Poikkeuksena Keklun huhuttu (?) 50k€/kk.
Ei Bluesin ja Barona-Areenan ex-toimarikaan nälkää kärsi.
Viimeisimmät verotiedot:
Kivimäki Tom Michael 159 584 €
Poikkeuksena Keklun huhuttu (?) 50k€/kk.
lajituntemuksesta olisi mukavaa keskustella face-to-face. Lähinnä mieltä painaa se että kaltaisesi aiemmin osaava keskustelija on valunut provoajien listalle joiden viestejä ei oikein jaksa täältä enää lukea ja joissa ei ole mitään totuuspohjaa nykyisin.
Loistavaa pitkäjänteisyyteen tähtäävää toimintaa. Kyllä mä ainakin kaipaan Aholaa, Matikaista ja myös Suhosta.
Mitäs nyt tehdään, Olli Kaski?
Mitä Matikaiseen tulee, niin uskoisin että hankinnat Piros ja Terskan 150 k (ei paino) tilipussi eivät jätä ketään kylmäksi.
Et ole tosissasi, ethän. Verolla on kirkkaampi kristallipallo kuin Sarumanilla. Ässien hallitus vahvistaa alkavan kauden budjetin kasvattamisen nyt elokuussa. On se helppo neuvotella pelaajahankinnoista. Loistavaa pitkäjänteisyyteen tähtäävää toimintaa. Kyllä mä ainakin kaipaan Aholaa, Matikaista ja myös Suhosta.
Mitäs nyt tehdään, Olli Kaski?
Itse taas pidän säkkituolin toimia hopeakauden jälkeen anteeksiantamattomina ja etenkin mpd-casen (maalin päässä divarista) jälkeen ainoa oikea ratkaisu.
Hieno hype ja noste oli Porissa valloillaan, kausikortteja meni tuplamäärät nykyiseen verrattuna ja katsojat uskoivat taas pitkästä aikaan Ässiin. Hopeakauden jälkeen päätettiin kuitenkin lyödä nyörit tiukasti kiinni, eikä lähteä kontrolloidusti rakentamaan uutta dynastiaa. Tämä vielä huonolla ja kokemattomalla valmennuksella.
Mitä Matikaiseen tulee, niin uskoisin että hankinnat Piros ja Terskan 150 k (ei paino) tilipussi eivät jätä ketään kylmäksi.
Kyllä mä ainakin kaipaan Aholaa, Matikaista ja myös Suhosta.
Pentti Ahola oli kova talousmies, mutta myös vallanhimoinen, kaikkeen sekaantuva jyrä, jonka jääkiekko - osaaminen oli nollatasoa. Mielestäni päävastuussa hopeakauden jälkeisestä romahduksesta.
Olen täysin samaa mieltä. Surkuhupaisaa on, että tämä NMT-kauppias eikä muukaan porukka ole antanut Ässien tulevaisuudesta tai visioista oikein minkäänlaista kuvaa julkisuuteen. Onko niin, että porukka näkee toisensa vaan yhtiökokouksessa, muuten ollaan "taustalla" suut supussa?Hauskaa on sekin, että kun Ässät hävisi jonkun random-runkosarjapelin, niin joko täällä tai jollain muulla palstalla vaadittiin Aholan eroamista välittömästi. Muutenkin miehestä leivottiin syypää joka vitun asiaan. Mites sama tuomiojengi nyt? Kukaan ei vaadi (sitä jonka nimeä en vieläkään muista, joku NMT-myyjä) nykyisen puheenjohtajan päätä vadille mistään.
Määttä oli Takon hankinta. Pena teki jatkosopimuksen, koska johtokunnasta sitä vaadittiin. Ja eikös nykyinen superporukka allekirjoitti Piroksen sopimuksen?
Eli syy oli kokonaisuudessaan Aholan, ei Takon, ei Hirsimäen eikä muun johtokunnan, joihin Ahola luotti? Täysin samaa mieltä olen noista asioista, että olisi pitänyt käyttää sitä buumia paremmin hyödyksi. Mutta operatiivinen osa, eli Takko/Hirsi porskuttaa edelleen ja mitään uudistusta ei johtokunnan vaihdosta seurannut. En sinänsä enää kaipaa ketään takaisin, eteenpäin pitää katsoa. Mutta silloin palattiin samaan vanhaan paskaan Takon ja muiden hyväveli-kerhon myötä. Olisi pitänyt sitten uudistaa sitten kunnolla, jos kerran alettiin. Nyt palattiin tietyn piirin hippoihin takaisin. .
Hauskaa on sekin, että kun Ässät hävisi jonkun random-runkosarjapelin, niin joko täällä tai jollain muulla palstalla vaadittiin Aholan eroamista välittömästi. Muutenkin miehestä leivottiin syypää joka vitun asiaan. Mites sama tuomiojengi nyt? Kukaan ei vaadi (sitä jonka nimeä en vieläkään muista, joku NMT-myyjä) nykyisen puheenjohtajan päätä vadille mistään.
Määttä oli Takon hankinta. Pena teki jatkosopimuksen, koska johtokunnasta sitä vaadittiin. Nykyinen superporukka allekirjoitti Piroksen sopimuksen.
Tämä johtuu siitä, että nykyinen hallitus on toiminut vain reilun vuoden. Siinä ajassa ei vielä ihmeitä tehdä. Toki myönnän, että odotin heiltä heti tiukempaa otetta alusta asti mitä ollaan nähty.
Allekirjoitti, mutta Penan löydöstä ja vahvasta suosituksesta.
Ei Bluesin ja Barona-Areenan ex-toimarikaan nälkää kärsi.
Viimeisimmät verotiedot:
Kivimäki Tom Michael 159 584 €
Mikä on nykyisen puheenjohtajan jääkiekko-osaaminen? Ei mielestäni mitenkään radikaalisti parempi.
Miten tämä on edes mahdollista?
Ja toistan vielä kysymykseni: Miksi Ässät eivät hanki esim. ulkomailta kykyjenetsijää?
Miksi Ässät eivät hanki esim. ulkomailta kykyjenetsijää? Kyllähän jostakin amerikasta saadaan tänne kotosuomeenkin tietotaitoa suht halvalla?
Porilaisuusaste on vähäinen
No niinpä muuten on! 27 sopimuspelaajista 15 on omia kasvatteja, mikä kertoo syvästä kriisistä ja porilaisten härskistä hylkimisestä.
Olisi muuten kiinnostavaa kuulla joskus joltakin mitä "Ässäbrändi"" oikeastaan kenenkin mielestä on.
Laskujeni mukaan 14, joista ainakin 4 pysyy suurimmaksi osaksi junnujen mukana.
Ainakin minulle Ässien brändi tarkoittaa fyysistä peliä sekä sitä, että joka ilta pelataan voitosta tosissaan.