Rendulic olisi todella mieluinen hankinta ja varmasti Ässille täsmä-ase hyökkäykseen. Oliko aiemmin juttua, että sillat paloivat aikanaan pahasti karrelle?
Kaipa niitä joku kymmenkunta on tehty:Montako jatkosopimusta on tehty sen jälkeen kun Ahon tulo oli tiedossa?
Lähdepä taas tähän leikkiin piruuttanikin mukaan. Oletko kuullut nämä pelaajilta, joukkueen toimihenkilöiltä vai jopa itse Kiilholmalta?Itse olen olen kuullut päinvastaista ihmisiltä, jotka päivittäin näkevät tuota touhua.
Ahon olemuksesta ja aitiokäyttäytymisestä yms. voit varmasti itsekin päätellä, että kyse ei ole mistään vivahde-eroista näissä asioissa. Vaan ihan juurikin vaatimustason vaihtelusta. Osa porukasta saa huutoa ja arvostelua hyvinkin pienistä asioista, kun joillakin katsotaan kaikki läpi sormien.
Mies sinne tai tänne, mutta Vainosta ei tuohon oikein voi laskea mukaan. Hänellä oli sopimus, jossa eka vuosi perunapalkalla ja toisesta vuodesta kunnon korvaus, vaikka tuo aikoinaan esitettiinkin optiosopimuksena. Voi tietysti olla, että siellä oli joku klausuuli jonka täyttyessä paikka seuraavan vuoden joukkueessa on varma.Kaipa niitä joku kymmenkunta on tehty:
-Vainonen
-Walli
-Marttinen
-Vuorisalo
-Seppälä
-Kuparinen
-Varttinen
-Saha
-Kerälä
-Bernard
-Matushkin
Voi olla muitakin, en jaksa tarkistaa.
Sinun ajojahti Ahoa kohtaan senkun kiihtyy. Työmotivaatiolla ei Ahon joukkueessa ole merkitystä ja kaikki perustuu hänellä vain kavereiden suosimisen. Sinun mainitsemasta toiminnasta jota Aho harrastaa, olisi pitänyt tulla potkut jo kauan sitten. Huomenna varmaan kerrot, että Aho kiristää pelaajia salaa ottamillaan alastonkuvilla. Sun sisäpiiriläinen on varmaan osastoa Halli-Harri.Itse olen olen kuullut päinvastaista ihmisiltä, jotka päivittäin näkevät tuota touhua.
Lähdepä taas tähän leikkiin piruuttanikin mukaan. Oletko kuullut nämä pelaajilta, joukkueen toimihenkilöiltä vai jopa itse Kiilholmalta?
Toinen kysymys: mitä luulet onko jokaisella valmentajalla suosikkipelaajansa, vai on Aho ainut ?
Sinun ajojahti Ahoa kohtaan senkun kiihtyy. Työmotivaatiolla ei Ahon joukkueessa ole merkitystä ja kaikki perustuu hänellä vain kavereiden suosimisen. Sinun mainitsemasta toiminnasta jota Aho harrastaa, olisi pitänyt tulla potkut jo kauan sitten. Huomenna varmaan kerrot, että Aho kiristää pelaajia salaa ottamillaan alastonkuvilla. Sun sisäpiiriläinen on varmaan osastoa Halli-Harri.
Taidan olla vähän yksinkertainen. Anteeksi sekoitin sinut johonkin toiseen nimimerkkiin, joka jankuttaa typeriä provoja täällä sivu tolkulla. Sinun viestisi ovatkin ihan asiallisia ja rakentavia. Jos nämä sinun luotettavat lähteesi pitävät paikkansa, niin vaadin Aholle välittömästi potkuja.Juttusi antavat sinusta äärimmäisen yksinkertaisen kuvan.
Taidan olla vähän yksinkertainen. Anteeksi sekoitin sinut johonkin toiseen nimimerkkiin, joka jankuttaa typeriä provoja täällä sivu tolkulla. Sinun viestisi ovatkin ihan asiallisia ja rakentavia. Jos nämä sinun luotettavat lähteesi pitävät paikkansa, niin vaadin Aholle välittömästi potkuja.
Toinen voisi varmaan olla tämä Italiaano, mutta toisesta ei mitään hajua?!Erään lähteeni mukaan Ässät julkistaa ennen juhannusta 2 pelaajasopimusta. Katsotaan pitääkö paikkansa. Ainakin tiesi Mcraen tulon.
Erään lähteeni mukaan Ässät julkistaa ennen juhannusta 2 pelaajasopimusta. Katsotaan pitääkö paikkansa. Ainakin tiesi Mcraen tulon.
Kotkaniemi ja Insam varmaan.Erään lähteeni mukaan Ässät julkistaa ennen juhannusta 2 pelaajasopimusta. Katsotaan pitääkö paikkansa. Ainakin tiesi Mcraen tulon.
