Janiz80 kirjoitti:
Jokerifaneista vielä seuraavaa. Hyvä herra Zero (?? paidassa taisi lukea). Miksi on ihan pakko matkustaa tuollainen matka vain kaivaakseen verta nenästään. Kun omaa jo valmiiksi sellaisen naaman, jolla voisi saada muutenkin känniseltä laumalta turpaansa, niin onko ihan pakko provosoida?? Hallin pihalla sitten oli tulla turpaan, mutta sinuun ei tainnut osua. Onneksi tällä kaudella Porissa on järjestysmiehet todellisia ammattilaisia, joiden läsnäollessa homma pysyy jotakuinkin hanskassa.
Ja ihan kuin porilaiset ei sitten provosoineet meitä Jokerifaneja yhtään? Onhan se selvä että maalin tultua tuuletetaan omaa jengiä ja siinä sivussa kuittaillaan kaverille. Eikä eilinen käytökseni ollut mitenkään erityisen provosoivaa. Ainakaan omasta mielestäni. Kerran- pari tuli tuuletettua kohti Ässien fanikatsomoa/seisomakatsomoa kun Jokerit meni johtoon, eikä siinä mitään sen kummempaa. Jos sen koet provosoimisena niin siitä vain.
Minä taisin olla Jokerifaneista kaikista eniten selvin päin, ja kun me olimme poistumassa hallista, kävin sopimassa järjestyksenvalvojien kanssa että he saattavat meidät bussillemme koska selvästi oli taas havaittavissa että porilaiset hakevat riitaa. Kutsuja tuli muunmuassa viereisestä anniskelukatsomosta.
Kun poistuimme hallista, en sanonut yhdellekään porilaiselle sanaakaan, (paitsi Paze17?) ennen kuin pari idioottia porilaista tuli minua lämmittämään maan mainioilla letkautuksilla kuten "vitun zadilainen" "jokerit on neekerit, hesan neekerit" ja että minulla on kuulemma ruma kaulaliinakin. Näiden dorkienkin kommentit jätin tyystin omaan arvoonsa. Helposti näiden kaksosten kanssa olisi päässyt painiin jos sellainen olisi kiinnostanut.
Pääsin lopulta täysin turvallisesti bussillemme, jonne oli totuttuun tyyliin kertynyt useita riidanhimoisia porilaisia hakemaan tansseja. Myös nuo kaksi edellä mainittua.
Onneksi paikalla oli myös pyytämäni järkkärit pitämässä järjestystä yllä. Pari-kolme porilaista laitetiin aika kovin ottein järkkäreiden toimesta maahan kun ei puhe tehonut. Siltä näytti että tappelemaan piti päästä jokerifanien kanssa hinnalla millä hyvänsä. Sitten paikalle tulikin jo kytät rauhoittelemaan tilannetta. Sitten siinä oli yleistä huutelua puolin ja toisin niin kuin aina. Itse en tähänkään paljoa jaksanut osallistua. Ainoa kommenttini taisi olla "Vain Porissa".
Minä hoitelin siinä koko ajan meidän porukoita sisään bussiin että pääsisimme edes joskus lähtemään takaisin Stadiin.
Onnea Ässille ansaitusta voitosta ja tsemppiä play offeihin. Ensi kaudella tavataan taas Porissa :)
Z
Edit:
Luin ketjua pidemmälle ja vastaan tuli tällainen teksti:
Janiz80 kirjoitti:
Tuo samainen nollahan jo kerran haettiin järkkäreiden toimesta pois seisomakatsomon reunoilta, kun mies tuli turhan innokkaasti riehumaan Jokeri-maalin synnyttyä. Tuolloin ensi kerran kaverin provosoiva käytös pisti silmään. Myöhemmin kaljakatsomosta totesin homman jatkuvan, oli ilmeisesti ollut "yhteyksissä" siihen suuntaan myös ekan erän aikana...
Täyttä paskaa joka lause. Yksikään järkkäri ei koskenut minuun eilen millään tavalla koska sellaiseen ei ollut tarvetta. Minua ei ole eilen haettu seisomokatsomon reunalta yhtään mihinkään. Joku toinen Jokerifani kyllä haettiin ja vissiin heitettiin ulos hallista. Minä olin noin viiden metrin päässä kyseisetä tilanteesta ja otin tuon tilanteen nauhalle puhelinkamerallani. Voisitko jo lopettaa tuon paskan jauhamisen ja suoranaisen valehtelun. Kiitos.