Viestin lähetti flintstone
Tässä niitä joiden lempinimet muistan/tiedän:
- Rami Alanko = Rambo
Mua on useammankin kerran häirinnyt eräs asia: monet sanoo, että Rami Alangon lempinimi on Rambo. Minäpä taas muistelisin, että Rambo oli Rami Koiviston lempinimi. Voin tietysti myös olla väärässä.
Sitä paitsi Alangon Ramikin sanoi jossain haastattelussa, kun asiasta häneltä kysyttiin, että ei muista että häntä olisi sanottu Ramboksi.
Kertokaa joku viisaampi, kuinka asia on. Häiritsee...
Viestin lähetti Jonna79
- Rami Alanko = Rambo
Mua on useammankin kerran häirinnyt eräs asia: monet sanoo, että Rami Alangon lempinimi on Rambo. Minäpä taas muistelisin, että Rambo oli Rami Koiviston lempinimi. Voin tietysti myös olla väärässä.
Sitä paitsi Alangon Ramikin sanoi jossain haastattelussa, kun asiasta häneltä kysyttiin, että ei muista että häntä olisi sanottu Ramboksi.
Kertokaa joku viisaampi, kuinka asia on. Häiritsee...
Rami Koiviston lempinimi oli Rambo.
- Rami Alanko = Rambo
- Kari Haakana = Kassu, Gary
- Tom Koivisto = Koikka
- Rob Cowie = Cowboy
- Antti Törmänen = Stökö
- Timo Saarikoski = Sape
- Jussi Pesonen = Noudettu, Pessi
- Frank Banham = BamBam, Batman
...ja jos joku muistaa joitain muita niin saa kertoa lisää.
Viestin lähetti angnus
Loput, pari tuhatta vitisevää porilaista "ässien kannattajaa" kuuntelee radiota,jotta osaisi sitten huomenna töissä antaa asiantuntevat kommentit pelistä.
:mad:
Viime peleissä ainut toimiva kokonaisuus Ruutu-Ruutu-Pesonen, ja sekin piti mennä rikkomaan - ei näin ei!!
Tuo Peltonen-Rosa parivaljakon rikkominen on ihan järkevää ja on sitten makuasia kumman olisin tiputtanut kakkoseen, itse olisin nostanut joko Törmäsen (jos käsi kestää pelaamisen) tai Banhamin 1.kenttään ja Tomek/Laine/Bergenheim olisi voinut kokeilla siipiään 2.kentässä.
Ja Sainomaa näyttää olevan sitten siirretty sivuun pelaavasta kokoonpanosta.
Viestin lähetti sniper2001
Ässiä viedään rajusti. Voi voi...
Aina sinä kaivat sen Saipan sinne vaikka aihe koskisi Sveitsin laivastoa...Viestin lähetti Jokke
Eipä saipallakaan hyvin mee. Voi voi, viimeisenä sarjassa. ;)