Tähän tuli vahva sama kyllä. Toisaalta - hyvät sopparit jos näin olisi tosiaan.Kotkaniemi ja Insam varmaan.
Tähän tuli vahva sama kyllä. Toisaalta - hyvät sopparit jos näin olisi tosiaan.
Kotkaniemi olisi hyvä, mutta mitä hyvää tossa Insamissa on?
Vaikuttaa tosi hyvältä, Korpisalokin sanoo. Onhan täällä ollu ECHL:n nopein luistelija joka maalasi aina harjoituksissa, Adam Miller, se oli 5 peliä ja morjes. Turha lennättää jotai Insameja tänne
Kysy chatista.Kotkaniemi ja Insam varmaan.
Miten isoa kuvaa mahdat tarkoittaa? Niin isoa rahaa pojasta ei saa, että sillä ostettaisiin joukkueellinen pelaajia, jos ison veden takaa ovet aukeavat. Ja jos ne ovet aukeavat, ei hänestä ole Liigatasolla iloa, sillä lähtö on kahden vuoden sisällä todennäköisesti. Ja olen myös sitä mieltä, että jos ne ovet eivät aukea, ei hän sitten kuitenkaan ole se sateentekijä. Edellytyksiä on kyllä vaikka mihin.Kotkaniemen jatko ei olisi pelkästään hyvä, vaan elintärkeä. Isossa kuvassa se kaikista tärkein pelaajasopimus.
Kotkaniemi on lähempänä sitä kärkihyökkääjää, kuin sitä leveyshyökkääjää. Ei tietenkään ole fysiikaltaan valmis 17 vuotiaana, mutta pystyy kyllä Liigassa pelaamaan ensi kaudella.Niin tosiaan, Kotkaniemihän se toinen sopimus varmaankin on, tuossa taidettiin jo epäsuorasti antaa ymmärtää, että jatkosopimus olisi syntynyt. Hän ei kuitenkaan kaiketi voi olla se "leveyshyökkääjä", täällä on useampikin tuonut esille että hänen fysiikkansa on vielä niin kaukana liigatasosta, eli joku oikea leveyshyökkääjä on saatava. Joka tapauksessa pelkästään imagollisesti Kotkaniemen jatkosopimus oli äärimmäisen arvokas..
Eli odotan siis vielä neljää hyökkääjää: kärkilaituri, Insam, leveyshyökkääjä (sentteri) ja Kotkaniemi (joka siis ei kuitenkaan liigassa ensi kaudella vielä määräänsä enempää pelaa)
Olisihan se ollut järkyttävän iso imagollinen kolaus, jos Kotkaniemi olisi siirtynyt johonkin toiseen liigaseuraan.Miten isoa kuvaa mahdat tarkoittaa? Niin isoa rahaa pojasta ei saa, että sillä ostettaisiin joukkueellinen pelaajia, jos ison veden takaa ovet aukeavat. Ja jos ne ovet aukeavat, ei hänestä ole Liigatasolla iloa, sillä lähtö on kahden vuoden sisällä todennäköisesti. Ja olen myös sitä mieltä, että jos ne ovet eivät aukea, ei hän sitten kuitenkaan ole se sateentekijä. Edellytyksiä on kyllä vaikka mihin.
Kysyisin jos Ässät olisi paikalla, mutta kun ei ole.Kysy chatista.
Paino sanalla elintärkeä lanaamassani viestissä. Tärkeätä olisi imagollisesti ollut pitää esim pari EHT-tason omista tullutta hyökkääjää.Olisihan se ollut järkyttävän iso imagollinen kolaus, jos Kotkaniemi olisi siirtynyt johonkin toiseen liigaseuraan.
Noh, onhan se näinkin, varsinkin jos ajatellaan ihan puhtaasti vain tulevaa kautta. Kuitenkin Kotkaniemen signaus on mielestäni erittäin kannattavaa/tärkeää. Hänellä on tällä hetkellä Ässäperheestä ne kenties parhaimmat mahdollisuudet nousta kansainvälisen tason huippupelaajaksi. Ja jos joku Patasydän saadaan nostettua NHL tähtien joukkoon, niin onhan sillä pitkäkestoinen iso mainosarvo suuren yleisön silmissä. Lisäksi sillä on iso merkitys, kun joukkue mainostaa Ässien urapolkua nuorille junioreille. Ja jos vuoden päästä Ässillä olisi riveissään n. ilmainen Porin Barkovi kauden tai jopa kahden ajan, niin onhan sen merkitys joukkueenrakennuksessa ja potentiaalisessa maljan tavoittelussa valtava.Paino sanalla elintärkeä lanaamassani viestissä. Tärkeätä olisi imagollisesti ollut pitää esim pari EHT-tason omista tullutta hyökkääjää.