Hernerokkaa?
Hei, ne keiden mielestä jääkiekko ja ennen kaikkea sen seuranta on vakavaa hommaa nostaa kätensä ylös nyt. No niin, kuinka monta kättä näen ilmassa? Hmm, siellä takarivissä jotkut heiluttaa kättään. Ai mitä? Jaa, että tuu pois sieltä lavalta, siellä on peli. Ei ihan vielä, mutta torstaina on.
Oi että mää toivon, että torstain peli olisi myös yhtä värikäs kuin tämä keskustelu täällä. Olisi se hieno nähdä kunnon taklauksia, avojään pommeja, jälkipeliä maalinedustalla ja torikokouksia. Korpin kuumentuminen tuomareihin tapahtuu joka tapauksessa, joten sitä ei tarvitse erikseen toivoa. Ja sen Chlubnan maali. Sekin on varma asia se.
Pahaa pelkään, ettei pelissä nähdä juuri jääkiekon suurimpia hienouksia. Tässä ketjussa nyt on jo tarpeeksi käyty läpi syitä, miksi hienoa peliä ei tulla näkemään. Kukin voi lukea aiemmista viesteistä myös senkin. Sitä tuskin tarvitsee suoraan tässä mainita.
Viestin lähetti Shane
Minkä ihmeen takia menet kuitenkin pilaamaan maineesi lähes poikkeuksettä aina JYPiin liittyvissä ketjuissa tuollaisilla täysin ala-arvoisilla kirjoituksilla? Tuostakaan purkauksestasi ei edes tiedä, onko se olevinaan sarkasmia, läpänheittoa vai provosointia. Surkeaakin surkeampi tuotos joka tapauksessa, tästä on varmasti jokainen puolueetonkin taho yhtä mieltä.
Shane Shane Shane.. Ota Sinäkin ihan rauhassa. Laske kymmeneen. No niin, laskitko? Hyvä, sitten kuuntelu.. tai siis lue.
Voisitko ystävällisesti kertoa, mitä provosoivaa tekstissäni oli? Tarkoitan tässä tapauksessa avausviestiäni tässä ketjussa. Tai hei, nyt sen keksin; aloitusviestini saattoi oli sekoitus sarkasmia, läpänheittoa ja provosointia ja ties mitä. Hyvä kun itsekään tiedän. Minä vaan en jaksanut ottaa sitä niin vakavasti. Eikö se Olvin mainoskin mene jotenkin niin? Surkeaakin surkeampi tuotos? No en minä nyt niinkään sanoisi, kun ainakin tuntui osuavan ja uppoavan. Vaikka en edelleenkään suoranaisesti ymmärrä, että miksi jyppiläiset vetivät herneen nenäänsä tuollaisesta tekstistä.
Viestin lähetti Shane
Tuossa moderaattoreiden ketjussa jo ihmettelenkin muutamien henkilöiden valintaa Suljetulle Osastolle, ja mainittakoon nyt tässä, että Arnold on yksi heistä.
Okei, sinä ihmettelet, minä hyväksyn sen. Minäkin ihmettelen monia asioita, mutta en niitä välttämättä täällä sano. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Miksi silti menet henkilökohtaisuuksiin? Käsittääkseni minä en ole ottanut ketään jyppiläistä silmätikuksi tässä, korkeintaan yleisesti ottaen JYP. Ja sekin kieli poskessa-meiningissä lähinnä.
Viestin lähetti Shane
Ja lyödäänkö vetoa, että kohta on Arnold taas silmät kirkkaana kyselemässä, että mitä meillä jyväskyläläisillä on aina Ässiä vastaan, ja mistä tämä Ässät vs JYP -sota oikein alkoi..
Hei, mitä teillä J-kyläläisillä on aina Ässiä vastaan? Entä mistä tää meen sota oikein alkoi? Voitko vastata, kiitos. Tähän saattaisi kuulua eräs jo poistettu toiminta täällä JA:ssa.
Sen vielä sanon tähän loppuun, että jos minun mielestäni JYP häviää Ässille torstaina, niin se häviää myös minun mielestäni. On se kumma, että siitä lentää hernerokat syliin, jos noin mainitsee. Uuh..