Ihan sama kuka haluaa ketä jne mut kyllä ite sen verran vanhanaikainen porilainen oon, että Mika Niemen päästäminen tässä tilanteessa muualle ois aika väsynyttä toimintaa. Etenkin joskun hintakaan ei pahasti este ole.
Palkkasotureita kuten spinkit tulee ja menee. Jonkinlaiset seura- ja kasvattaja-arvot on mulle ja toivottavasti monelle muullekin tärkeitä. Ja jos ei ole niin ihmekös niitä seurauskollisia pelaajiakin on kokoajan vähemmissä määrin.
Sama pätee Rynnäkseen.
Molemmat vapaana, molemmat olis tulossa ja molemmille ois räätälöity tonttikin auki.
Tätä lukiessa nyökittelin päätä vahvasti :) Fanit ja varmaankin seurajohtokin toivoo ja arvostaa seurauskollisuutta, niin olisi varsin erikoista, että nyt kun Mika olisi sitä osoittamassa tokaistaisiin vain kiitti, mut ei kiitti. Kun ei vielä puhuta mistään jäähdyttelijästä... Koen kuitenkin Liiga lätkän ainakin osittain alueellisesti yhteisöllisenä toimintana ja silloin porilaisuutta ei pitäisi tulkita negatiivisesti vaikuttavaksi tekijäksi.
Mutta kun luin tuon loppuun asti, niin en olekaan ihan varauksetta samaa mieltä kirjoituksesi kanssa. Rynnäksellä kun on kuitenkin ollut loukkaantumisia, eikä itselläni ole hänen nykykunnosta mitään hajua. Jos Aittokallio olisi terveytensä puolesta normaali tasoinen kaveri, niin sitten Jussin uskaltaisi palkata, mutta nykytilanteessa riski on kyllä aika iso. Ja maalivahdin paikka on kuitenkin niin hemmetin tärkeä... Noh, en tiiä...
Niin ja loppuun todettakoon vielä, että edelleenkin minä uskon, että Mika tulee pelaamaan Ässissä. Sille, että sopimus ei vielä ole astunut voimaan tai sitten sitä ei vain ole julkaistu on omat syynsä... jos ei muuta, niin Kerttula saa hihitellä palstakirjoituksille.