Paska homma, ei olisi pitänyt lähteä videokerho linjalle. Vai rahastako sekin on ollut kiinni, nyt ei ole niin väliä vaikka tulisikin 5000 sakot turhasta tutkintapyyynnöstä.
Paska homma, ei olisi pitänyt lähteä videokerho linjalle. Vai rahastako sekin on ollut kiinni, nyt ei ole niin väliä vaikka tulisikin 5000 sakot turhasta tutkintapyyynnöstä.
Ässät ei ole tätä korttia (onneksi) hirveästi käyttänyt. Nyt tilanteen tulkinnanvaraisuuden, seuraamusten ja otteluvalvojan passiivisuuden takia näin tehtiin. Ja mikäs siinä, kykenen elämään asian kanssa.
Joo, kyllä, todellakin harmittavinta ei ollut pelaajan ikävä loukkaantuminen vaan se että nettikeskustelussa ja turhissa väännöissä on nyt vähemmän "aseita" kuten videokortti käytössä.
Häh, minä olen aina luullut että videoiden lähettely on Leinosen ja muiden hametyyppien hommia. Mitä vittua?? Ei näin! Ei hyödytä mitään.
Ei Heikkinen siitä mihinkään parane riippumatta jätetäänkö tutkintapyyntöä vai ei. Loukkaantuminen oli tottakai todella valitettava tapaus mutta sillä ei ole videon lähettelyn harmittavuuteen mitään vaikutusta.
Häh, minä olen aina luullut että videoiden lähettely on Leinosen ja muiden hametyyppien hommia. Mitä vittua?? Ei näin! Ei hyödytä mitään.
Seuraavassa kotiottelussa voisi olla kannatajilla joku protestin paikka. Banderolli etc. Ei todellakaan sovi tälläinen Ässien imagoon.
Toisaalta hyvä, että tutkitaan, mutta toisaalta ei mitään hyötyä tuosta meitille tule. Päinvastoin, Jyp pelaa seuraavat pelit Bluesia ja SaiPaa vastaan, eli ns. päävastustajat saattavat jopa hyötyä tästä.
Vaikkei sovi Ässien imagoon niin en minä ainakaan lähde joukkueen johtoportaan ratkaisua tuomitsemaan.Seuraavassa kotiottelussa voisi olla kannatajilla joku protestin paikka. Banderolli etc. Ei todellakaan sovi tälläinen Ässien imagoon.
En kyllä pysty käsittämään mitä hyötyä Bluesille tai SaiPalle voisi olla siitä, että JYP _joutuu_ pelaamaan ilman Tuomas Mikkosen valtaisaa panosta. Sehän olisi JYPillekin vain hyvä juttu, että voisi täyttää Mikkosen nelosen laiturin paikan jollain kyvykkäämmällä ja potentiaalisemmalla pelaajalla.
Niin, ehkä tässä vaikutti se, että tuomari sanoi rehellisesti Härkälälle, ettei nähnyt tilannetta ja eikä vissiin tuomaritarkkailijakaan.
HIFK on siirtynyt neitikiekkoon eikä edes yritä piilotella sitä... Ässät tulee hamekorvissa tutkintapyyntöineen!
Jokerien "Teemua huutavat" neitikannattajat riehuvat vieraskatsomoissa ja JYPiläiset ajelevat näitä sikataklauksia case Heikkinen ;-)
Ps. ja tätä viestiä ei tarvitse ottaa niin tosissaan kirjoitettuna...