Luultavasti Ben-Amor.Porin Ässät @HCAssatPori 17 min17 minuuttia sitten
#arvaakuka #guesswho #99 #Ässät #Yhdessä
Ilmeisesti kohta tipahtaa soppari.
Luultavasti Ben-Amor.Porin Ässät @HCAssatPori 17 min17 minuuttia sitten
#arvaakuka #guesswho #99 #Ässät #Yhdessä
Ilmeisesti kohta tipahtaa soppari.
Aikooko painaa Wäinön numerolla :D ?Luultavasti Ben-Amor.
Ihmettelin itsekin että mikäs tämä #99 homma on. :DAikooko painaa Wäinön numerolla :D ?
Vaikuttaa ankalta. Aika farssi olisi Toivolalta, jos Taimi HIFK:n menisi. Mainostaa julkisesti, että Liigassa pelatessaan on Ässien mies ja sopimusteknisesti Ässien mies vapun jälkeen. Optio vain KHL:ään.http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1429499237754.html Linkki Iltasanomien uutiseen Tommi Taimesta, kuulemma suuntana IFK :D
Tommi Taimesta, kuulemma suuntana IFK :D
Ihan mielenkiintoinen pointti kyllä tämä. Menisi ajoituksetkin aika lailla kohdilleen. Katsotaan nyt...Toisaalta, jos kohta julkaistaan Heshka, niin sitten Ässät varmaan "vapauttanut" Tommin.
Näin tuon kuvan äsken ja pelaajan ruumiinrakenne muistutti Tommi Taimea. Elämme mielenkiintoisia aikoja.. :)Ostaako taas itsensä ulos vai mitäköhän toi Toivola on höpissyt? Toisaalta, jos kohta julkaistaan Heshka, niin sitten Ässät varmaan "vapauttanut" Tommin.
Anteeksi että poikkean teidän hiekkalaatikollanne. Sellanen tuli vaan mieleen että viime keväänä/kesänä Taimen siirtyessä KHL:ään, muistaakseni Ässienkin suulla todettiin Taimen ostaneen itse sopimuksensa ulos Ässistä. Jos näin, että sopimus on silloin ostettu ulos, niin miten hän voi nyt sitten ollakin sopimusteknisesti Ässien mies? Vai ostiko hän oikeuden pelata KHL:ssä?
Mitä taas tulee mahdolliseen HIFK-huhuun niin jättiköhän mahdollisia säröjä viike kesästä Ässien haluttomuus päästää Taimea lähtemään?
Itse asiassa ihan samaa ihmetellyt. Joku voisi tulla selittämään tuon kuvion.Anteeksi että poikkean teidän hiekkalaatikollanne. Sellanen tuli vaan mieleen että viime keväänä/kesänä Taimen siirtyessä KHL:ään, muistaakseni Ässienkin suulla todettiin Taimen ostaneen itse sopimuksensa ulos Ässistä. Jos näin, että sopimus on silloin ostettu ulos, niin miten hän voi nyt sitten ollakin sopimusteknisesti Ässien mies? Vai ostiko hän oikeuden pelata KHL:ssä?
Mitä taas tulee mahdolliseen HIFK-huhuun niin jättiköhän mahdollisia säröjä viike kesästä Ässien haluttomuus päästää Taimea lähtemään?
Mä käsitin, mahdollisesti virheellisesti, että Ässät ja Taimi olisivat nyt keväällä tehneet uuden sopparin, jossa on KHL-pykälä.Anteeksi että poikkean teidän hiekkalaatikollanne. Sellanen tuli vaan mieleen että viime keväänä/kesänä Taimen siirtyessä KHL:ään, muistaakseni Ässienkin suulla todettiin Taimen ostaneen itse sopimuksensa ulos Ässistä. Jos näin, että sopimus on silloin ostettu ulos, niin miten hän voi nyt sitten ollakin sopimusteknisesti Ässien mies?
Mä käsitin, mahdollisesti virheellisesti, että Ässät ja Taimi olisivat nyt keväällä tehneet uuden sopparin, jossa on KHL-pykälä.
Jos ei ole muuta annettavaa palstalle, kuin trollaus ja paskanjauhaminen niin kannattaa pysyä hiljaa. Viitanen ei jkl:ssä todellakaan ollut mikään pukukopin syöpä vaan yksi tärkeimpiä pukokoppipelaajia ja joukkueen isähahmoja. Kentällä ollessaan oli myös pakiston tärkeimpiä lenkkejä ja nämä kaksi seikkaa selittää Viitasen ja JYPin pitkähkön liiton. Valitettavasti Viitanen on ajatunut pahaan loukkaantumiskierteeseen ja kun JYPillä tulee kokoajan liukuhihnalta "ns" valmiita liigapakkeja akatemian kautta, niin Veikko päästettiin menemään. Tuleva kausi näyttää oliko ratkaisu virhe, pelillisesti Viitanen on korvattavissa, mutta onko henkisesti kun Veikon lisäksi myös Perrin vaihtaa maisemaa. Mikäli Viitanen pysyy kunnossa, niin on Ässiltä erittäin hyvä hankinta, tuo juurikin äijämäisyyttä takalinjoille ja voittamisen kokemusta sekä vaatimustasoa koppiin. Viitanen on todella kriittinen, kaikki pitää tehdä 100%, eikä jossitteluilla saa antaa tilaa, opetti tätäkin jkl:ssä nuorille pakeille.Viitanen ei tuo juurikaan muuta, kuin heikkoa liikettä ja huonoa joukkuehenkeä... Valitettavasti.
Voisi olla IS:ltä ankka, mutta jos Satakunnan Kansa komppaa vierellä niin epäilen.Jaksaa ihmetyttää toi kuva, näyttää noin ulkoisesti Taimelta ruumiinmuodoltaan imo. Toisaalta, mitä järkeä Ässien olisi lisätä kuva Taimesta someen jos olisi menossa HIFKiin..? IS:ltä todellinen ankka, sopimusriita IFKn ja Ässien välillä, tai kyseessä ei edes ole Taimi.
Juu, 99 (€?) puolestaan voi olla jokin kausaritarjous ensi kaudeksi kuten Twitterissä joku uumoili. Kuvan tekstikin vähän siihenpäin viittasi. Vaiko Ben-Amorin nykypaino?Voisi olla IS:ltä ankka, mutta jos Satakunnan Kansa komppaa vierellä niin epäilen.