Siitä vielä Borgmanin maaleista pätkää kaudelta 16-17 HV71 paidasta. Hyvä kuti näyttäisi olevan. 2:45 -> alkaa Borgmanin highlightit tuosta videosta.
Tämän toteutuessa ei voi kuin todeta, että Kerttula 1 hätähousufanit 0.
Todella kovaa duunia jos Borgman tänne saadaan.
Siitä vielä Borgmanin maaleista pätkää kaudelta 16-17 HV71 paidasta. Hyvä kuti näyttäisi olevan. 2:45 -> alkaa Borgmanin highlightit tuosta videosta.
Kyllähän siellä rungossakin ihan hyviä pelaajia on. Tiivola sellainen 25-30p sentteri, Kivenmäki, Killinen ja Hirvonen nuoria ja menevät varmasti eteenpäin. Lindsten laatupelaaja Liigaan. Stenqvistillä alla 30p kausi ja nuori vasta hänkin. Vainio pelasi viimekaudella todella hienosti kun tuli sisään.Kuinka monta pelaajaa sieltä vielä pitäisi tulla? Jos loput hankinnat ovat tasoa Merkley ja Borgman, niin nostelen kyllä hattua. Ässillä jos olisi vielä aavistuksen verran kovempi runko, niin voisi muutaman ylläolevan tasoisen kaverin hankinnalla puhua jo suorasta pudotuspelijoukkueesta.
Kuinka monta pelaajaa sieltä vielä pitäisi tulla? Jos loput hankinnat ovat tasoa Merkley ja Borgman, niin nostelen kyllä hattua. Ässillä jos olisi vielä aavistuksen verran kovempi runko, niin voisi muutaman ylläolevan tasoisen kaverin hankinnalla puhua jo ennakkoon suorasta pudotuspelijoukkueesta. Nyt on vasta hyvät aihiot sinne ja urheilussa voi tapahtua mitä vain.
Itse olen käsittänyt, että 1-2 nyt Borgmanin jälkeen olisi tulossa.Mitä itse olen kuullut, niin pitäisi siis 3-4 pelaajaa tulla vielä. Yksi näistä on siis Borgman.
Kuinka monta pelaajaa sieltä vielä pitäisi tulla? Jos loput hankinnat ovat tasoa Merkley ja Borgman, niin nostelen kyllä hattua. Ässillä jos olisi vielä aavistuksen verran kovempi runko, niin voisi muutaman ylläolevan tasoisen kaverin hankinnalla puhua jo ennakkoon suorasta pudotuspelijoukkueesta. Nyt on vasta hyvät aihiot sinne ja urheilussa voi tapahtua mitä vain.
Kyllähän siellä rungossakin ihan hyviä pelaajia on. Tiivola sellainen 25-30p sentteri, Kivenmäki, Killinen ja Hirvonen nuoria ja menevät varmasti eteenpäin. Lindsten laatupelaaja Liigaan. Stenqvistillä alla 30p kausi ja nuori vasta hänkin. Vainio pelasi viimekaudella todella hienosti kun tuli sisään.
Ja tuo parjaamasi meidän runkohan muistaakseni pelasi juuri eilen ihan mukavan tasapäisesti teidän valmista mestarisuosikki joukkuettanne vastaan, että kovin huolissani en millään pysty olemaan..
Jos tuohon pari hyvää kärkihyökkiä vielä tulee, niin itse näkisin tilanteen siten, että sijat 5-8 olisivat ihan realistiset odotukset. Taisi joku muukin jo aiemmin noin mainita, mutta en sitä viestiä tähän hätään löytänyt.Enhän minä teidän runkoa parjannut, vaan totesin että sen pitäisi olla aavistuksen verran kovempi, että voitaisiin ennakkoon puhua suorasta pudotuspelijoukkueesta.
Jos tuohon pari hyvää kärkihyökkiä vielä tulee, niin itse näkisin tilanteen siten, että sijat 5-8 olisivat ihan realistiset odotukset. Taisi joku muukin jo aiemmin noin mainita, mutta en sitä viestiä tähän hätään löytänyt.
Sitä itsekin mietin. Onhan siellä kärkipäässä järkyttävän kova nippu monella muullakin, mutta Merkley ja Borgman ovat jo sitä tasoa, että kykenevät yksinkin ratkaisemaan yksittäisiä pelejä. Ässien runko on tosiaan pysynyt hyvin kasassa ja viime kaudella joulun jälkeen alettiin saamaan jo hyökkäyspelaamistakin jonkinlaiseen kuntoon. Kevät oli nousujohteinen ja eihän siellä varsinaisia menetyksiä ollut kuin Tarasov, Spinkit, Taimi ja ehkä Marttinen. Jo nyt voidaan sanoa, että hyvältä näyttää.Siis asiahan on nyt niin, että jos tuohon ketjullinen tulee ukkoja tasoluokkaa Merkley ja Borgman, niin eihän sellaista joukkuetta voi ennakkoon sijoitella muutakuin koko sarja kärkipäähän. Ei tuo Ässien runko nyt niin huono ole, etteikö kentällinen Liigan all-stars - tason ukkoja nostaisi aivan kärkikahinoihin. Sitähän en usko, että palaa voisi millään olla vielä pariin Merkleyn tason ukkoon. Mutta äimänkäkenä olen jo näistä nykyisistä hankinnoista, niin näköjään kaikki on nyt korona-aikana mahdollista.
Juu tai, että lähestyy ratkaisua. Tämä siis kolme päivää sitten. Kuten yllä joku totesi niin valitsi jättää SHL:n pois laskuista, koska ei siellä saisi NHL optiota. Voi veljet, jos tämä huhu pitää paikkansa niin kusen hunajaa!En osaa ruotsia, mutta sanotaanko tuossa jotain, että seuraavan kauden osoite olisi selvillä? Tuo kuulostaisi koko kauden sopparille
Aika harvoin (jos koskaan?) on Satakunnankansan kiekkopuoli ollut väärässä näissä huhuissaan. Sellainen muistikuva ainakin itselläni on.Juu tai, että lähestyy ratkaisua. Tämä siis kolme päivää sitten. Kuten yllä joku totesi niin valitsi jättää SHL:n pois laskuista, koska ei siellä saisi NHL optiota. Voi veljet, jos tämä huhu pitää paikkansa niin kusen hunajaa!
En ole nähnyt Satakansasta mitään, joten en osaa ottaa kantaa. Viittasin viestissäni tuohon agentin twiittiin.Aika harvoin (jos koskaan?) on Satakunnankansan kiekkopuoli ollut väärässä näissä huhuissaan. Sellainen muistikuva ainakin itselläni on.
Aa okei, my bad.En ole nähnyt Satakansasta mitään, joten en osaa ottaa kantaa. Viittasin viestissäni tuohon agentin twiittiin.
Kuka vuotaa? Ei Ässien nykyisen tiedotuspolitiikan mukaista. Kerttula hääri taustalla kertomatta mitään faneille. Toisaalta jos huhu pitää paikkansa ,niin antaa Kerttulan hääriä ihan rauhassa. Pikkusormen pään kokoinen hunajapisara tuli pippelin päähän kun tuosta kuulin. Jos tuo pitää paikkansa niin huikeeta!