Vompatti
Kylläpäs täällä nousi helvetillinen haloo jostain käsimerkeistä ja stagalla leikkimisestä. En olisi uskonut, että ässä-fanit hermostuisivat noinkin totaalisesti tästä episodista, mutta olin ilmeisesti väärässä.
En itsekään täysin sulata Vompatin käytöstä, mutta se on loppujen lopuksi pientä verrattuna siihen, miten tätä tapahtumaa on tässä ketjussa kommentoitu. Olen aina arvostanut värikkäitä kiekkoilijoita, kuten Korppi ja Vompatti. Tämä meidän liigamme on muutenkin niin saatanan tasapaksu pötkäle, että tuollaisia pelaajia tarvitaan aina. Välillä näille pelaajille tulee sitten ylilyöntejä, josta revitään pelihousut totaalisesti. Näen itsenikin juuri tälläisena "kuumakallena", joka huutaa pärstä punaisena tälläiselle pelaajalle, mutta meikäpoika jättää sen huutamisen ja itkemisen sinne hallille.
Tätä ei tajunnut ainakaan muutama kirjoittaja, sillä niin selvää paskaa on näppämistöltä päässyt lähtemään. Olisi todella mukavaa tavata "livenä" tälläisia kirjoittajia, jotka tykkäävät mennä henkilökohtaisuuksiin, eivätkä edes ymmärrä pyytää anteeksi tuollaisia ylilyöntejä. Minä en todellakaan ole mikään tiukkapipo, joka seuraa tätä saittia raamattu kadessä, pois se minusta. Olen ylipainoinen varttihullu täältä vantaalta, enkä yleensä kuumene juuri mistään mitä täällä luen. Tänään kävi kuitenkin niin ja toivon totisesti, että tuollaiset pikku kusipäät osaisivat edes hetken miettiä, ennen kuin painavat sitä lähetä- nappia.
Hyvää Uutta Vuotta silti kaikille veljille ja muistakaa juoda riittävästi.
Hörppppps!!!