Taas ollaan kasvottomien keskustelupalstojen ongelmien äärellä.. en minä nimittäin "uhoa", vaan hyvillä fiiliksillä kirjoittelen, mutta jämäkkää mielipidettä. Juurihan tuossa sanoin, että arvioisin rahaa olevan jäljellä tuollainen ainakin 850k ellei miljoona. Ihan siis rosteria katsomalla, mitä edelliseen viestiin kirjoitin, sanoisin ettei siinä voi olla vielä kiinni miljoonaa..Kovasti nyt uhoat näistä palkoista, tiedätkö nyt ihan varmasti mistä uhoat? Mikä sinua näissä palkoissa niin hirveästi kiehtoo? Kerttula on täysi idiootti tietysti sellaiseen talousneroon kuin sinä verrattuna, mutta vaikuttaa jotenkin omituiselta tuo juttusi.
Minun mielestäni näiden rahojen ja palkkojen jako, toiset saavat hirveästi liikaa, pirun hienoa, että toiset saavat mahdollisimman vähän, jne, on vähän outoa pohdiskelua. Jotenkin ylimielistä rahojen jakelua jonkinlaisen kateuden höystämänä, ikäänkuin itseltä pois ryöstettyä? Tältä minusta tuntuu, sorry.Taas ollaan kasvottomien keskustelupalstojen ongelmien äärellä.. en minä nimittäin "uhoa", vaan hyvillä fiiliksillä kirjoittelen, mutta jämäkkää mielipidettä. Juurihan tuossa sanoin, että arvioisin rahaa olevan jäljellä tuollainen ainakin 850k ellei miljoona. Ihan siis rosteria katsomalla, mitä edelliseen viestiin kirjoitin, sanoisin ettei siinä voi olla vielä kiinni miljoonaa..
Ja ässäosion (ellei koko Jatkiksen) talousnero on kyllä ihan joku muu kuin minä.. tiedätte ketä tarkoitan
Vai että laatupelaajia joka tontille? Mikäs helvetti tämä sitten on. Lisää 0 maalin kundeja Pataan. Joukkueensa viidenneksi tehokkain pakki, onko tämä joku peruspakki sitten?Suomeen huhuttu slovakkipakki muuten on Haiman tietojen mukaan aiemminkin Suomessa pelannut Martin Bodak. Viimeiset pari kautta HK Nitrassa Slovakian pääsarjaa.
En ihmettelisi jos Tommi on tarrannut kiinni.
Myönnän. Hieman liioiteltua tuli, mutta n. 30k maksaa junnu-pelaajat HALVIMMILLAAN.Eivät maksa.
Suomeen huhuttu slovakkipakki muuten on Haiman tietojen mukaan aiemminkin Suomessa pelannut Martin Bodak. Viimeiset pari kautta HK Nitrassa Slovakian pääsarjaa.
Myönnän. Hieman liioiteltua tuli, mutta n. 30k maksaa junnu-pelaajat HALVIMMILLAAN.
Ässät maksaa alle minimipalkan? Nyt valoja päälle.Toissa kaudella esimerkiksi Määttä tienasi 7250e ja Matinmikko 10527e. Vaikka olisivat rahastoineet (tuskin ovat noista palkoista) niin ei olla lähelläkään mitään 30 000e.
Ässät maksaa alle minimipalkan? Nyt valoja päälle.
junnut pelaavat yleensä ottelukohtaisilla sopimuksilla, joka voi olla vaikka 200e/peli.Ässät maksaa alle minimipalkan? Nyt valoja päälle.
Pitää paikkansa ja oli ainakin jonkin aikaa sitten 150e/peli. Läheskään kaikki ei kuitenkaan sellaisella pelaa, vaan ihan kunnon sopimuksella johon on määritetty minimisumma.junnut pelaavat yleensä ottelukohtaisilla sopimuksilla, joka voi olla vaikka 200e/peli.
Ässät maksaa alle minimipalkan? Nyt valoja päälle.
Haima on nyt heittänyt Bodakin ja Muratovin, saas nähdä miten osuu. Toistaiseksi olen hieman skeptinen.Suomeen huhuttu slovakkipakki muuten on Haiman tietojen mukaan aiemminkin Suomessa pelannut Martin Bodak. Viimeiset pari kautta HK Nitrassa Slovakian pääsarjaa.
Mikäs tämän Vesel-huhun laatu on, kaiketi jotain muutakin kuin rämehomojen ig rölläilyä?
Onko nää jotenkin yhteydessä toisiinsa, kun sieltä suunnalta on tullut viestiä "allsvenskans sentteristä".Haima on nyt heittänyt Bodakin ja Muratovin, saas nähdä miten osuu. Toistaiseksi olen hieman skeptinen.
Ei kun näinhän se onkin, totta.. eli esimerkiksi ainakin viisikon Hellman, Viirret, Niemi, Karnaranta ja Kaukonen kohdalla on varmasti juuri näin. He eivät siis varsinaisesti "maksa mitään", ja tämähän selittäisi kait myös sen, miksi tämän viisikon nimet puuttuvat Ässien sivujen pelaajalistalta!!junnut pelaavat yleensä ottelukohtaisilla sopimuksilla, joka voi olla vaikka 200e/peli.
Ja vielä, @Juomari Turmio se taisi olla joka ensin heitti pienen arvoituksen liittyen Muratoviin. Minä vain paljastin sen. Mutta saat olla kaikessa rauhassa skeptinen.Haima on nyt heittänyt Bodakin ja Muratovin, saas nähdä miten osuu. Toistaiseksi olen hieman skeptinen.
Nyt on puolustaja Teemu Suhonen ryhtynyt seuraamaan Ässiä instassa. Ja taitaa olla ihan herran oma tili. Onko jollain tietoa, että mitähän tämä merkitsee? Onko Suhonen tulossa Ässiin vai kenties joku hänen pelikavereistaan.
En oikein lämpene. Just päästiin Anderssonista ja Lukasta, niin 175cm pakki ei lämmitä, vaikka Jukureissa onkin tehollisesti yhden unelmakauden vetänyt. Positiivista kaverissa olisi se, on muutaman maalin tehnyt pakin tontilta, se ei kaikilta viime kauden Ässäpakeiltakaan onnistunut.
Kyllä vain, nämä täällä huhutut nimet eivät kaikki osu lainkaan yksiin Kerttulan tuoreen ydinviestin kanssa: kuusi pelaajaa pelkkää laatua haussa, ja rahaa on riittävästi, että nou hätäNyt tosiaan huhumylly kiihtyy eivätkä nuo Kerttulan kommentit SK:n sivuilla ainakaan vähennä Ässiin liittyviä spekulaatioita.