Ässähuhut ja mutut

  • 6 056 935
  • 28 983

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Virta antoi julkista huutia eilisessä lehdistötilaisuudessa, porukassa on joukkueen eteen pelaavia ja sitten näitä sivusta ihmetteleviä vapaamatkustajia.
Sen vähän mitä tän kauden Eloa nähnyt, vois kuulua jälkimmäiseen porukkaan.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Veikkaisin, että Elo ei ole Virran suosikkeja. Ei tulosta ja ilmeisesti osaa myös kertoa oman mielipiteen.
Kyllähän se niin on, jos hymy mieheltä katoaa ja pikemminkin on naama ns. Norsunvitulla ei pelistäkään tahdo mitään tulla.
Olen ollut havaitsevinani esim Tiivolassa tälläistä elekieltä tässä viime aikoina. Onneksi on saanut nyt muutamia onnistumisia, josko se siitä lähtisi vielä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Veikkaisin, että Elo ei ole Virran suosikkeja. Ei tulosta ja ilmeisesti osaa myös kertoa oman mielipiteen.

Erikoista sitten, että ylipäätänsä kotiutettiin, luulisi Virralla olevan aika suuri sana siitä ketä Kalle palkkaa joukkueeseensa
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Erikoista sitten, että ylipäätänsä kotiutettiin, luulisi Virralla olevan aika suuri sana siitä ketä Kalle palkkaa joukkueeseensa

Tottahan tuokin on, mutta toisaalta onhan Pexillä ja Elolla voinut ajatukset muuttua toistaan tuon Ässäkauden jälkeen ja en tiedä ovatko silloin olleet millaisissa väleissä. Mielipide on voinut taas kauden aikana muuttua, kun tehoja ei ole tullut.

Äkkiä tosin huhuille kasvaa siivet ja niistä muodostuu totuuksia.
On keskusteltu on aina helppo sanoa...voi olla, että Rajala ja Pexi on keskustellut Elosta ja Pexi on kertonut, että siirretään Ässät peliin toiseen ketjuun....joku kuullut sanat Elo, Ässät ja siirretään samassa lauseesta ja kertonut torilla, miten on puhuttu Elon siirtymisestä Ässiin.

En tiedä onko Elo edes sitä, mitä Ässät nyt eniten kaipaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En jaksa lukea näitä viestejö mutta Elon siirtoon Ässiin en jaksa uskoa. Lukko ei sopimuksen purusta maksa, jos aloite tulee Elolta. Ja Ässistä Elo ei samaa rahaa saa.
Jos Lukosta Ässiin joku siirtyy, niin katseet kohdistuu Sopaseen, Koivistoiseen, Liedekseen ja Nymaniin. Jos itse saisin veikata.
mutta tämä nyt vain mun mielipide ja näkemys. Ei mikään huhu.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En jaksa lukea näitä viestejö mutta Elon siirtoon Ässiin en jaksa uskoa. Lukko ei sopimuksen purusta maksa, jos aloite tulee Elolta. Ja Ässistä Elo ei samaa rahaa saa.
Jos Lukosta Ässiin joku siirtyy, niin katseet kohdistuu Sopaseen, Koivistoiseen, Liedekseen ja Nymaniin. Jos itse saisin veikata.
mutta tämä nyt vain mun mielipide ja näkemys. Ei mikään huhu.

Jos homma ei toimi, voidaan joskus joutua tekemään kovia päätöksiä. En tiedä miten peluutukset sun muut menneet. Tilastojen mukaan saanut 2 min/peli yv-aikaa, mutta koska nää sitten tulleet.

Kiekkoromanttisesti vois ajatella, että tää on se suuri mahdollisuus voittaa jotain kotona, sen verta laatua tuossa nipussa kuitenkin on. Vois olla syy purra huulta ja kestää tilanne. Mene ja tiedä.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos homma ei toimi, voidaan joskus joutua tekemään kovia päätöksiä. En tiedä miten peluutukset sun muut menneet. Tilastojen mukaan saanut 2 min/peli yv-aikaa, mutta koska nää sitten tulleet.

Kiekkoromanttisesti vois ajatella, että tää on se suuri mahdollisuus voittaa jotain kotona, sen verta laatua tuossa nipussa kuitenkin on. Vois olla syy purra huulta ja kestää tilanne. Mene ja tiedä.
Kyllä Virta on suurin syy miksei Elolla ole lähtenyt kulkemaan. Suurin osa kaudesta 0+4 Koivistoisen vierellä kolmosessa pienillä minuuteilla. Lisäksi on kakkosylivoimassa, joka Virran alaisuudessa tietää sitä, ettei kahden miehen ylivoimille ole asiaa, eikä saa ikinä aloittaa ylivoimaa.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli vaan mieleen että jos sieltä Elon kaltainen pelaaja meille siirtyy, niin kuka meiltä lähtee? Hedberg? Veikkaisin, että jotain vaihtoa tullaan yrittämään. Kerttulahan sanoi, että koviakin ratkaisuja ollaan valmiit tekemään. Ei ainakaan kauheasti näytä sitoutuvan tuohon joukkueeseen. Kiekko kiinnostaa, kun mennään ylöspäin, mutta siihen se sitten jää.
 

ParasSektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moi vaan kaikille.
Tuohon Eeron tilanteeseen toki on vain olemassa märkiä päiväunia ja toiveita. Toki kun miettii Elon tilannetta lukossa niin eihän se nyt ihan mahdoton ajatuskaan olisi.
Eero mahtuisi kyllä minun Ässiin maalintekijäksi uudelleenkin.
Kun putki ei kulje Raumalla ja peli-aika vähenee Pekan alaisuudessa niin voisi olla helppokin hankinta Ässille.
Toki arvaan että, Lukko ei toista kertaa uskalla Eeroa Poriin päästää.
Asiasta toiseen en löytänyt sitä videoklippiä jossa Jussi Aho hehkuttaa miestä. Jäänyt vaan mieleen lause että miksi ette antaneet minun pelata. Takoi hattutempun silloin lukon verkkoon. Jos joku sen löytää niin voisi laittaa linkin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
En jaksa lukea näitä viestejö mutta Elon siirtoon Ässiin en jaksa uskoa. Lukko ei sopimuksen purusta maksa, jos aloite tulee Elolta. Ja Ässistä Elo ei samaa rahaa saa.
Jos Lukosta Ässiin joku siirtyy, niin katseet kohdistuu Sopaseen, Koivistoiseen, Liedekseen ja Nymaniin. Jos itse saisin veikata.
mutta tämä nyt vain mun mielipide ja näkemys. Ei mikään huhu.
Aika vaikea nähdä, että Virran lemmikki Liedes siirtyisi pois Lukosta. Nymanin ottaisin mielelläni.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kerttulalle Örebrosta tuttu Greg Squires jättää TPS:n. Olisiko siinä vahvistus Ässille?

Ei tuo ainakaan Tepsissä paljoa aikaan saanut (4 syöttöpistettä 14 pelissä) ja toisaalta jos miettii vaikkapa sitä Spinkkien kenttää niin haluaisin sinne vähän isokokoisemman laiturin
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jatkoajan jutun mukaan pelaaja itse halusi mieluummin Keski-Eurooppaan, joten eiköhän tuo jatka matkaansa muihin sarjoihin.

Edit. Ja myöhässä kuten aina.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo tilasto Elosta Virran alaisuudessa on kyllä karua luettavaa. Kun vahvana maalintekijänä tunnettu pelaaja tekee 74 ottelussa vain 10 maalia, niin on kyllä ollut melko kuiva kausi.

Jos Elo nyt sattuisi tulemaan Ässiin, niin sopimus olisi varmaan vähintään kevääseen 2021 asti, koska Kerttula on puhunut jatkuvuudesta. En tiedä, mikä on tällä hetkellä Elon vuosiansio, mutta uskoisin Ässät voisi maksaa jonkun summan väliltä 150 000 € - 200 000 €. Todennäköisesti ollaan lähempänä tuota pariasataa tonnia. Sitä en sitten osaa arvioida, että vähentäisivätkö kuluvan syksyn aika vaatimattomat otteet Elon hintaa pelaajamarkkinoilla.

Tietääkö esimerkiksi kukaan Lukko-fani Elon nykyisen sopimuksen rahallista arvoa? Siis edes suunnilleen mikä se voisi olla.
Mummielest 200 on kyl jo viimine kipuraja, et mielellää pitäis saada halvemmalla... Just joku 170

Kerttulalle Örebrosta tuttu Greg Squires jättää TPS:n. Olisiko siinä vahvistus Ässille?
Jatkoajan jutun mukaan Squires on palaamassa Keski-Eurooppaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Liigan sisältä jos miettii vahvistuksia niin muutama nimi tulee mieleen: TPS Holm/Budish (kun toipuu), Sport Talaja/Kalapudas ja Kärpistä Lindsten (jos jää liian pieneen rooliin rotaatioon). Jokainen voi sitten itse miettiä kuinka realistisia nuo vaihtoehdot ovat Ässille...

edit: bonuksena tietty Elo joka kelpaa aina suurimmalle osalle Ässäfaneista
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Liigan sisältä jos miettii vahvistuksia niin muutama nimi tulee mieleen: TPS Holm/Budish (kun toipuu), Sport Talaja/Kalapudas ja Kärpistä Lindsten (jos jää liian pieneen rooliin rotaatioon). Jokainen voi sitten itse miettiä kuinka realistisia nuo vaihtoehdot ovat Ässille...

edit: bonuksena tietty Elo joka kelpaa aina suurimmalle osalle Ässäfaneista
Pakko huudella sen verran vieraisiin pöytiin, että Talajan lähipiiristä joku tiesi kertoa, että Talaja haluaa jatkaa Vaasassa ja on kotiutunut tänne. Ainoa mahdollinen, minne muuttaisi enää on Helsinki. En usko siis, että on mihinkään lähdössä.

Kalapudas nyt on saanut Dufvalta näytönpaikkaa, mutta on kyllä edelleen aivan järkyttävän paska, niin hänet varmasti heivataan pihalle jopa mahdollisesti aika pian. En usko, että hänestä on kilpailua isojen seurojen kesken, joten Ässiin vaihto saattaisi olla aika realistinen. Olisikohan mahdollisesti joku vaihtokauppakin todennäköinen? Ässillä kuitenkin aika paljon pakkeja ja Sportilla taas pakistossa paljon loukkaantumisia ja alosuorittajia ja Seigokin varmaan myytänee pois.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Saksassa pelataan enemmän P-Amerikkalaista kiekkoa kuin Turgguses, eikä siellä ole näin kylmää ja pimeää, joten DEL2 tai Oberliiga tai EBEL tullee olemaan Kurren osoitteena.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liigan sisältä jos miettii vahvistuksia niin muutama nimi tulee mieleen: TPS Holm/Budish (kun toipuu), Sport Talaja/Kalapudas ja Kärpistä Lindsten (jos jää liian pieneen rooliin rotaatioon). Jokainen voi sitten itse miettiä kuinka realistisia nuo vaihtoehdot ovat Ässille...

edit: bonuksena tietty Elo joka kelpaa aina suurimmalle osalle Ässäfaneista
Boldasin itse. Kalapudas ei ole onnistunut ja kelpaisi mulle ottamaan uuden alun, mutta Jasper on pelaaja, jota olen itsekin katsonut, että ansaitsisi päästä tänne suurempaan rooliin. Jos ei tälle niinnensi kaudelle olisi kova palanen!
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Boldasin itse. Kalapudas ei ole onnistunut ja kelpaisi mulle ottamaan uuden alun, mutta Jasper on pelaaja, jota olen itsekin katsonut, että ansaitsisi päästä tänne suurempaan rooliin. Jos ei tälle niinnensi kaudelle olisi kova palanen!
Itse itseäni lainaten: Nyt kun unirähmät on karisseet silmistä ja katselin noita Jasperin tilastoja niin hän voisi hyvinkin olla realistinen ja Kerttulan näköinen haku. Kaveri on mahtunut kokoonpanoon viimeksi 16.11. jos nyt oikein katsoin, pelannut n. puolet tämän kauden peleistä ja siinä menee kyllä nuoren miehen ura rajusti hukkaan vilttiketjun ykköstykkinä Kyrpissä. Jos tälle kaudelle irtoaa niin ilomielin antaisin Hedbergin vaihdossa (vaikka tuskin sinne kelpaa) ja ottaisin Jasperin meille ykkösvitjan laituriksi.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päivän lehdessä juttua Takosta ja Dallas kuvioista. Siinä mainitaan Takon kaupitelleen Ässiin täksi kaudeksi yhtä Dallas kaveria, joka lähti sitten junnuihin kun ei sopinut Ässien kuvioihin.
Ihan 100% varmasti näihin tuntomerkkeihin sopivaa pelaajaa löytynyt, mutta ehkä lähimpänä Curtis Douglas. Siinä olisikin ollut kiinnostava kaveri. Capfriendlyn mukaan sentterillä on kokoa 206cm/112kg.

edit: Toinen vaihtoehto voisi olla Jeremy McKenna. Ei tosin ole Dallasin miehiä, mutta oli Dallasin dev campillä testissä. Ollut myös Red Bullin academiassa, joten saattaa olla hyvin myös Haula yhteyksiäkin.
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Päivän lehdessä juttua Takosta ja Dallas kuvioista. Siinä mainitaan Takon kaupitelleen Ässiin täksi kaudeksi yhtä Dallas kaveria, joka lähti sitten junnuihin kun ei sopinut Ässien kuvioihin.
Ihan 100% varmasti näihin tuntomerkkeihin sopivaa pelaajaa löytynyt, mutta ehkä lähimpänä Curtis Douglas. Siinä olisikin ollut kiinnostava kaveri. Capfriendlyn mukaan sentterillä on kokoa 206cm/112kg.

Eksyin muuten (jostain syystä) selaamaan, miten Ässien 04-05 joukkueen rakentumista seurattiin tällä palstalle keväällä 2004. Vilahteli sellasiakin mielipiteitä, ettei Toivola pidä fyysisestä kiekosta ja näkyy pelaajavärväyksissä. No, tulevat hankinnat ja historia osoitti sitten muuta.

Kenties seuran vakaustilanne ja talous pelaajabudjetteineen myös rajasi ekat kaudet, millasia pelaajia kyetään hankkimaan. Kolmatta kautta kohti oli jo selkeemmät sävelet miten valmentajan(kin) käden jälki näkyi.

Ei suoranaisesti liittynyt tähän, mutta tuli vaan mieleen.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Päivän lehdessä juttua Takosta ja Dallas kuvioista. Siinä mainitaan Takon kaupitelleen Ässiin täksi kaudeksi yhtä Dallas kaveria, joka lähti sitten junnuihin kun ei sopinut Ässien kuvioihin.
Ihan 100% varmasti näihin tuntomerkkeihin sopivaa pelaajaa löytynyt, mutta ehkä lähimpänä Curtis Douglas. Siinä olisikin ollut kiinnostava kaveri. Capfriendlyn mukaan sentterillä on kokoa 206cm/112kg.

Minä kyllä ymmärsin tuon niin, että Takko ei saanut vakuutettua Dallasin johtoa siitä, että Ässät olisi pelaajan kehittymisen kannalta parempi vaihtoehto kuin yli-ikäisenä juniorisarjassa pelaaminen ja näin ollen Dallas pisti pelaajan juniorisarjaan. Eiköhän Kerttulalle olisi yksi nuori ja halpa pelaaja kelvannut. Alla lainaus SK:n jutusta:

"– Silloin olisi parempi tulla kehittymään Suomeen kuin mennä yli-ikäisenä kolmanneksi vuodeksi juniorisarjaan. Liigassa olisi parempi taso ja harjoittelu olisi monipuolisempaa.

Yhden sellaisen pelaajan Takko olisi tänä syksynä halunnut Dallasin leirin jälkeen Ässiin. Hän ei kuitenkaan saanut myytyä ajatusta seurajohdolle, vaan pelaaja lähti kolmanneksi vuodeksi juniorisarjaan."
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ihan 100% varmasti näihin tuntomerkkeihin sopivaa pelaajaa löytynyt, mutta ehkä lähimpänä Curtis Douglas. Siinä olisikin ollut kiinnostava kaveri. Capfriendlyn mukaan sentterillä on kokoa 206cm/112kg..

Tämä mörkömarko olisi ollut mukava nähdä Liigassa ja Ässissä. Kunnolla ainakin kokoa, tiedä sitten miten liikkuva on
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös