Täytyy nyt taas kerran ottaa huomioon se asia, että nämä pahimmat dissaajat, ovat näitä toiselta puolelta suomea kirjoittavia besserwissereitä, joidenka mielipiteitä ei tule pitää minkään sortin faktoina. Näkevät hyvällä tuurilla pelin kaudessa, ja sitä rataa.
No lasketaanko mun mielipide? Besserwisser-termiä en just nyt muista, mutta kuitenkin. Kaivetaanko leegot esille ja väännetään taas?
En minä tarkoita, että "voi itku. Me hävittiin tämä kausi" ja ripottele tuhkaa päälleni, mutta helvetti sentään. Jos nyt positiivisin asia on se, että meijän poijjaat harjoittelee vihdoinkin, niinkuin liigajoukkueen kuuluu, niin...
Mikä on muuten Maven tilanne? En nyt juuri muista....
Kuitenkin. Meillä on heikko joukkue. Luvattoman heikko. Vaikka meille nyt tuleekin ne _vahvistukset_, niin se, että Ässien ainoat kohupelaajat ovat Karalahti, Hurme, Nickersson, (Fandul?) ja Leinonen, kertonee jotain? Meillä ei ole yhtäkään noista pelaajista. Ainoa ilmoitus sopimuksista viimeaikoina on joku Rynnäs. Jee?
Ässiin on tulossa kovan luokan vahvistuksia, ja taidoiltaan tulevat olemaan vähintään sitä mitä ulkolaiselta odotetaan. Tietysti näistä löydetään jotain inisemistä, mutta antaa nyt onnettomien olla, ja inistä.
Mukavaa, että sinulla on sisäpiirilähteet/olet uskomattoman optimistinen, mutta.. Kai sinä nyt hyvä mies ymmärrät, että esim. minulla ei moisia lähteitä ole ja sen lisäksi minua vituttaa muutenkin tämä seuran touhu tällä hetkellä. Totta kai meille nyt joku tulee, mutta onko se too lil' too late? Väittäisin, että me tarvitaan yksi Williams, yksi Riksman ja yksi.... Rafalski? ennenkuin tästä joukkueesta olisi potentiaaliseksi vastukseksi joka joukkueelle. Ja voit kaivaa tuon sitten esille puolivälissä kautta ja ilkkua, jos tahdot.
Peace apinat.
Rrrrrrauhaa. Jos on taas vääntämistä, niin laita YV:tä. Otan omat palikat mukaan.
Ymmärrä nyt silti, helvetti soikoon, että ei tässä ole tasan yhtään syytä olla tyytyväinen joukkueen toimintaan tällä hetkellä. Keksitkö itse yhtään?