Ässähuhut ja mutut

  • 6 067 928
  • 29 023

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Ässissä päätetään palata vanhoihin hyviin aikoihin, kun senttereillä Spink & Tiivola päädyttiin runkosarjassa sijalle 9.

Spinkeistä jäi kyllä hyvät muistot. Viime kaudella Tyson nakutti 30 kaappia DELissä, joten ei tuo Saksan valloitus nyt huonosti ole mennyt.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mihin rooliin?

Ei lähelläkään ykköspakin tasoa. Ajaako Viljasen edelle?
Mun nähdäkseni kolmospakkipariin kiekolliseksi pakiksi.

Nyt taas mietiskelen, riittääkö Ässien rahkeet niin, että pakiston vaikkapa oikealla puolella ovat:

X-The ykköspakki
X-Viljanen
X-Puutio

Tuo olisi hyvä, mielestäni tälläkin kaudella erinomaista tasapainoa Määtille ja Riekkisille toi Lefe, Matinmikko ja Heimosalmi kiekollisina osaajina.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Spinkeillä on tosiaan sopparit saksaan joita tuskin hevillä perutaan koska miehillä on mennyt ihan hyvin siellä, joten onko tälle huhulle jotain tulevaa lähdettä vai onko vain mutuilua?
Ei niitä Ässien aloitteesta ainakaan pureta, se on oltava niin, että Saksan päässä ei olla tyytyväisiä veljeksiin, tai ei nähdä heille käyttöä. En kuitenkaan usko Spinkeihin.

Puutio taas ei ole Ässiin tulossa kolmospariin. En ihan hirveän korkeita prosentteja antaisi Puution tulolle. Enkä Spinkkien.

Antaisin 30% todennäköisyyden sille, että noista 1/2 nähtäisiin ensi kaudella Ässissä. Voi olla, että annoin liiankin korkeat prosentit.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Puutio on mahdollinen, sopimus päättyy ja on nuorehko ja lupaava.

Spinkit taas ovat huuhaata, en pätkääkään usko. Enkä edes tiedä haluanko olla väärässä.
 

Kuningas#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mihin rooliin?

Ei lähelläkään ykköspakin tasoa. Ajaako Viljasen edelle?
Noh noh.

Jos Puutio  olisi tulossa, Ässien puolustus näyttäisi "varmojen" huhujen kanssa tällä hetkellä tältä.

Määttä-X
Kucerik-Viljanen
Riekkinen-"Puutio"
Salmela-Hellman
Vuori

Puustinen korvaisi Matinmikon/Heimosalmen. Puustinen on vasta 21 vuotias teki lähes samat pisteet kuin vuotta nuorempi Heimosalmi kovassa Pelicanssissa. On myös valmiimpi pelaaja mitä Matinmikko oli saman ikäisenä.

Jos vain x paikalle saadaan "Lefebvre" nii puolustus näyttää ihan hyvältä. Itse kyllä toivoisin pakistoon jotain hullua mörköä, mutta se ei valitettavasti ole realismia.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@Kuningas#50 kuinka realistinen tuollainen pakisto on Ässien budjetilla? Ei ihan hirveän realistista, että Ässät hankkisi Pelicansin TOP4-pakin kolmospariin.

Zabransky, Matinmikko, Heimosalmi ja Lefebvre lähtee.

Sisään tulisi Kucerik, Viljanen, Puutio ja X.

Viljanen & Puutio on minusta selvästi kalliimpi kaksikko mitä Matinmikko & Heimosalmi.

X olisi tällöin uusi "Lefebvre" arpa jostain Norjasta tai muusta alasarjasta.

Minusta Kucerik on myös ihan riittävä siihen "hullu mörkö" kategoriaan. Kuuleman perusteella aggressiivinen ja fyysinen puolustaja.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Pikkarainen leipoo Mäkisistä vakuuttavan nelosketjun, mutta kumpi pelaa keskellä, Mäkinen vai Ojantakanen?
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samansuuntaista olen myös kuullut. Otan ilolla vastaan, voi olla ensi kaudella jopa pakiston kiekollinen liideri.
Jooo, voi olla tai olla olematta. Paljon riippuu miten se muu joukkue osaa pelata kiekolla. Kaaneilta se on onnistunut oikeinkin hyvin, Ässissä menty tyyliin ”’miten vitussa 2m syöttö voi mennä 3M ohi”. Tulee Puutiolle äkkii vaikeuksia, jossei kokonaisuus rullaa. Mut ei se mahdotonta ole, itse tykännyt hänen tyylistään pelata.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hauska tuo Puution ketju Pelicansin puolella. Ketjun alkupään viestit ei hyvältä vaikuta, mutta lopussa mietitään jo mm- kisavalintaa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Oiskohan vanha Narri hereillä, kun Philip Holm ois ilmeisesti vapautumassa Örebrosta?
 

mas59

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noh noh.

