Mainos

Ässät - JYP 17.9.2004

• 14 620
  • 153

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, itsekkin olin pelissä ja alkoi ihmetyttämään se touhu siellä. Ei ainakaan järjestysmiehet vissiin sinne mee muuta tekemään kun peliä katsomaan. Ainakin siltä vaikutti, ensimmäiselläkin erätauolla joku aikuinen ukko tuli lyömään pari kertaa ja alkoi tönimään ym..Mutta eipä paljoa järkkäreitä tullut väliin. Sentään siihen tuli muutama Ässäfani ja käski "Tammisen" painua helevettiin.

Kaikista huvittavinta kyseisessä "rähinässä" oli syy joka oli: Vittu se on teiän vika kun ässät on häviöllä. :)
Oli sentään joukossa viisaitakin porilaisia, mutta niitä idiootteja tuntui olevan vähän joka paikassa.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
3 kovaa K:ta : Korpisalo, kotivoitto ja kossupullo

Viestin lähetti Ollius
....Mitä tulee tähän nyt esille tulleeseen Porin alkoholin nauttimis-sääntöön, hieman kyllä ihmettelen sitä, jos todellakin on niin, etteivät järjestysmiehet puutu omien juomien nauttimiseen. Onhan sitä toki itselläkin ollut jemmapullo joskus mukana, mutta olen aina pyrkinyt nauttimaan sen siten, ettei se ole kovin läpinäkyvää.....

Olet siis maistellut piilossa vessassa vai ? Minä en kuule usko. Olet ottanut katsomossa kuten Porissa ? Vai missä ? Voi hyvä tavaton mikä itku tästä asiasta on tullut. Päivärintaan jeesustelemaan. Itse ottelu oli varmaan Jyp kannatajille loistava. Vierasvoitot ovat aina. Toivottavasti ne parit idiootit eivät pilanneet matkaa. Olen minäkin saanut kuulla rankkaa vittuilua Hippoksella. Ei mitään ihmeellistä siinä.

Ja joku raumalainen kommentoi Isomäen järkkäreitä. Olisi kommentoitavaa Äijänsuon järkkäreistäkin, mutta koska tämä on väärä ketju niin en. Pari hyvää kannattaja ketjua tuolla on. Jatkan joskus siellä kun jaksan.

Paljon melua tyhjästä.

Ps: Minä en ole koskaan ryypännyt Isonmäen seisomakatsomossa.

Edit:
Juu, itsekkin olin pelissä ja alkoi ihmetyttämään se touhu siellä. Ei ainakaan järjestysmiehet vissiin sinne mee muuta tekemään kun peliä katsomaan. Ainakin siltä vaikutti, ensimmäiselläkin erätauolla joku aikuinen ukko tuli lyömään pari kertaa ja alkoi tönimään ym..Mutta eipä paljoa järkkäreitä tullut väliin. Sentään siihen tuli muutama Ässäfani ja käski "Tammisen" painua helevettiin.

Nämä ovat justiinsa näitä jeesusteluja jostain mitättömästä pikku tapahtumasta. Toistan että aivan samanlaisia saisin revittyä vaikka kuinka monesta ottelusta.

Edit2: Tehdäänkö niin että siirrytään tuonne http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=23901 jos vielä asiasta on vääntämistä ja jätetään tämä ottelulle. Itselläni ei paljoa asiasta sanomista enää ole.

Viimeksi muokattu:

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Kyllähän Porissa edelleenkin sattuu ja tapahtuu, ei ole empiiristä näyttöä, mutta ainakin Poliisi tv:ssa lähes toisella viikolla on löydetty ruumis Kokemäenjoesta.

Kyllähän Jyväskylässäkin on paljon taantuvaa ja lopettanutta teollisuutta, etenkin maalaiskunnassa Vaajakoskella. Se tuo omat ongelmansa, skinejä on aika paljon. SOK löi pillit pussiin 80-luvulla ja lopetti tehtaat, Panda on ainoastaan jäljellä. Turha etsiä syitä miksi on rauhatonta.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Viestin lähetti korkki
Asiallisiin viesteihin voin vastata. Mielestäni joukkueet ovat nimiltään maalivahtia lukuunottamatta varsin tasavahvat. Immosen ketju on ehkä parempi kuin yksikään Ässien vastaavista, mutta toisaalta Ässien hyökkääjistö on tasaisempi. Ja puolustukset ovat hyvinkin tasavahvat ja muutenkin samanlaiset pääasiassa isokokoiset.

Maalivahdit joissa on suurin tasoero eivät kyllä pelanneet.

Puolustus on tasavahva jos vertaillaan. JYP:llä on mielestäni selkeästi enemmän kiekollista voimaa puolustuksesta, mutta toisaalta taas Ässien pakisto on fyysisempi ja kookkaampi.

Maalivahdeissa Langkow oli viime kaudella parempi, mutta nyt on mielenkiintoista nähdä miten käy taistelussa Langkow vs. Wallinheimo. Tällä hetkellä ollaan samalla viivalla ja turha alkaa vielä väittelemään, sen näyttää aika eli kumpi torjuu enemmän voittoja joukkueelleen.

Hyökkäyksessä molemmilla hyvät ykköset, sitten Ässillä löytyy ykköskentän takaa enemmän kokemusta. Tosin Martins voi panoksellaan nostaa JYP:n hyökkäyksen tasokkaammaksi, mutta tässäkin totuus nähdään vasta myöhemmin.

Ja yritin tässä pohtia asioita ilman provoja, joten toivon myös asiallisia vastauksia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy