Ässähuhut ja mutut

  • 6 090 126
  • 29 128

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Sinne meni se Eronen Pelicansiin, oli siis se pelaaja joka lähellä oli sopimusta Ässiin.

Hyvin oli jengi kartalla kyllä vinkkien perusteella.

Heh, kävi tasan mitä sanoin.. Eronen ei ole Suomessa pelannut kiekkoa koskaan pk-seudun ulkopuolella, joten Lahti on selvästikin kaukaisin etäisyys minne suostuu menemään :D nyt painoivat aivan varmasti maantieteelliset syyt, koska muutoin mitään muuta niin merkittävää eroa joukkueiden välillä on vaikea nähdä

EDIT: mutta hyvä.. nyt siis puheet leftin kotimaisesta pakista voidaan lopettaa ja keskittyä hakemaan se rightin kiekollinen ykköspakki, joka tässä oikeasti tarvitaan
 
Viimeksi muokattu:

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Eli about Erosen kaliberin äijää ainakin haetaan vielä pakistoon. Hyökkäävän profiilin pakkia tonne kyllä vielä huutaiskin. Ruotsista olisi tullut, joten onkohan siellä jotain muita kaloja koukussa?
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eronen on oikein hyvä pelaaja, mutta ei mielestäni edusta sellaista johtaja- ja voittajatyyppiä, jota tuonne pakiston liideriksi nyt kaivattaisiin. Eli en ole kovin pahoillani, vaikka Eronen katiskasta karkasikin.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Hyvä vain ettei Eronen tullut. Yhden podcastin perusteella (nimeä en muista) Eronen kertoi ihan suoraan ettei häntä kiinnosta pelata ja lopettaa pelaamisen jos näkee ettei joukkue pääse pudotuspeleihin/pärjää.
Tässäkin oltaisiin hukattu paljon rahaa ylimieliseen Helsingin herraan. Onneksi väistettiin luoti.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Eronen on oikein hyvä pelaaja, mutta ei mielestäni edusta sellaista johtaja- ja voittajatyyppiä, jota tuonne pakiston liideriksi nyt kaivattaisiin. Eli en ole kovin pahoillani, vaikka Eronen katiskasta karkasikin.
Samaa mieltä. Nyt kannattaisi taas painottaa niitä henkisiä ominaisuuksia ja mennä ns ryhmädynamiikka edellä. Onhan Eronen ihan hyvä, mutta luulen hänen olevan sen verran kallis, että samalla rahalla saadaan kyllä kovempikin äijä. Lisäksi kätisyyskin olisi ollut mielestäni "väärä".
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Eipä tuo mikään maailmanloppu ole. Toki tasaisen varma suorittaja ollut liigassa, mutta ei kummoinen päivitys olis ollut vs Morrow. Kokenutta liideriä huutaa joka osaa rauhoittaa peliä ja äijiä. Eikä haittaa olisi vaikka saisi niitattua ukkoa seinille.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hyvä ettei tullut Eronen. Siis Teemu, sillä Elmeri olisi kyllä mun joukkueeseen mahtunut. Ura on mielestäni laskusuunnassa. Luulisin kanssa, että Atu olisi voinut haluta Erosen joukkueeseen näiden yhteisen historian perusteella. Nyt vaan uutta matoa koukkuun, jos ei jo ole uusi ja parempi vonkale hankittuna.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Atu oli ilmeisesti nimenomaan suurin syy miksi Eronen Ässiä harkitsi. Vai mitä @Juomari Turmio?
Palstan mukaan vika on siis oltava Kerttulassa, koska vika on aina joko Atussa tai Kerttulassa, jos pelaaja siirtyy johonkin muualle kuin Poriin *hymiö*.
Uskon Atun Maju-komennuksen myös tuovan kiinnostusta lisää muillekkin Ässiä harkitseville pelaajille.
Ja edelleen on paljon hyviä pelaajia markkinoilla, joten kiire ei ole Ässillä vielä, kun runko on jo noin hyvin kasassa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä ettei tullut Eronen. Siis Teemu, sillä Elmeri olisi kyllä mun joukkueeseen mahtunut. Ura on mielestäni laskusuunnassa. Luulisin kanssa, että Atu olisi voinut haluta Erosen joukkueeseen näiden yhteisen historian perusteella. Nyt vaan uutta matoa koukkuun, jos ei jo ole uusi ja parempi vonkale hankittuna.
Nimenomaan se, että miehellä on huono kausi takana ylipäätänsä mahdollisti Ässillä olevan realistinen sauma saada mies. Vielä vuosi sitten ei olisi ollut mitään palaa Teemu Eroseen.

Huonoja kausia tulee ja menee ja kolmekymppisellä se ei ole vielä selvä merkki mistään alamäestä. Ensi kausi saattaa olla tykkikausi.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nimenomaan se, että miehellä on huono kausi takana ylipäätänsä mahdollisti Ässillä olevan realistinen sauma saada mies. Vielä vuosi sitten ei olisi ollut mitään palaa Teemu Eroseen.

Huonoja kausia tulee ja menee ja kolmekymppisellä se ei ole vielä selvä merkki mistään alamäestä. Ensi kausi saattaa olla tykkikausi.

Mulla ei suoranaisesti ole päivitettyä tietoa Erosen iskukyvystä. Mutta pystyn hyvin uskomaan mikäli edellä kirjotettu on lähellä totuutta.

Kova on kyllä vaatimustaso jossei edes kohtuullisessa vireessä oleva Eronen kelpaisi Ässäpakistoon. Ettei vaan olis kyseessä käänteistä psykologiaa kun ei Poriin rantautunut.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla ei suoranaisesti ole päivitettyä tietoa Erosen iskukyvystä. Mutta pystyn hyvin uskomaan mikäli edellä kirjotettu on lähellä totuutta.

Kova on kyllä vaatimustaso jossei edes kohtuullisessa vireessä oleva Eronen kelpaisi Ässäpakistoon. Ettei vaan olis kyseessä käänteistä psykologiaa kun ei Poriin rantautunut.
En ole oikein ikinä ollut Erosen fani. Ei ole mielestäni ns. voittava pelaaja. Vähän niin kuin Mikko Kousa, mutta köykäisempi hyökkäyssuuntaan. Mutta pakkohan sekin on myöntää, että aika hatariin mielikuviin tämän oman mielipiteeni pohjaan ja Eronen on pelannut Liigassa viimeiset kaudet hyvillä tilastoilla.

Siltikin, Teemu on takuulla kallis äijä ja vaikea uskoa, että voitaisiin paljoakaan hävitä,jos tuon rahan käyttäisi esim. johonkin Ameriikan ihmeeseen.... tai kahteen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika heikko oli tuotto viime kauden Amerikan ihmeistä. Mutta toivoa sopii, että lottokone arpoo nyt voiton.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulla ei suoranaisesti ole päivitettyä tietoa Erosen iskukyvystä. Mutta pystyn hyvin uskomaan mikäli edellä kirjotettu on lähellä totuutta.

Kova on kyllä vaatimustaso jossei edes kohtuullisessa vireessä oleva Eronen kelpaisi Ässäpakistoon. Ettei vaan olis kyseessä käänteistä psykologiaa kun ei Poriin rantautunut.

Eronen oli siis yksi Ässien vaihtoehdoista puolustukseen. Meni siis Lahteen, mutta sitä ei tiedä miksei tullut Ässiin. Oliko pyyntö liian korkea vai löysikö Ässät itselleen paremman vaihtoehdon. Tai sitten Eronen näki Pelicansin yksinkertaisesti paremmaksi paikaksi tähän kohtaan. Joka tapauksessa Eronen ei varmaan ole ollut Ässille se ainoa vaihtoehto, vaan hyviä koti- ja ulkomaisia pakkeja on vielä markkinoilla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka Eronen ei nyt tarttunutkaan haaviin, niin hyvä uutinen on ehdottomasti se, että profiilipakkia ainakin haetaan edelleen.
? Ei niistä suomalaisistaksan ihan hirveästi iloa ollut.
Mutta kovimman profiilin pelaajat olivat P-amerikkalaisia, eivätkä suomalaisia. Ja epäonnistuivat surkeasti. Mutta toki koko kausi oli pannukakku.
 

PeeloPata

Jäsen
Huomenna julkaistaan uusi sopimus ja Ässät tarjosi vihjeen pelaamalla muistipelin läpi.

sait kaikki oikein!
Hienoa! Alta löydät saatavilla olevan vihjeen

Olen pelannut samassa joukkueessa kuin Sebastian Wännström, mutta eri aikaan.

Olen pelannut useamman suomalaisen kanssa, yksi vanha joukkuekaverini on Mikael Hakkarainen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomenna julkaistaan uusi sopimus ja Ässät tarjosi vihjeen pelaamalla muistipelin läpi.

sait kaikki oikein!
Hienoa! Alta löydät saatavilla olevan vihjeen

Olen pelannut samassa joukkueessa kuin Sebastian Wännström, mutta eri aikaan.

Olen pelannut useamman suomalaisen kanssa, yksi vanha joukkuekaverini on Mikael Hakkarainen.
Mikä tää juttu on? Haisee kyl vedätykselle.

Brandon Pirri
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Huomenna julkaistaan uusi sopimus ja Ässät tarjosi vihjeen pelaamalla muistipelin läpi.

sait kaikki oikein!
Hienoa! Alta löydät saatavilla olevan vihjeen

Olen pelannut samassa joukkueessa kuin Sebastian Wännström, mutta eri aikaan.

Olen pelannut useamman suomalaisen kanssa, yksi vanha joukkuekaverini on Mikael Hakkarainen.

Arvoistus ratkaistu. Vastaus on juurikin Barach. Evansville/Jacksonville Icemen tuo eri aikaan Wännströmin kanssa ollut yhdistävä seura ja Hakkaraisen kanssa joukkuetovereita Indy Fuelissa.

E: Typo
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Arvoistus ratkaistu. Vastaus on juurikin Barach. Evansville/Jacksonville Icemen tuo eri aikaan Wännströmin kanssa ollut yhdistävä seura ja Hakkaraisen kanssa joukkuetovereita Indy Fuelissa.

E: Typo
Ai. Itse katsoin kyllä Barachin ensimmäiseksi, mutta en hokannut, että kyseessä on sitten ilmeisesti sama seura joka on vain muuttanut?
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ai. Itse katsoin kyllä Barachin ensimmäiseksi, mutta en hokannut, että kyseessä on sitten ilmeisesti sama seura joka on vain muuttanut?

Kyllä! Katsoin itse myös heti Barachin ja meinasin luopua, mutta päätin tarkistaa niin tämä Evansville siis Jacksonvillen kanssa sama seura, hyvä hämäys tosin vihjeessä, menee helposti ohi monelta samasta syystä!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Arvoistus ratkaistu. Vastaus on juurikin Barach. Evansville/Jacksonville Icemen tuo eri aikaan Wännströmin kanssa ollut yhdistävä seura ja Hakkaraisen kanssa joukkuetovereita Indy Fuelissa.

E: Typo
Nyt on uskottava huhu.
Ässien resursseilla ja ammattitaidolla ei tuon kovempaa pelimiestä löydetä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös