Liittyy ensi viikolla vasta joukkueen vahvuuteen.Milloinka Kotkaniemi nähdään Ässien rivissä pelissä? Joko huomenna?
No nyt kun ilmasilta on Montrealiin avattu niin kai se Armiakin sieltä vielä tulee lainalle. Hyvä se olisi hänellekin saada pelejä alle ennenkuin iso show pyörähtää käyntiin joskus ensi vuoden alussa. Jotain alaketjun pelaajaa voi tälläiset lainat jurppia mutta sieltä tulee sitten taas tilaa, kun nämä lähtevät ja silloin on hyvä olla rotaatiopelaajankin iskussa ottamaan se näytönpaikka itselleen
Heippa! Eivät varmasti tule, no toinen tuli...Haaveilu Jepusta ei ollut turhaa.Pelaajia jotka ovat olleet kuplassa eivät varmasti tule joten Armiasta ja Kotkaniemestä haaveilu on turhaa.
Ihan normi liigasopparin vakuutuksilla pelaa. Kerttula tuon Kotkaniemen lehdistötilaisuudessa vahvisti. Mikäli jotain muita vakuutuksia on, niin ovat pelaajan ja NHL joukkueen asia.Ei tule Armia enää ellei sitten koko änärikausi peruunnu. Se vaatisi uutta kolehtia heti perään taas tutkijoilta. Lisäksi Armian vakuutusmaksut olisivat tuntuvasti suuremmat kuin Kotkaniemen, näin olen antanut itseni ymmärtää. Olen toki mielelläni tässä väärässä.
Ihan normi liigasopparin vakuutuksilla pelaa. Kerttula tuon Kotkaniemen lehdistötilaisuudessa vahvisti. Mikäli jotain muita vakuutuksia on, niin ovat pelaajan ja NHL joukkueen asia.
Niinpä sen puolesta ei estettä ei Armian tulolle olisi. Vaikea tässä on ruveta vastustamaan Armian tuloa, mutta kyllä se kysymyksiäkin herättää. Paljon viisaampi olisi jos tietäisi koska se änäri ja sen mukaan harjoitusleirit oikeasti alkaa.Ihan normi liigasopparin vakuutuksilla pelaa. Kerttula tuon Kotkaniemen lehdistötilaisuudessa vahvisti. Mikäli jotain muita vakuutuksia on, niin ovat pelaajan ja NHL joukkueen asia.
Olisi melkeimpä hyväksi jos seuraavaksi joillekin pelaajille tulisi Mestislaina, koska kyllähän se peliaika on tarpeen kaikille.
Ei se Joppe itse hirveästi hyödy mökillä istuskelusta ja kaverihöntsistä. Urheilija luonne kaipaa ja tarvii pelejä. Itse uskon, että tulee Ässiin asap, tai olisi tullut jo, jos kaikkinensa asiat saataisiin järjestymään. Ja tottakai hänet otetaan kiljuen vastaan Porissa, tällöin Killinen ja kumppanit saavat rauhassa kuntoutua ja vaikkapa olla lainalla mestiksessä.Niinpä sen puolesta ei estettä ei Armian tulolle olisi. Vaikea tässä on ruveta vastustamaan Armian tuloa, mutta kyllä se kysymyksiäkin herättää. Paljon viisaampi olisi jos tietäisi koska se änäri ja sen mukaan harjoitusleirit oikeasti alkaa.
Ensi kausikin alkaa sitten joskus ja sen ydinryhmä lienee aikalailla sama kuin oli nytkin. Pitkäjänteinen työ kun on seuran perusarvoja. Lisäksi Killinen palaa myös ja jopa Pihlajamäki. Jokin raja täytyy johonkin vetää vahvistusten määrään. Ehkä se on Jopen tulon myötä nyt jo vedetty?
Niin mikäli saadaan mökiltä kiinni.Kyllähän tuon lehdistötilaisuuden perusteella Joppe on tulossa, mikäli mies sitä itse haluaa.
Niin mikäli saadaan mökiltä kiinni.
Olihan tuo melkoisen selkeä asia ,että neuvottelut on meneillään.
Tuskinpa Armia tulee Miro Mäkisen paikalle alivoimaa vääntämään vaikka hallitsee kyllä senkin homman. Pääsisi toteuttamaan itseään hyökkäävässä roolissa, mikä rooli on änärissä jäänyt vähän piippuun.Voi olla vaikea sanoa Armialle EI sillä perusteella, että vaikkapa Miro Mäkiselle tulee paha mieli kun vie hänen pelipaikan pariksi kuukaudeksi. Armia on kuitenkin Ässämies henkeen ja vereen, niin jos mies haluaa Patapaidassa pelata niin pelipaikka pitää löytyä, vaikka se jotain tieltä väistyvää vähän ketuttaisikin...
Pääsisi toteuttamaan itseään hyökkäävässä roolissa, mikä rooli on änärissä jäänyt vähän piippuun.
Tuskinpa Armia tulee Miro Mäkisen paikalle alivoimaa vääntämään vaikka hallitsee kyllä senkin homman