Ässähuhut ja mutut

  • 6 071 312
  • 29 033

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onks tähän nyt mitään muuta lähdettä kun se että on alkanut seuraamaan Instagramissa IFK:ta ilmeisesti siskonsa innoittamana?
Itse en ole mistään muualta kuullut.

Kyllä mä vähän ihmettelen, jos Hifk Hellmanin hankkii. Omissa siellä kuitenkin massaa ja ei Hellman nyt sentään niin kova talentti ole. Potentiaalinen kyllä, mutta vielä kovasti matkalla.

Toivottavasti matka alkaa jo tämän vuoden puolella. Syksy on ollut rikkonainen ja siksi Liigadebyytti tekemättä.

Hyvä aihio Hellmanissa, mutta vielä pitää oivaltaa mitä huippu-urheilu vaatii päivittäin.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
On. Ollut jo ajat sitten suullinen sopimus IFKn kanssa. Eiköhän siellä ole nimetkin rustattu jo paperiin.

Tiedätkö enemmän tästä keissistä? Mulle kerrottiin että olisi täksi kaudeksi ollut menossa jo QMJHL pelaamaan, mutta Ässistä olisi kerrottu että löytyy roolia edustuksessa täksi kaudeksi?
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiedätkö enemmän tästä keissistä? Mulle kerrottiin että olisi täksi kaudeksi ollut menossa jo QMJHL pelaamaan, mutta Ässistä olisi kerrottu että löytyy roolia edustuksessa täksi kaudeksi?
Tämä tukee sitä mitä minä olen kuullut. Olisi pelannut siis jo Liigaa, mutta repalainen syksy.

Eiköhän debyytti nyt ole lähellä.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiedätkö enemmän tästä keissistä? Mulle kerrottiin että olisi täksi kaudeksi ollut menossa jo QMJHL pelaamaan, mutta Ässistä olisi kerrottu että löytyy roolia edustuksessa täksi kaudeksi?
Toisen ässäjuniorin kautta olen tästä kuullut. Enempää en tiedä, mutta sen mitä tiedän niin suullinen sopimus olisi ollut jo kauden alussa tehty IFKn kanssa. Siitä en tiedä sitten, onko rustattu nimiä paperiin.

Sitten taas en tiedä haluaako jatkaa ensi kaudella Ässien U20, koska joukkueen tuleva päävalmentaja ei ole ilmeisesti kovin pidetty, ja joitain on ainakin sieltä lähdössä, ellei paikkaa edustuksesta tule.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Carl Jakobsson saanut lähteä Färjestadista.

Ikää 22-vuotta, 25 otteluun 1+2. Leftin kätinen, 186cm ja 86kg.

Parhaalla kaudellaan 43 otteluun 18 pistettä.

Voisiko tässä nyt olla sellainen nuori potentiaalinen kaveri? Tilastot on tarpeeksi heikot, että luulisi olevan saatavilla Poriin.

Toivottavasti on pyöritelty Arposen dataa ja Kerttula katsellut videoita. Kerttula on voinut myös kontaktiensa kautta kuulla tästä mahdollisesta sopimuksen purusta aiemmin.
 

Nigi

Jäsen
Carl Jakobsson saanut lähteä Färjestadista.

Ikää 22-vuotta, 25 otteluun 1+2. Leftin kätinen, 186cm ja 86kg.

Parhaalla kaudellaan 43 otteluun 18 pistettä.

Voisiko tässä nyt olla sellainen nuori potentiaalinen kaveri? Tilastot on tarpeeksi heikot, että luulisi olevan saatavilla Poriin.

Toivottavasti on pyöritelty Arposen dataa ja Kerttula katsellut videoita. Kerttula on voinut myös kontaktiensa kautta kuulla tästä mahdollisesta sopimuksen purusta aiemmin.

Kärppiin meni.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Tämä tukee sitä mitä minä olen kuullut. Olisi pelannut siis jo Liigaa, mutta repalainen syksy.

Eiköhän debyytti nyt ole lähellä.

Mielenkiintoista kyllä jos se debyytti alkaa nyt vasta olemaan ajankohtainen ja sopimus on jo tehtynä toiseen organisaatioon. (Siis ilmeisesti näiden loukkien takia myöhäinen debyytti)

En tiedä miten nämä yleensä hoidetaan, mutta en henkilökohtaisesti peluuttaisi Hellmania kuin pakon edessä jos on tiedossa että on lähdössä pois. Miksi ajaisi miesten peleihin sisään pelaajaa joka kerkeää ottamaan vain vähän tuntumaa edustukseen?

Harmi kyllä jos se syyskausi mennyt pieleen loukkien takia, ja tämän johdosta ei kerkeä näyttämään sitä osaamistaan edustuksessa.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mielenkiintoista kyllä jos se debyytti alkaa nyt vasta olemaan ajankohtainen ja sopimus on jo tehtynä toiseen organisaatioon. (Siis ilmeisesti näiden loukkien takia myöhäinen debyytti)

En tiedä miten nämä yleensä hoidetaan, mutta en henkilökohtaisesti peluuttaisi Hellmania kuin pakon edessä jos on tiedossa että on lähdössä pois. Miksi ajaisi miesten peleihin sisään pelaajaa joka kerkeää ottamaan vain vähän tuntumaa edustukseen?

Harmi kyllä jos se syyskausi mennyt pieleen loukkien takia, ja tämän johdosta ei kerkeä näyttämään sitä osaamistaan edustuksessa.
Toisaalta mikä olisi muuttunut vaikka olisi ollut kunnossa? @Seeepra mukaan sopimus tehty syksyllä.

En tiedä mikä nyt sitten on totuus. Siitä olen satavarma, että rikkonainen syksy on siirtänyt debyyttia.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toisen ässäjuniorin kautta olen tästä kuullut. Enempää en tiedä, mutta sen mitä tiedän niin suullinen sopimus olisi ollut jo kauden alussa tehty IFKn kanssa. Siitä en tiedä sitten, onko rustattu nimiä paperiin.

Sitten taas en tiedä haluaako jatkaa ensi kaudella Ässien U20, koska joukkueen tuleva päävalmentaja ei ole ilmeisesti kovin pidetty, ja joitain on ainakin sieltä lähdössä, ellei paikkaa edustuksesta tule.
Kuka muuten on ensi kauden valmentaja U20?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Carl Jakobsson saanut lähteä Färjestadista.
Varmaan lyö itsensä Oulussa läpi kun kommentoin, mutta tuli kyllä pelkällä EP-skouttauksella melko vahvat Albin Eriksson -vibat tästä pelaajasta. Mutta kertoo kyllä omaa kieltään markkinoiden kuivuudesta, kun Kärppiin tällaisia arpoja naarataan.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Toisaalta mikä olisi muuttunut vaikka olisi ollut kunnossa? @Seeepra mukaan sopimus tehty syksyllä.

En tiedä mikä nyt sitten on totuus. Siitä olen satavarma, että rikkonainen syksy on siirtänyt debyyttia.

Jep, mutta jotenkin kummalliselta kuulostaa tämä jos ei lähtenyt lätäkön taakse pelailemaan täksi kaudeksi vaan valitsi Ässät täksi kaudeksi sen takia että muutaman kuukauden päästä tästä tekee toisen liigaorganisaation kanssa sopimuksen tulevasta/tulevista kausista.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jep, mutta jotenkin kummalliselta kuulostaa tämä jos ei lähtenyt lätäkön taakse pelailemaan täksi kaudeksi vaan valitsi Ässät täksi kaudeksi sen takia että muutaman kuukauden päästä tästä tekee toisen liigaorganisaation kanssa sopimuksen tulevasta/tulevista kausista.
En ole vielä ostanut huhua Hellmanin Hifk sopimuksesta.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kuullosta mitenkään järkevältä siirrolta sen paremmin HIFK:n kuin Hellmaninkaan kannalta. Kova työ ja luultavammin tekemätön paikka ottaa HIFK:sta pelaavan kokoonpanon paikka, tämän kauden mahalaskun jälkeen vaikea uskoa, että iso kirkolla on paikkoja auki nuorille arvoille.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan lyö itsensä Oulussa läpi kun kommentoin, mutta tuli kyllä pelkällä EP-skouttauksella melko vahvat Albin Eriksson -vibat tästä pelaajasta. Mutta kertoo kyllä omaa kieltään markkinoiden kuivuudesta, kun Kärppiin tällaisia arpoja naarataan.
Ja kertoo myös Kärppien kehityksen suunnasta, ei ole ainakaan ylöspäin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sitten taas en tiedä haluaako jatkaa ensi kaudella Ässien U20, koska joukkueen tuleva päävalmentaja ei ole ilmeisesti kovin pidetty, ja joitain on ainakin sieltä lähdössä, ellei paikkaa edustuksesta tule.

Onkos tällä enemmän lihaa luiden ympärillä vai enempi 'kaikki eivät ole koskaan tyytyväisiä'?

Ketäs tulevan kauden Liigapotentiaalisia siellä vielä on jäljellä?
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onkos tällä enemmän lihaa luiden ympärillä vai enempi 'kaikki eivät ole koskaan tyytyväisiä'?

Ketäs tulevan kauden Liigapotentiaalisia siellä vielä on jäljellä?
U20 joukkueen pelaajien suun kautta tullut tämä tieto. Kaikki ei tietenkään pidä valmentajasta, eikä valmentajakaan pidä pelaajasta.

Eipä Karrikaan taida meidän fanien pitämästä eräästä nuoresta viiksivallusta pitää, ja kyseinen pelaaja ei itse edes tiedä, miksei pidä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vuoriselle kenkää, jos tällainen turhake on ensimmäinen hankinta.
Jokeri-osion asiantuntijat taisivat olla oikeassa Vuorisen "ammattitaidon" suhteen.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vuoriselle kenkää, jos tällainen turhake on ensimmäinen hankinta.
Jokeri-osion asiantuntijat taisivat olla oikeassa Vuorisen "ammattitaidon" suhteen.
Ei kai tämä ensimmäinen ole? Onhan täällä noussut muutakin samaan malliin esille. Tuleva EHT-pakki ;)

Kaarlehto hieman tutkan alla mennyt, mutta kevyellä scouttauksella hyvä kakkonen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös