Viiden vuoden? Omasta mielestäni noin pitkissä ei ole kyllä mitään järkeä, joten jos Marttinen ei lyhyempään suostu niin menkööt.
Marttinen haluaa Uusitaloksi Uusitalon paikalle.
hehheh, kaikki kunnia Uusitalolle, mutta taisi organisaatio jotain oppia case Uusitalosta. Kyllä mä Marttiselle 2 vuoden jopa 3 vuoden pahvin voisin käteen lyödä, jos hinta olisi sopiva, mutta eipä taida siis olla...
Ei saa Jyssy mistään tuollaista sopparia. Uskon (ja toivon), että löytävät vielä saman aaltopituuden. 2-3v pahvi olisi minusta ainakin ok.Omat tuntemukset aika vahvasti tässä myöskin. Kyllä luultavasti 2v pahvi vielä menee kohtuu riskinä, kolmekin jos hinta osuu kohdilleen.
Kaukana taitaa olla soppari. Harmi vaan.
Juu utopiassa Marttisen soppari olisi 1+1, optio seuralla. Reaalimaailmassa 2v kuulostaisi seuran kannalta vielä riskitasoltaan siedettävältä, olettaen että Jyssy on pelikunnossa kauden alkaessa. Uusia Ryan vol 2:sia emme halua.
Marttinen haluaisi jatkaa Porissa, on jutellut asiasts Ahon kanssa. Pyynti on vaan ollut ihan älytön, palkakorotus ja viiden vuoden sopimus.
Yliarvostettu pelaaja jolla on kusi noussut entisestään päähän yliarvostuksen seurauksena.
Älä nyt pelkästään TF:n huhuilun perusteella määrittele kusen nousun määrää... ehkä joku toinen syväkurkku vahvistaa tai kiistää nuo 5v-jutut?
Ohkainen? Taidat olla entinen Kärppien tai HIFK:n kannattaja.Jos tuo Hakki-huhu pitää paikkansa ja Marttisen kanssa päästään sopuun, niin tällä rosterilla voisi jo kauden aloittaa. Vähän ohkainen rosteri silti on.
Ohkainen siinä mielessä, että ei paljoa tuolla ole paikkaajia, jos parikolme loukkia tulee. Tai ainakin itse näen tilanteen näin.Ohkainen? Taidat olla entinen Kärppien tai HIFK:n kannattaja.
Ahaa, ok. Mutta eikös siellä ole järjetön määrä miehiä, ekan kerran aikoihin. Osa on niistä julkaisemattomia. Tämä Hermeksen jantterikin saattaa olla hyvin kärkiketjujen kaveri näkemieni ottelujen perusteella.Ohkainen siinä mielessä, että ei paljoa tuolla ole paikkaajia, jos parikolme loukkia tulee. Tai ainakin itse näen tilanteen näin.
Tämä Hermeksen jantterikin saattaa olla hyvin kärkiketjujen kaveri näkemieni ottelujen perusteella.
Näin se menee! Syksy sen sitten vasta näyttää. Kysymys on nuoresta kaverista, joka voi hyvinkin potentiaalinsa puolesta ottaa kesällä tarvittavan napsun ja pommi on valmis. Tykkään tästä uudesta linjasta, jossa annetaan mahiksia monille try-outeille.Tämä olisikin aika pommi. Alasarjoissa hyviäkin pisteitä tehneet ovat olleet Liigassa aivan lapasia, mieleen tulee ainakin yksi Aki Keinänen...
Aivan siellä olivat ne kaksi Mestis-miestäkin mukana.Ahaa, ok. Mutta eikös siellä ole järjetön määrä miehiä, ekan kerran aikoihin. Osa on niistä julkaisemattomia. Tämä Hermeksen jantterikin saattaa olla hyvin kärkiketjujen kaveri näkemieni ottelujen perusteella.
Tämä Hermeksen jantterikin saattaa olla hyvin kärkiketjujen kaveri näkemieni ottelujen perusteella.
Artistisopimuksella voisi jotain kokeilla hakea syksyksi paikkaamaan Kärkeä.Makuasioita. Mutta en mä kyllä Kivilahtea kyllä Kärjen korvaajana näe :D