Hack kirjoitti:Onnea vilpittömästi Poriin! On se hienoa minun mielestäni, että nämä pikku joukkueet näyttävät pitkää nenää suurseuroille (lue Jokerit ja TPS). 5. sija on hieno asia, ja toivottavasti yllätätte vielä puolivälierissäkin. Samaa toivon myös SaiPalle.
Henkilökohtaisesti seuraan tätä peliä sivusilmällä ihan mielenkiinnolla, koska kuitenkin jos, siis kylläkin todellakin jos Ässät häviää tänään, on kauden viimeisessä pelissä paljonkin panosta, eli luulisi Ässien pelaajia hiukan kiinnostavan, varsinkin kun viidestä viimeisestä matsista tullut turpaan neljä(?) kertaa.
Tämä siis siksi, että kun(?) :D SaiPa tänään voittaa Lukon ja jos Ässät häviäisi Jypille, olisi Ässillä pakkovoiton paikka vikassa matsissa sillä ehdolla, että SaiPa saisi Jypistä voiton.
Panoksena on kuitenkin se hyvin suuri todennäköisyys, että runkosarjan viitonen saa vastustajakseen HPK:n ja kuutonen Tapparan ja mielestäni tämän hetken kuntopuntarilla mitattuna näissä joukkueissa on vissi ero ja se ero menee kyllä Tapparan hyväksi. Tuhat kertaa mieluummin näkisin SaiPan pleijarivastustajana HPK:n (En kyllä ikinä olisi uskonut näin sanovani!!!) :D Tapparaa vastaan olen hyvin pessimistinen ja uskon tukkaJukan porukan kyllä paras seitsemästä sarjassa jyräävän kumman vain SaiPan tai Ässät, HPK vain tällä hetkellä tuntuu selkeästi laimeammalta vastukselta. Näin kun sanon, niin heti tänään HPK paukuttaa taululle tietysti jotkut älyttömät hirmulukemat ;)
Ei suoranaista yhteyttä itse tähän otteluun, mutta mielestäni oli kuitenkin mainitsemisen arvoinen pointti.