Jos Puutio  olisi tulossa, Ässien puolustus näyttäisi "varmojen" huhujen kanssa tällä hetkellä tältä.

Määttä-X
Kucerik-Viljanen
Riekkinen-"Puutio"
Salmela-Hellman
Vuori

Puustinen korvaisi Matinmikon/Heimosalmen. Puustinen on vasta 21 vuotias teki lähes samat pisteet kuin vuotta nuorempi Heimosalmi kovassa Pelicanssissa. On myös valmiimpi pelaaja mitä Matinmikko oli saman ikäisenä.

Jos vain x paikalle saadaan "Lefebvre" nii puolustus näyttää ihan hyvältä. Itse kyllä toivoisin pakistoon jotain hullua mörköä, mutta se ei valitettavasti ole realismia.
Älkää nyt viitsikö. Tämän päivän PUUTIO kuuluisi Ässissä heittämällä ykköspariin ja ykkösylivoimaan. Erikoisen tasokas pakki tämän päivän liigaan. Kuka Puution saakin, niin ykkösparin tai VÄHINTÄÄN kakkosparin mies.
nykyään hyvä kaikessa.
Tietysti Lahdessa saisi mieluimmin jatkaa.. Mutta huhut vievät eteenpäin. Vahinko.

Utunen on EHT pakki, mutta kyllä Puutio on parempi!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Oiskohan vanha Narri hereillä, kun Philip Holm ois ilmeisesti vapautumassa Örebrosta?
No huh näitä heittoja.. toki tiedetään, että pakisto on vain sitä yhtä kärki/ykköspakkia vaille valmis, ja tokihan kunnianhimoisesti pitää hakea. Mutta kun Holm edustaa jo osastoa, mikä on unennäköä suurimmalle osalle liigajoukkueista (tämä kausi nyt toki tehollisesti selkeästi vaisumpi).. eli kyllä tässä todennäköisimmin Lefebvren tilalle on löydettävä "uusi Lefebvre"

Kuinka ollakaan muuten Stavangerissa olisi seuraava kanadanranskalainen pakki napattavissa. Tehopisteet eivät ole aivan niin pompöösit kuin Lefellä oli, mutta kovat yhtä kaikki. Riittäisikö sitten olemaan "uusi Lefebvre"


EDIT: @mas59 sanoin samansuuntaista Puutiosta myös itse. Minä pitäisin häntä ihan kaappauksena, jos tosiaan on tulossa meille. Kaappauksena myös siitä näkökulmasta jos noin lahjakas nuori pakki lähtisi kuitenkin menestysorganisaatiosta (joka Pelsut jo nykyisellään alkaa olla), että tervetuloa kamppailemaan kympinsakkiin pääsystä Poriin
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun nähdäkseni kolmospakkipariin kiekolliseksi pakiksi.

Nyt taas mietiskelen, riittääkö Ässien rahkeet niin, että pakiston vaikkapa oikealla puolella ovat:

X-The ykköspakki
X-Viljanen
X-Puutio
Puutio nyt tuskin on Poriin tulossa kolmospariin pelaamaan, kun on sarjan kärkijoukkueessa kellottanut isoja minuutteja läpi kauden. Pudotuspeleissä vastuu vain kasvanut ja +/- lukema pakiston paras.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Älkää nyt viitsikö. Tämän päivän PUUTIO kuuluisi Ässissä heittämällä ykköspariin ja ykkösylivoimaan. Erikoisen tasokas pakki tämän päivän liigaan. Kuka Puution saakin, niin ykkösparin tai VÄHINTÄÄN kakkosparin mies.
nykyään hyvä kaikessa.
Tietysti Lahdessa saisi mieluimmin jatkaa.. Mutta huhut vievät eteenpäin. Vahinko.

Utunen on EHT pakki, mutta kyllä Puutio on parempi!
Pisteet eivät ainakaan kuvasta mitään vakiopaikkaa ykköspariin ja ylivoimalle. Tekstitv skouttaushan ei toki läheskään kaikkea kerro, ja mitä olen Pelsuja tässä pleijareissa seurannut suhteellisen paljon niin olen kyllä tykännyt Puutiosta. Silti näkisin miehen enemmänkin 2 parissa, kuin siinä kärkipakin roolissa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin Pelsun asioista erittäin hyvin perillä oleva @Arsi Haakana kirjoitteli meidän ketjuun että siirtymässä tunnin ajomatkan päähän Lahesta eli Poriin taitaa olla aika paljon pidempi matka. En siis pidättelisi siis henkitystä tämän huhun suhteen että tulee teille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös