Joku tuollaÄssien epävirallisen kotisivun foorumissa kertoi, että Ässiin tulisi vielä yksi uusi pakki, nimi oli näköjään joku Jukka Nevalainen tai sellanen... ja oli viimevuonna Ruotsissa pelaamassa.
Voisi hiukan katsella vaikka http://www.eurohockey.net/players/ tai www.hockeydb.com :ista et löytyykö edes ton nimistä pelaajaa ennen kuin painaa "lähetä vastaus"-namiskaa...Viestin lähetti hörkkö
Joku tuollaÄssien epävirallisen kotisivun foorumissa kertoi, että Ässiin tulisi vielä yksi uusi pakki, nimi oli näköjään joku Jukka Nevalainen tai sellanen... ja oli viimevuonna Ruotsissa pelaamassa.
Yllätys ja yllätys ... Itse olen tiennyt jo hiukan aikaa kaverin potentiaalin. Masi on Ässien kasivitosten ehdoton ykköslupaus ja oikeastaan ainoa varma huippupelaaja. Masi varattiin CHL:ään Red Deer Rebelsiin ja joukkueen valmentaja, joku Sutterin veljeksistä haluaisi Masin joukkueeseen joten voipi olla että Masi ei äijien porukassa ensi kaudella pelaa. Itsekin toivoisin että Masi lähtisi CHL:ään ja tulisi sieltä sitten ykkösketjuun kuten eräs toinen B-junnu parikymmentä vuotta sitten. Sutter ihastui Masiin Kanadassa pelatussa junioriturnauksessa viime vuonna.Viestin lähetti Kela
Suurin positiivinen yllätys oli ehdottomasti minulle Masi Marjamäki. Kaverilla on kaikki edellytykset huippupelaajaksi. Hyvä liike ja ennen kaikkea kaveri liikkuu järkevästi esim. Mäkelään verrattuna. Reijo "ovikello" Ringbom antoi kaverille jäähyn ryntäämisestä, kun tämä tuuppasi vastujan olkapäällä nurin avojäällä, niin Reijomaista. Muutinkin esitti hyvää ja puhdasta taklauspeliä.
Kuinka monelta perjantain peli oli?