Eipä taida yhdessäkään liigajoukkueessa olla "poliisia" ja minun on vaikea nähdä miksi Ässätkään sellaista kaipaisi. Meillä on nykyisellään ihan riittävästi santapaperiosastoa hoitamaan nuo vähäiset nenän väännöt, joita kauden aikana tulee.
Ja ei, se ei olekaan Joensuun homma lähteä pudottamaan hanskoja. Edelleenkään. Mutta joka tapauksessa hän on uransa varrella todistanut, että sekin homma häneltä tarvittaessa onnistuu.
Minulla on ihan kaikki jakelussa. En vaan oikein ymmärrä tuota vänkäämistäsi itsestään selvässä asiassa. Mutta vängätään pois, on mulla tässä ennen peliä aikaa :)
Tappelut eivät ole Jessen "juttu". Mutta harvassa on ne kaverit liigassa, joiden fight card pääsee Joensuun tasolle. Pidit siitä tai et.
Ikävä kyllä, tappelut ovat vähenemään päin. Mutta se on fakta, että Liigassa on useassa joukkueessa pelaaja joka tämän turpaanlyönnin taitaa ja Porissa tällaista kaveria ei mielestäni löydy. Uskompa että Joensuusta saataisi vielä napsu/kaksi lisää jos joukkueessa olisi yksi joka tästä taidosta vastuun ottaisi.Eipä taida yhdessäkään liigajoukkueessa olla "poliisia" ja minun on vaikea nähdä miksi Ässätkään sellaista kaipaisi. Meillä on nykyisellään ihan riittävästi santapaperiosastoa hoitamaan nuo vähäiset nenän väännöt, joita kauden aikana tulee.
Ja ei, se ei olekaan Joensuun homma lähteä pudottamaan hanskoja. Edelleenkään. Mutta joka tapauksessa hän on uransa varrella todistanut, että sekin homma häneltä tarvittaessa onnistuu.
Minulla on ihan kaikki jakelussa. En vaan oikein ymmärrä tuota vänkäämistäsi itsestään selvässä asiassa. Mutta vängätään pois, on mulla tässä ennen peliä aikaa :)
Tappelut eivät ole Jessen "juttu". Mutta harvassa on ne kaverit liigassa, joiden fight card pääsee Joensuun tasolle. Pidit siitä tai et.