Ässähuhut ja mutut

  • 6 195 798
  • 29 479

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mistä sen tiedät moniko noista pelaa? Virta on luvannut antaa junnuille tilaa ja kaikki on mahdollista jos pojat menevät kesällä eteenpäin.

Eihän sitä kukaan voi varmasti tietää. 7 hyökkääjää tässä vaiheessa kautta on aika vähän, ainoastaan IFK:lla on tilanne vielä enemmän auki.

1-2 omaa junnua sisään edustukseen per vuosi olisi jo aika hyvä tahti.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eihän sitä kukaan voi varmasti tietää. 7 hyökkääjää tässä vaiheessa kautta on aika vähän, ainoastaan IFK:lla on tilanne vielä enemmän auki.

Onko junnut pelaajia tai ihmisiä ylipäätään? Vai pitäisikö puhua mieluummin undulaateista? Mun mielestä Ässillä on tällä hetkellä 12 hyökkääjää.

Toki tämä oli odotettavissa, Ässiin ei ollut juuri imua siinä vaiheessa kun muut rakensivat joukkueitaan. Mestaruuden myönteiset vaikutukset näkyvät jälkijunassa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eihän sitä kukaan voi varmasti tietää. 7 hyökkääjää tässä vaiheessa kautta on aika vähän, ainoastaan IFK:lla on tilanne vielä enemmän auki...

Sinä se jaksat jauhaa tuota samaa levyä, Toivola ei onnistu milloinkaan miellyttämään sinua.

Ässien joukkue hajosi aika pahasti mestaruuden jälkeen ja ilmassa on monta liikkuvaa palasta (mm. Savinaisesta ja Raannasta saata korvaus), joten en nyt ihmettele nykyista tilannetta. Ehkä esim. Hagmanin mahdollisen sopimuksen julkaisu riippuukin Savinaisen sopimuksesta??
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko junnut pelaajia tai ihmisiä ylipäätään? Vai pitäisikö puhua mieluummin undulaateista?

En ymmärrä tälläistä sarkasmia.

Sinä se jaksat jauhaa tuota samaa levyä, Toivola ei onnistu milloinkaan miellyttämään sinua.

Toivola on miellyttänyt minua useinkin, Tosifanin kaikkitietävä kommentointi harvemmin.

edit: muistaakseni en ole Toivolan hankinnoista varsinaisesti tyrmännyt kuin Sindelin ja Pihlmanin, joten ihmeellistä miten TF kehtaa väittää minun olevan anti-Toivola klubissa...
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En ymmärrä tälläistä sarkasmia.

Ei sinä ymmärrä mitään muutakaan. PataJaska kysyi missä ne pöytälaatikossa olleet sopimukset olivat, minä otaksuin että ne julkistettiin tänään. Voin toki olla väärässäkin. Nimilistan perusteella on silti järjetön väittää että Ässillä olisi seitsemän hyökkääjää.

Mielestäni tässä on turha panikoida, katsotaan mitä tapahtuu. Ässät aloitti nyt kesätreenit tuolla porukalla, joukkue täydentyy takuulla vielä kun asiat tarkentuvat. TF:n mainitsema pointti tietyistä korvauksista vaikuttaa varmasti asiaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Toivola on miellyttänyt minua useinkin, Tosifanin kaikkitietävä kommentointi harvemmin.

Tartutaan tähän kommenttiin sen verran, että enemmän sinä olet se kaikkitietävä Ässien suhteen kuin minä. Siinä missä minä annan mahdollisuuden joukkueelle tai junnuille, sinä huudat jatkuvasti vahvistuksia tai menestystä ei tule. Jokainen voi mennä tarkistamaan vuodenvaihteen viestejäsi, jossa haukuit organisaation milloin Umisevicin menetyksestä, milloin Eloon tyytymisestä.

Joukkueen rakentaminen on muutakin kuin tilastojen katsomista.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinä se jaksat jauhaa tuota samaa levyä, Toivola ei onnistu milloinkaan miellyttämään sinua.

Sinua taas fanipoikana miellyttää jokainen asia mitä Ässät organisaationa tekee. Joskus voisi arvioida tilanteita ilman sokeuttavia laseja.

Itse ihmettelen Ässien tiedotuspolitiikkaa. Se on ihan perseestä. Jos jonkun jätkän tehtävänä on tehdä nimilista ensi kauden pelaajista tällä hetkellä, niin miten vitussa sieltä voi UNOHTUA esim. kapteenin nimi? Ei vaan voi. Puuttuihan lapulta vielä muitakin nimiä, joten voi vittu mikä puuhapoika siellä tunaroi. Ok, pieni juttu, mutta ei ammattilaisorganisaatiossa vaan voi käydä tällaista. Puuhastelun makua.

