Ajattelin itse ihan samaa. Miksi muuten joku random Texas Starsin fani tms tili ( jossa about 1000 seuraajaa) rupeasi yhtäkkiä seuraamaan juuri Ässiä. Tietenkin jos seuraa jo muutenkin muita Liiga jengejä.Onko kenties joku fanitili tuo ja tieto jo sielä siirtymisestä tänne ? #toiveajattelua
Onko kenties joku fanitili tuo ja tieto jo sielä siirtymisestä tänne ? #toiveajattelua
Biossa lukee Suippokorva:DMathias Pettersen. Sentterilaituri, joka pelaa Dallasin farmissa. Alkanut näemmä seuraamaan Ässiä IG:ssä. En tiedä, että onko oikea tili ja seuraako itsensä tai jonkun muun takia.
Raumalla on huvit vähissä. Aika väsynyttä.Biossa lukee Suippokorva:D
Ei ollut ensimmäinen kerta, kun tälläinen tulee. Viimeksi taisi olla sama homma, että profiilissa lukee "suippokorva". :DRaumalla on huvit vähissä. Aika väsynyttä.
Jollaki on halvat huvit. :D Ihan hauskaa trollausta, koska onhan tuo nyt perseestä, että nykyään siirrot paljastuu Instagram seuraajia kyttäämällä.Ei ollut ensimmäinen kerta, kun tälläinen tulee. Viimeksi taisi olla sama homma, että profiilissa lukee "suippokorva". :D
Ei ollut ensimmäinen kerta, kun tälläinen tulee. Viimeksi taisi olla sama homma, että profiilissa lukee "suippokorva". :D
Ketä kyseessä?Näitähän välillä on. Mutta on siellä tänä iltana ollut muutakin Ässien IG-tilillä. Eräs ruotsalainen on ryhtynyt seuraamaan Ässiä. Kyseinen henkilö on itse pelannut jääkiekkoa ja tuttavapiiriin kuuluu näemmä hyvin paljon jääkiekkoilijoita. Tutkimukset ovat vielä kesken...
Pakko se on tulla kun Vuorinenkin on moneen kertaan sanonut hakevansa vahvistusta. Se on eriasia että mitä tasoa sieltä tulee. Millekään Ikosille ei ole tarvetta, ja olisi aika laiska ratkaisu.Vähä pettynyt oon jos ei nyt tuu sitten ees sitä hyökkääjää…
Eikös se sanonut että markkinoilla ollaan mutta ei mitään vahvistunut ole?Pakko se on tulla kun Vuorinenkin on moneen kertaan sanonut hakevansa vahvistusta. Se on eriasia että mitä tasoa sieltä tulee. Millekään Ikosille ei ole tarvetta, ja olisi aika laiska ratkaisu.
Joka kautinen toteamus.Eikös se sanonut että markkinoilla ollaan mutta ei mitään vahvistunut ole?
Vuorinen tosiaan sanoi siinä tännekin palstalle linkitetyssä viimeisimmässä haastattelussaan, että koko ajan on etsintä päällä. Eli mitään muuta ei tarvitse spekuloida. Ja koska täällä on näitä savun tuprauttelijoita jo ollut pariinkin otteeseen, niin kyllä siellä sitten ainakin aika pitkälle on joidenkin hakujen kanssa päästy..Eikös se sanonut että markkinoilla ollaan mutta ei mitään vahvistunut ole?
Tänään tai ihan viimeistään huomenna pitäisi tulla uutinen uudesta nimestä. Eli tiukalle tosiaan menee.Mutta siis uskon samaa mitä @vissypullo edellä sanoi, että ennen talviklassikoita vahvistus ei ehti enää millään..
No periaatteessa kerkeää. Jos pelaaja on tullut viikonloppuna jo Suomeen ja tänään tulee sopimus ulos.Mutta siis uskon samaa mitä @vissypullo edellä sanoi, että ennen talviklassikoita vahvistus ei ehdi enää millään..
Joo ja Trump lopettaa sodan tänään,minulla on varma huhuTänään tai ihan viimeistään huomenna pitäisi tulla uutinen uudesta nimestä. Eli tiukalle tosiaan menee.