Pilkun viilausta, mutta kyllähän pelaajabudjetti taisi alkaa kakkosella.Varmaan parempi muutenkin unohtaa se ykkössentteri, kun alle kahden miljoonan pelaajakuluilla ja kolmella playoff-ottelulla tehdään turskaa €300k-350k.
"Ässien budjetti oli tällä kaudella Korpisalon mukaan ”karvan alle kahden miljoonan euron”. Linkki Kiekkoareenan juttuun:Pilkun viilausta, mutta kyllähän pelaajabudjetti taisi alkaa kakkosella.
Kunhan vaan ei näy ainakaan siinä, että aletaan maksamaan tusinapelaajille paljon kovempia palkkoja kuin aiemmin. Kunnon laadusta voi maksaa, jos vaan rahaa on.Surullistahan se on, jos kotioville toimitetaan kottikärryllinen rahaa ja se ei näy missään.
Eiköhän kyseessä ole normaali paluu kesäksi kotimaahan. Toivottavasti...Bloodilla kuva sosiaalisessa mediassa, jossa lounastaa Helsinki-Vantaalla. "Fat boy's Last meal In Finnesota? " tuollainen teksti kyseisessä kuvassa. Ikävä juttu omasta mielestä, jos miehellä jäi Porin visiitti yhteen kauteen.
Mä veikkaan että pelaa Ässissä tai palaa p-amerikkaan.
En betsaa senttiäkään Ässissä jatkamisen puolesta. Rahat on tiukassa ja Korppi tuskin haaskaa niitä rahoja Lagaan. Mutu-tuntumalta arvelisin että voi hyvinkin olla viime kauden TOP-3 palkattu pelaaja Ässissä eli ihan liian kallis ensi kauden rosteriin.
Twitterissä joku kertoo, että huhujen mukaan Nickerson olisi tarjonnut itseään Ässille 20k palkalla.
Twitterissä joku kertoo, että huhujen mukaan Nickerson olisi tarjonnut itseään Ässille 20k palkalla.
Oli miten oli. Jätän tämän vain tähän, enkä ota kantaa sen enempää.
Twiitti löytyy linkin takaa.Heh, tämä oli oikein heittojen heitto: "joku" kertoo, että "huhujen mukaan" :D
Onko Porin suunnalla kuulunut mitään kuiskutuksia Heponiemeen liittyen?
Minä olen yksi niistä. Vaikka Nikke on käyttökelvoton olisi silti hieno nähdä hänet vielä kerran patapaidassa.Hahhah... En kyl oikeesti ois uskonu, että vielä löytyy jotain patasydämmiä, jotka haikailee Nickersonin perään... Siis ihan oikeesti? :D
Ei ole enää rahaa mihinkään Hepoihin. Yritetään edes Kuparinen saada jäämään yhdeksi kaudeksi ja ehkä hakusessa joku sellainen pakki joka ei ole ihan pelkkä märkä rätti oman maalin edessä