Samoin Toivolan kommentit tai ainakin niistä julkaistuissa jutuissa on niin paljon epäloogisuuksia, että heikompaa hirvittää. Tilanne muuttuu viikottain. Milloin haetaan pakkia ja milloin ei. Voisiko sieltä kenkiä epäammattimaiset puuhastelijat hevon helvettiin ja palkata tilalle ihmisiä, jotka osaavat asiansa?

Mikäli pelaajilta odotetaan ammattimaisuutta, niin kyllä sitä täytyy vaatia myös muilta organisaation osa-alueilta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
..milloin Eloon tyytymisestä. .

Voi vittu!! Jos olet seurannut keskusteluja, niin juuri meikäläinen vaati Eloa Ässiin jo paljon ennemmin kuin siirto edes tapahtui. Siinä vaiheessa kun Elo tippui Lukon kokoonpanoista niin kirjoittelin jo Lukko puolelle, että siinä olisi Toivolalle oiva kaappaus mutta en uskonut että kesken kauden pystyisi nappaamaan.

Joten haista sinä pitkä....
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinua taas fanipoikana miellyttää jokainen asia mitä Ässät organisaationa tekee. Joskus voisi arvioida tilanteita ilman sokeuttavia laseja.

Itse ihmettelen Ässien tiedotuspolitiikkaa. Se on ihan perseestä. Jos jonkun jätkän tehtävänä on tehdä nimilista ensi kauden pelaajista tällä hetkellä, niin miten vitussa sieltä voi UNOHTUA esim. kapteenin nimi? Ei vaan voi...

Missä minä olen sanonut, että minua miellyttää jokainen asia? Mikäli lukisit viestejä ilman omia fanilasejasi, huomaisit että on monta asiaa mihin en ole tyytyväinen, valmentajan valinta ensimmäisenä. Annan organisaatiolle silti mahdollisuuden näyttää kyntensä vielä. Nyt eletään toukokuuta, ehkä me saadaan joukkue kokoon.

edit: Tiedotuksesta samaan mieltä.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei sinä ymmärrä mitään muutakaan.

Kun loppuu argumentit, alkaa vittuilu. Eiköhän tämä ollut taas tässä, katsellaan sitten lisää jos keksit jotain järkevää kommentoimista. En kyllä pidätä henkeäni tämän puolesta...
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Toki tämä oli odotettavissa, Ässiin ei ollut juuri imua siinä vaiheessa kun muut rakensivat joukkueitaan. Mestaruuden myönteiset vaikutukset näkyvät jälkijunassa.
Tästä kuulisin mielelläni lisää? Eli koska mielestäsi mestaruuden myönteiset vaikutukset ( = pelaajavirran imu Ässiin) näkyy?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mutta kiukuttelit sitä, että Elo jäi ainoaksi hankinnaksi hyökkäykseen.

Hienosti irroitettu asiayhteydestä ja väitit että kritisoin EE:n hankintaa. Tälläinen turhanpäiväinen mustamaalaus ei kuulu asialliselle keskustelupalstalle, vaikka kuinka yrittäisi nostaa itseään jalustalle.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässien tiedotuspolitiikassa on varmasti korjattavaa mutta vähintään yhtä suuri ongelma ovat nämä Ja:n "analyytikot" jotka ylitulkitsevat jokaista julkisuuteen päässyttä lausetta ja vetävät niistä johtopäätöksiä milloin mihinkin. Viime kädessä toimittajat kuitenkin valitsevat mitä jutuissa julkaistaan, ainakin silloin kun ei ole kyse isommista haastatteluista. Toimittajat myös päättävät sen mitä haastateltavilta kysytään ja nämä vastaavat sen mukaan. Jos joka juttuun takerrutaan absoluuttisena totuutena, tulee kuvasta väkisinkin häilyvä ja ristiriitainen. Toimittajilla on helvetin vähän tulosvastuuta, he tarvitsevat vain julkaistavaa seuraavan päivän lehteen ja joskus on heidän kannaltaan vain parempi jos viesti on vähän ristiriitainen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti irroitettu asiayhteydestä ja väitit että kritisoin EE:n hankintaa. Tälläinen turhanpäiväinen mustamaalaus ei kuulu asialliselle keskustelupalstalle, vaikka kuinka yrittäisi nostaa itseään jalustalle.

Jokainen voi mennä tarkistamaan vuodenvaihteen viestejäsi, jossa haukuit organisaation milloin Umisevicin menetyksestä, milloin Eloon tyytymisestä.

Ehkä nyt kannattaa lukea viestit ajatuksella, sillä puhun tuossa lauseessa nimenomaan Eloon tyytymisestä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ehkä nyt kannattaa lukea viestit ajatuksella, sillä puhun tuossa lauseessa nimenomaan Eloon tyytymisestä.

Meinaatko, että jos aletaan tutkimalla tutkimaan omia viestejäsi, niin niistä ei löydy ristiriitaisuuksia?? Mitä tälläinen ketään hyödyttää. Myönnän toki, että joskus olen itsekin nostanut Huhtalan palkat yms esille, huumorimielellä enkä oman egoani pönkittämiseksi...
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja taas Laiho twiittaa:
Toivola olis halunnut siirtää tilaisuutta viikolla, että olis ehtinyt muutama sopimus varmistua julkaisukuntoon

Haiskahtaa vedätykseltä. Pitäisikö jo itsekin vetäytyä kesälomalle ja katsoa tilannetta uudestaan elokuussa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meinaatko, että jos aletaan tutkimalla tutkimaan omia viestejäsi, niin niistä ei löydy ristiriitaisuuksia?? Mitä tälläinen ketään hyödyttää. Myönnän toki, että joskus olen itsekin nostanut Huhtalan palkat yms esille, huumorimielellä enkä oman egoani pönkittämiseksi...

Näissä fantasiarosteri ketjuissa sinä olet toistanut itseäsi jo pidempään, ratkaisu on aina uudet pelaajat.

Mitä jos meidän valmentaja haluaa tehdä Ojamäestä uuden Armian ja odottaa tältä yli kymmentä maalia ensi kaudella? Osaatko kertoa, onko tämä mahdollista? Onko Ojamäellä ominaisuuksia tähän?

Tai mitä jos Virta näkee Heinossa uuden Uusikartanon? Osaatko kertoa, riittääkö Heinon ominaisuudet tähän? Mikäli ei, niin missä ongelma?

Pitää olla muitakin ratkaisumalleja, kun fantasiarosterin kokoaminen.

Ja minun viesteistäni löytyy varmasti ristiriitaisuuksia, eihän sitä voi kieltää, mutta miten se tähän liittyy? Tai Huhtalan palkka?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti irroitettu asiayhteydestä ja väitit että kritisoin EE:n hankintaa. Tälläinen turhanpäiväinen mustamaalaus ei kuulu asialliselle keskustelupalstalle, vaikka kuinka yrittäisi nostaa itseään jalustalle.

Juuri näin. Annan sinulle virtuaalitaputuksen olalle. Tätä samaa paskaa TF on jostain syystä harrastanut jo jonkun aikaa. Toisten kirjoitusten ja tarkoitusperien vääristely itsensä jalustalle nostamisen nimissä on perin vittumainen tyyli.

Näkisin, että TF kokee sinut jonkinlaisena uhkana. Kannattaa luovuttaa "Ässäfani nro 1"- virtuaalititteli suoraan TosiFanille, niin hän jättää sinut myöhemmin vähemmälle huomiolle.

Itse tilaisuudessa kerrottiin nyt kaiketi, että kolmea hyökkääjää ja yhtä pakkia haetaan. Olisiko ollut kohtuullista selventää asiaa sen verran, että onko näitä papereita jo siellä kuuluisassa pöytälaatikossa julkaisukelvottomina vai haetaanko näitä niiden päälle? Tämä olisi erittäin relevantti tieto. Kerrottiinko tästä?

edit: Mulle ainakin riitti tää helvetin epätietoisuuden ja epäloogisuuksien viitta, jonka Ässät halusi tiedostamattaan(?) fanien päälle levittää. Antaa olla, en jaksa näillä kilometreillä kiinnostua asiasta enempää. Katsellaan syksymmällä ketä siellä pelaa. Ässien tiedotuspolitiikka ei ole arvoiseni. Puuhastelkaa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Ja taas Laiho twiittaa:
Toivola olis halunnut siirtää tilaisuutta viikolla, että olis ehtinyt muutama sopimus varmistua julkaisukuntoon

Haiskahtaa vedätykseltä. Pitäisikö jo itsekin vetäytyä kesälomalle ja katsoa tilannetta uudestaan elokuussa.

