Heittäkää kiviä, pyörittäkää tervassa ja haukkukaa tyhmäksi haahkaksi, mutta itse olen ihan suhteellisen tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Realiteetit nyt oli pakko tunnustaa jo ennen yhtäkään sopimusta. Raha on kuitenkin se, mikä ratkaisee useassakin asiassa.
Olen iloinen, että runko säilyi pitkälti samana kuin viime kaudella. Näimme kuitenkin, tai minä ainakin näin, että sekin runko toimii. Se, että emme saaneet suurta tähteä, ei minua henkilökohtaisesti haittaa yhtään. Minulle joukkue on jo täynnä tähtiä. Tietenkin hallille olisi näin tullut enemmän ihmisiä tätä suurta tähteä katsomaan, mutta niin...uskon, että väkeä tulee muutenkin ainakin sopivasti.
Vaikka Langkow ei aina suurta luottamustani nauttinutkaan, olen kuitenkin oikein tyytyväinen, että hän jatkaa. Toivottavasti tulevalla kaudella ei tapahdu samankaltaisia notkahduksia kuin menneellä. Olen optimisti ja uskon, että Lankku alistaa kaikkia (unissani ehkä minuakin). Jos nyt Järvinen tulee kakkoseksi, niin onnea pojalle. A:n pelejä katselin melkoisesti menneellä kaudella ja Matti pelasi ajoittain oikein mallikkaasti. Toivotan suunnattomasti onnea matkaan.
Puolustus saa aina voihkaisun, ei tuskasta, vaan jostain ihan muusta... No, mutta puolustuksessa on, kuten täälläkin on todettu, muutama huippu ja loput ovat vielä kokemusta hakemassa. Uskon kuitenkin, että pojat klaaraavat. Huoh...
No, hyökkäys... Niin, toivottavasti Bergeron on se maalintekijä, jota niin syvästi kaivattiin menneellä kaudella. Virkkusesta on paha sanoa mitään, kun mies ei minulle ole kovinkaan tuttu peleistä, tilastothan eivät oikeasti sano mitään taidoista. Pöllänen ja Harjula varmasti ovat kehittyneet ja uskon, että heistä saatta nousta ratkaisijoita, kuten myös Kiilholmasta.
Niin, olen ehkä hörhö ja liian optimistinen, mutta enpä välitä. Enkä välitä siitäkään, että eräs huippukiekkoilija sanoi, että naiset eivät tiedä mitään jääkiekosta. Omasta mielestäni tiedän riittävästi ja luotan Ässiin ilman suuria staroja. Tuskin maltan odottaa Pitsiturnausta...huoh...