Ässät - Jokerit

• 6 094
  • 103

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei mulla ainakaan ole mitään HPK:ta vastaan, HPK on joukkue muiden joukkue, vaikka kyllä mua on vähän tällä kaudella "pelottanut" tää Kerhon kova liike ja murskavoitot, eilen muunmuassa Lukosta, mutta olen aina pitänyt Kerhoa keskitason jenginä ja pidän edelleen

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
more

En kohdistanut kommentointiani sinuun sen paremmin kuin kehenkään muuhunkaan. En oikeastaan isommin tämän ketjun sisältöönkään.

Lähinnä jumituin käyttämääsi sanontaan ja sen luomiin mielleyhtymiin. Rivien välistä olisi voinut päätellä, että helppohan porilaisten on nyt olla reiluja, kun niille on ensin oltu niin reiluja. Tätä et varmaan edes tarkoittanut.

Mielestäni metsällä on useimmiten mahdollisuus vastata ns. rauhallisemmin kuin sinne on huudeltu. Rajansa toki on ihmisen sietokyvylläkin, ja se on kaikilla vähän erilainen. Mutta jos metsä joka kerta vastaa samalla mitalla kuin sinne on huudettu, on kerta toisensa jälkeen meneillään kiistely ja riita, useimmiten vielä samoin syytöksin ja nälvimisin ryyditettynä. Ei sillä, etteikö pieni eripura ja vänkääminen olisi joskus paikallaan, mutta liika on aina liikaa.

Re: Hienoa peli Jokereilta!

Viestin lähetti vero
Täytyy antaa tunnustusta vastujalle kun aihetta ja tänään on; Jokerit on ylivoimaisesti paras Porissa tähän mennessä käynyt joukkue. Vauhtia on putkissa, voimaa ja ajatusta vaikka muille jakaa ja ennen kaikkea joukkue on niin hyvä, että sen ei tarvitse sortua roikkumaan ja koukkimaan, vaan peli on jääkiekonsääntökirjan mukaista.

Täten ilmoitan muuten sitten virallisesti siirtyväni Jokereiden kannatajaksi kauden siinä vaiheessa kun Ässät ovat pelinsä pelanneet. Jokerit on jääkiekkojoukkue isolla J:llä, kun eräät toiset sarjaan kärkeen kuuluvat joukkueet ovat hakeneet vaikutteita lähinnä vapaapainista ja japanilaisista keppitaistelulajeista.
Kylläpä arvostus Ässiä kohtaan nousi kohisten kun lukee näin ei-katkeraa tekstiä hävinneen joukkueen kannattajalta! Ei turhaa kitinää ja epäolennaisuuksiin tarttumista. Hienoa Ässät ja Pori!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy