Viestin lähetti aaa
Siis mitä helvettiä?! Oletko itse nähnyt jääkiekossa, jalkapallossa tai ihan missä tahansa urheilulajissa isoa ja ketterän näköistä pelaajaa? Tuominen on kokoisekseen ihan tarpeeksi ketterä. Puolustaminen pelkästä halusta kiinni? aha. Olen aina käsittänyt, että niin hyökkäys- kuin puolustuspelaaminen vaatii taitoa, mutta kiitti vinkistä, ajattelin itse ruveta liigapelaajaksi, nimittäin halua on kovasti! Peliäly on täysin riittävä, tuskin 17 syöttöä vaan puhumalla ja roiskimisella saa. voin toki taas olla väärässä. Niin ja tuskin täysin kädetön kaveri pistää kaudessa 17 pelitilanne maalia ja 6 rankkarimaalia joista neljä tai viisi HARHAUTTAMALLA maalivahti kahville. Taidan taas toki olla väärässä.
En tiedä kuinka paljon seuraat jääkiekkoa, mutta selvennetään nyt sinulle hieman.
Tietenkään Tuomisen kokoinen pelaaja ei voi olla ketteryydeltään mikään taskuraketti, mutta samankokoisia paljon ketterämpiä jääkiekkoilijoita tietenkin löytyy.
Puolustuspeli tosiaan on paljolti kiinni asenteesta. Usein taistelutahtoisimmat pelaajat ovat erittäin hyviä puolustuspään pelaajia. Tietenkään asenne ei merkitse kaikkea. Mutta esim. Mave pystyisi varmasti parantamaan paljon puolustuspään pelaamistaan, jos halua ja asennetta siihen löytyisi.
Olet oikeassa, että pelkällä puhumisella ja räiskimisellä ei saa niin paljon syöttöpisteitä. Suuri määrä pisteistähän tuli loistavan J.Williamsin ja ylivoimapelin ansiosta. Lisäksi noin 3-5 pistettä tuli puhumalla. Mikään pelintekijähän Patu ei ole koskaan ollut.
Alkukauden onnistumisten johdosta Patun itseluottamus nousi tasolle, jolla hän maagisesti upotti rankkareita vastustajan verkkoon. Rightin puolen kaveri on erittäin paha vastustaja rankkareissa molarille. Hanskakäden yläpesään on helppo ampua rightin puolelta. Patu yllätti kuitenkin molarit mm. muutaman kerran ujuttamalla kiekon molarin haarojen välistä. Kädetön puukäsi on liian raju ilmaus Patusta. Mikään mailataituri Tuominen ei kuitenkaan ole.