Olinhan siellä minäkin
Yllättävän hyvin pata pysyi kuitenkin läpi pelin jotenkin pelissä kiinni ja Nissinen oli mies paikallaan. Enemmän taklauksia olisin kuitenkin odottanut Padalta, mutta jotenkin jäi se viimeinen halu pommittaa, hankkimatta.
Nielikäinen pelasi itse asiassa, varmaan parhaan pelinsä tällä kaudella, jonka minä olen nähnyt. Silti, Pasin tulisi mielestäni tiedostaa omat vahvuutensa ja käyttää niitä surutta. Se on liikenopeus ja fyysisyys. Ehkä kausi IFK:ssa saisi miehen taas rymistelemään, en tiedä, mutta jotenkin on haluttoman näköistä joissakin tilanteissa. Taitoahan löytyy myös kaverilta kiekollisena.
Ässien pakit ovat verrattain hitaita Kärppien hyökkäykseen katsottuna, mutta sama koskee varmaan kaikkia sm-liiga joukkueita:)
Yhtä asiaa en sulata eilisestä pelistä! Mitkä olivat Kivenmäen ansiot, että pystyi ohittamaan Nissisen ottelun vakuuttaja-äänestyksessä? Tyhmä jäähy ja puolittainen läpiajo? En ymmärrä....
Kärpistä. Kyllä se Niinimaa on aika seppä. Selkeä alakerran johtaja ja Bume ei ainakaan eilen kyennyt horjuttamaan Jannea arvojärjestyksessä. Myös Tenkratilta vahva esitys eilen, vaikka ei pisteille päässytkään, mutta ihailtavaa työskentelyä myös puolustuksen avuksi.
Bulanovi vislaili aikalailla samaa linjaa kuin Levonen ja Pajunen Raumalla pelattaessa, joten ei noussut ratkaisijaksi suuntaan taikka toiseen.