Janiz80 kirjoitti:Pesäpallolyönnillä. Eiiii välttämättä. Hei oikeesti, tuleeko sulle parempi olo, kun kirjoittelet tuollaista dadaa? Värikynä ainakin viuhuu kädessä kuin kolmevuotiaalla. Tuo 2+2 tuli kyllä ihan aiheesta, pelaaja on vastuussa mailastaan. Silti, minä näin tilanteen puhtaana vahinkona. Kiekkoa tilanteessa pelattiin, osuman jälkeen maila vain nousi turhan korkealle. Ei mitään dramatiikkaa.
Väitä nyt vielä, että Mavea yritettiin teloa sairastuvalle, mutta siitä hyvästä hän joutuikin itse suihkuun... Komea taklaus, eri asia sitten, oliko kyseessä kiekottoman pelaajan estäminen. Joka tapauksessa taisi Mave laittaa nimim. dändin tyylisesti sitä värikynää. Tyypillistä, kun peli ei kulje, niin hermot menee ja se on siinä.
Myönnettäköön, että kirjoitus oli väritetty tunteen purkaus ässien saamattomuutta vastaan. vituttaa, kun tulee kotona turpaan ja vielä lauantaina tuollaisella esityksellä. mutta noihin tilanteisiin.. gustaffsonin leikkuri tosiaan oli puhdas vahinko, mutta ei se asiaa yhtään helpota. sen sijaan tilanteessa minua eniten ihmetytti se, että mistä hisey sen kakkosensa sai. tuollaisia jälkitilanne-tökkäsyjä pelissä tule useita. Mavea taklattiin kyllä aivan sääntöjen mukaisesti. oli hauska huomata kun mave ensin katsoi toivolaa kohti, että tuleeko jäähyä. käsi ei noussut ja mave jäi jäälle makoilemaan ja voihikimaan. heti sen jälkeen kariya tulee viereen naureskelemaan ja mave läimäisee tätä. vielä kun kariya olisi tästä provosoitunut niin aijai, olisi ollut mielenkiintoinen tanssipari, kariya-kivenmäki.
mutta kaikesta huolimatta ässien olisi unohdettava tämä peli mahd. nopeasti ja käännettävä katseet kohti lahtea. tekee kutaa kun fobbekin palaa linjoille.
ja vielä SK:n luonnehdinta eilisestä pelistä: ''viihdyttävimpiä kiekko-iltoja tällä kaudella isossamäessä'' , ja paskan vitut.