Hancockissa on tosiaan todella vahva Suomalaisyhteisö edelleen, Kerosta en ollut varma mutta pitää paikkansa että Kerossa on tosiaan Suomalaista verta jos internetiin on uskominen.
Vuosi sitten Kero tuskin olisi ollut Ässien saatavilla. Heikompi kausi Shllässä, Vuorinen on iskenyt mottipäisen pöytään, ja pyytänyt suositukset Takolta ja Kaskelta? Ehkä, olisi kyllä kova haku ja toivottavasti pitää kutinsa.
Olen kuullut huhua siitä, että Ässiin voisi olla tulossa amerikkalainen pelaaja, mutta pelipaikasta ei ole ollut tarkempaa tietoa. Mutta kun nyt tarkastelen tuon Keron taustaa jne., niin voipi hyvinkin olla Kero tämän huhun taustalla. Sen verran hyvin yksityiskohdat täsmäävät.
Mutta olisihan tämä Kero ihan hiton kova hankinta ja maksaisi myös ehkä ihan kivasti, vaikka tosin tämä kausi ei ole ihan putkeen mennytkään. Kero olisi ykkösketjuun kuuluva pelaaja, mutta onko hän pelannut enemmän keskellä vai laidassa? Huhuahan on ollut siitä liikkeellä, että Ässät olisi kiinnittänyt jo ainakin yhden ykkösketjun laiturin. Joten onko se Larsson vai Kero vai tuleeko Kero siihen sentterin tontille? Siis jos tulee. Jotenkin nyt pidän kuitenkin siitä, että Ässät hakee nyt kovia nimiä sekä maalinsuulle että hyökkäykseen.
Nimenä Kero on tunnettu myös Satakunnassa. Itse olen törmännyt tuon sukunimen omaaviin henkilöihin ainakin Sastamalan ja Kankaanpään alueilla.