa maalilla.
Mikä tässä logiikassa ei uppoa sinuun?
Hirsimäki sanoi Nordensköldinkadulla kevättalvella 2008 ennen Hifk-ottelun alkua,(vapaa lainaus) että: "tullaan hakemaan kovan luokan kotimainen pakki, semmoinen jolla on kunnolla nimeä, että tunnetaan muuallakin. Lisäksi Kapasesta hankkiuduttava eroon"
No, saatiin penkitetty Uusitalo (sinänsä ihan ok kaveri) ja Kapanen jatkaa maalilla.
Mikä tässä logiikassa ei uppoa sinuun?
Marjamäki sittenkin Venejälle?
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1517063
Asiat muuttuu, mutta pelaajabujettia tuskimpa lähdetään pienentämään joten turha odottaa mikonkadulta tietoa että joukkue on tässä. Mikä tässä on niin vaikea uskoa?
Itse olen tosi pettynyt, jos joku 150000e/vuodessa rahastava ulkkari vie Salmisen paikan kahdesta ylemmästä ketjusta.
Toistan nyt itseäni, mutta A:n matseja oli kiva katsella, kun tiesi, että vedetään omilla äijillä
Toisaalta, eikös tämä TuTosta tullut kaveri ollut aika pienikokoinen? Pitääkin googlettaa, olisiko Jukka itse Keinäsen kanssa sapuskoinut...
ensio kirjoitti:Sillä oli lounasseuraa, sellainen nuorehko jätkä joka ei ihan yhtäkkiä vastannut sitä visiota, mitä itsellä on jääkiekkoilijasta: saattoi hyvinkin olla myös sponsorin edustaja.
*newsflash* Kerrankos sitä lainaa itseäänkin: nopean googlauksen perusteella Hirsimäen ruokailuseurana oli juurikin Keinänen
Heh, jääkiekkoilijat eivät monestikaan juuri urheilijoita muistuta, joten tämä katkos taisi johtua siitä :=)
Tuli muuten hieman off-topicina mieleen, että näin tuossa Hirsimäen syömässä aiemmin tänään päivällä. Sillä oli lounasseuraa, sellainen nuorehko jätkä joka ei ihan yhtäkkiä vastannut sitä visiota, mitä itsellä on jääkiekkoilijasta: saattoi hyvinkin olla myös sponsorin edustaja. Toisaalta, eikös tämä TuTosta tullut kaveri ollut aika pienikokoinen? Pitääkin googlettaa, olisiko Jukka itse Keinäsen kanssa sapuskoinut...
noh, poikien jutustelusta en kuullut sanaakaan, joten sama kai se vaikka joulupukin kanssa olisi pitänyt yrityspalaveria, mutta kuitenkin. :D
Itse näin Hirsimäen vuosi sitten Prismassa. Osti muuten Tapolan mustaamakkaraa josta voimme päätellä että kaipuu manseen on melkoinen. Jutteli samalla lihatiskin myyjän kanssa tai oliskohan sittenkin ollut joku jääkiekkoilija...
Sen sijaan on ihan todennäköistä, että hankitaan pari jonkinlaista potentiaalia omaavaa nuorta pelaajaa + Nickerson. Mitään sateentekijää ei saada.
Ei millään pahalla, mutta tämä jatkuva suunpieksentä alkaa pikku hiljaa jo tympäistä. Ei muuta kun sitten syksyllä kahistelemaan tuulitakkeja, jos käy niin ikävästi että joukkue ei häviäkään joka ottelua.
Itse taas veikkaan että loput tulevat pelaajat ovat juurikin näitä ulkomaalaisia kokeneita pelureita, joita kyllä tuolta ison järven toiselta puolelta löytyy. Näihin tullaan kuluttamaan sitten se 100k-150Ke per mies rahaa. Huhuiltu Pikkarainen sieltä silti voi olla tulossa, ulkkareiden lisäksi...
Esim. Classenin tapaisille kavereille puolestani suora EI, pitää olla kovempia kavereita joiden annetaan tulla vuodeksi rahastamaan.
Puhutko nyt siitä samasta Masista, jota täälläkin palstalla jokusen kauden ajan odotettiin kuin messiasta joidenkin toimesta pelastamaan Ässät. Sitten kun tuli niin ei pitkään viihtynyt ja nyt näyttää järkkäävän vielä uudelle seuralleen muhkeat siirtokorvaukset(olisikohan tämäkin sitä hirsin kavalaa juonta pönkittää ipaa). Ei ihme jos kannattajaa rupeaa moinen risoamaan.Rahaahan sieltä tietysti tulee säkkikaupalla, mutta nyt just ei ihan tunnu siltä ettäkö Masi kauheasti olisi kykenevä sitoutumaan mihinkään.
ja nyt näyttää järkkäävän vielä uudelle seuralleen muhkeat siirtokorvaukset