Miksi haiskahtaa? Toivola oli tilaisuudessa sanonut että jotain valmista on mutta ei vielä julkaisuvalmista, eli tämän voi hyvin tulkita että asioista on suullisesti sovittu joidenkin pelaajien kanssa mutta paperiasiat eivät ole vielä vamiita. Toivolahan on puhunut myös ainakin yhdestä ulkomaalaisesta joten ei se välttämättä niin nopeasti käy että sopimus on julkaisuvalmis.. Voi myös olla että muuten asioista on sovittu mutta yksityiskohtia vielä hiomatta.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Näin IFK-laisen näkökulmasta voisin veikata, ettei vaan olis parin pelaajan vaimot viimetingassa ilmottaneetkin, ette me ei halutakaa muuttaa Poriin joten soppari perutaan.
VRT tapaus Jonne Virtanen.

Eihän tästä esim. Hagmanin kohdalla ole kysymys, kun hänen vaimonsa ja lapset asuvat jo Porissa. Kyse on ennemmin Hakin päätöksestä valita reppupelaajan vs. perheensä luona asumisen väliltä. Katsoisin, että HIFK on nykyisessä tilassaan pois-suljettu vaihtoehto tämänkin pelaajan osalta, Hakkikaan ei tee diiliä joukkueen kanssa, jolla on retorisesti todeten iso dilemma valmentajastaan johtuen saada pelaajia joukkueeseensa

Mitä tulee Ässien tiedotustilaisuuteen, niin tälläinen mitäänsanomaton pressi ajankohdassa, kun kilpailevat seurat, esim. finaalivastus Tappara tiedottavat tukuittain kovia sopimuksia, osoittaa huonoa media- ja pr-taitoa hallitsevan suomenmestarin seurajohdossa. En oikein ymmärrä, mihin tälläisellä tiedottamisella tähdätään tai pyritään? Kenties rauhoitellakseen spekuloivia kannattajia.. Hienoa toki olisi jos 1-2 junnua pystyisi ensikaudella lyömään läpi itseänsä liigapeleihin, mutta näistä asioista olisi hyvin riittänyt pelkkä tiedote julkisuuteen tai sitten pressissä selkeiden, joukkuetta vahvistavien pelaajasopimusten yhteydessä. No Ässien kesän harjoitusotteluiden ajankohtaan tuli selvyyttä:

2. elokuuta Pitsiturnaus, Rauma
16. elokuuta Ässät - Lukko, Pori
18-23. elokuuta Modo, Timrå, Skellefteå Ruotsi
4. syyskuuta Ilves - Ässät, Nokia
6. syyskuuta Ässät - Ilves, Pori
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mitä jos meidän valmentaja haluaa tehdä Ojamäestä uuden Armian ja odottaa tältä yli kymmentä maalia ensi kaudella? Osaatko kertoa, onko tämä mahdollista? Onko Ojamäellä ominaisuuksia tähän?

En tunne tarpeeksi Ojamäkeä voidakseni kertoa näkemystä riittääkö mihin, fyysisiltä ominaisuuksiltaan ei vaikuta uudelta Armialta. Sen tiedän, että uusia Armioita ei Ässille tule edes joka vuosikymmen, joten en odota vastaavanlaisia harppauksia junnuista kärkiketjuihin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kun loppuu argumentit, alkaa vittuilu.

Kenelläköhän täällä nyt on argumentit lopussa? Jotkut yrittävät suhtautua tämänpäiväiseen järkevästi samalla kun sinä huudat ja haistattelet. Junnupelaajia et suostu laskemaan sopimuspelaajiksi ollenkaan vaikka heillä täytyy olla jonkinlaiset sopimukset. Minä olen tässä yrittänyt jonkin aikaa tarjota sellaista ideaa että Ässät saattaa antaa omille kasvateille tilaa tulevalla kaudella enemmän kuin vaikka kahdella viime kaudella. En väitä että niin välttämättä tapahtuisi mutta tuokin mahdollisuus kannattaa ottaa huomioon eikä pelkästään fantasioida.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomiona vielä, että nyt Toivola sitten sanoi, että ensi viikolla on selvyys parista nimestä (Hagman ja ulkomaalainen?). Tarkoittaa käytännössä sitä, että fanit odottavat taas ensi viikkoon munat pystyssä ja pettyvät pahasti, jos/kun sieltä ei mitään vieläkään tule. Eikö Toivola ymmärrä, että jokainen lausahdus, jonka hän medialle sanoo menee eteenpäin? Kaikkia näitä kommentteja luetaan kuin piru raamattua ja tehdään heti 17 fantasiarosteria nettiin. Onko tämä Toivolan hupia vai silkkaa vittuilua. Tyhmyyttä en sen usko olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös