Ässähuhut ja mutut

  • 6 199 247
  • 29 495

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Miksi Rautakallion täytyy aina käydä tätä keskustelua julkisuudessa? Jos keskusteluyhteys ei ole työantajan kanssa kunnossa, ehkä vikaa löytyy myös itsestä.
Musta on alkanut tuntua että se on jompikumpi Rautakallioista joka näitä juttuja Holopaiselle vuotaa. Aika hyvin on Pekan jutut pitäneet kyllä kutinsa viime aikoina.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Musta on alkanut tuntua että se on jompikumpi Rautakallioista joka näitä juttuja Holopaiselle vuotaa. Aika hyvin on Pekan jutut pitäneet kyllä kutinsa viime aikoina.

Ja tämä on joukkueen kannalta huono asia. Jos päävalmentaja tappelee työnantajansa kanssa mediassa, se vaikuttaa joukkueeseen negatiivisesti.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Musta on alkanut tuntua että se on jompikumpi Rautakallioista joka näitä juttuja Holopaiselle vuotaa. Aika hyvin on Pekan jutut pitäneet kyllä kutinsa viime aikoina.
Saatat olla aika lähellä totuutta.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Onneksi Rocky on silti raudankova ammattilainen, joten uskaltaa toivoa ettei valmentajaruletti vaikuta joukkueeseen.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Tai joku muutti jotain" kommentti Pekan suusta voi viitata vaikkapa Korpin suuntaan, sillä hänhän tässä välissä tuli taloon.
Aivan sama, työelämässä toimeen valitaan yleensä aina paras vaihtoehto hakijoista ja sitä Aho kyllä on tällä hetkellä.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
"Tai joku muutti jotain" kommentti Pekan suusta voi viitata vaikkapa Korpin suuntaan, sillä hänhän tässä välissä tuli taloon.
Voisi kuvitella, että Korpin on helpompi aloittaa puhtaalta pöydältä eli uuden valmentajan kanssa. Muutenkin valmentajan ja utj:n yhteistyön on sujuttava mutkattomasti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei nyt heti hutkita Korppia kun ei ole vielä virallisesti aloittanutkaan. Rockyhän totesi, että hiljaista on ollut kommunikointi toimiston kanssa ja varmaan tätä hiljaisuutta on ollut ennen Korpin pestaamistakin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyyh, mulle sanottiin, että mää oon ykkösvaihtoehto... nyyh nyyh... mua on puukotettu selkään... nyyh nyyh... oon vuodesta 1836 alkaen ollu porin kovin jätkä nyyh nyyh... miten voi olla, että oon ykkösvaihtoehto ja nyt en sit ookaan nyyh nyyh nyyh...Onneksi olen hieno suoraselkäinen herrasmies joka on ajanut nuoret sisään ja muokannut pelin sellaiseksi kuin porilainen yleisö sen haluaa.. Sanoinko muuten jo olevani hieno herrasmies??? No sitä minä olen kuitenkin.

Nyyh nyyh nyyh.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Saakeli sentään! Upeaa jos Ahon palkkaaminen pitää kutinsa! Kerran menisi asiat toiveiden mukaan. Korpisalo ja Aho, onpas raikas ja terveellinen tuulahdus! Ei mitään Rautakalliolta pois, hieno valmentaja jne. Mutta onhan Aho selkeä upgrade kohti modernimpaa&taktisempaa kiekkoa.

Rockylta ihan ymmärrettävä puuskahdus. Ei kuitenkaan mistään itkupotkuista ollut ainakaan vielä kyse. Melkein parempi että jättäisi puuskahdukset tuohon, vaikka ymmärrettävästi vituttakaan. Eiköhän sieltä kuitenkin vielä jotain tule jos/kun Ahon hankinta julkaistaan.
 
Viimeksi muokattu:

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Tuossa tuli vaan mieleen, että se mikä on voinut muuttua radikaalisti on Ahon hintalappu? Hän on voinut tiputtaa hintaansa huomattavasti, jos ei muualle ole paikkaa auennut?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa tuli vaan mieleen, että se mikä on voinut muuttua radikaalisti on Ahon hintalappu? Hän on voinut tiputtaa hintaansa huomattavasti, jos ei muualle ole paikkaa auennut?
Valmentajien palkka on kuitenkin loppujan lopuksi niin pieni raha, että ainakaan minun mielestä sen ei pitäisi paljoa vaikuttaa. Säästetty raha ei voi olla iso ja merkitys joukkueelle on kuitenkin valtava.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa tuli vaan mieleen, että se mikä on voinut muuttua radikaalisti on Ahon hintalappu? Hän on voinut tiputtaa hintaansa huomattavasti, jos ei muualle ole paikkaa auennut?
Tuli itsekin tuossa viime viikolla mainittua, että Ässien tilanne on hyvä, koska valmentajien suhteen on ostajan markkinat. Paikkoja vähemmän auki kuin on vaihtoehtoja tarjolla, joten Ahon hinta on saattanut hyvinkin pudota.

En usko kenenkään haluavan ottaa omasta tahdostaan askeletta alaspäin urallaan, kun on päässyt jo liigassa valmentamaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyyh, mulle sanottiin, että mää oon ykkösvaihtoehto... nyyh nyyh... mua on puukotettu selkään... nyyh nyyh... oon vuodesta 1836 alkaen ollu porin kovin jätkä nyyh nyyh... miten voi olla, että oon ykkösvaihtoehto ja nyt en sit ookaan nyyh nyyh nyyh...Onneksi olen hieno suoraselkäinen herrasmies joka on ajanut nuoret sisään ja muokannut pelin sellaiseksi kuin porilainen yleisö sen haluaa.. Sanoinko muuten jo olevani hieno herrasmies??? No sitä minä olen kuitenkin.

Nyyh nyyh nyyh.

Luulisi Rockyn ymmärtävän että edes Ässälegendalle ei huippu-urheilussa kuulu tarjota suojatyöpaikkoja. Jos nyt käy niin että Aho koetaan parhaaksi vaihtoehdoksi niin se pitää hyväksyä eikä aina heti alkuun aloittaa itkemistä mediassa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuossa tuli vaan mieleen, että se mikä on voinut muuttua radikaalisti on Ahon hintalappu? Hän on voinut tiputtaa hintaansa huomattavasti, jos ei muualle ole paikkaa auennut?

Niin siis Ässät oli liigajoukkueista ainoa, jonka päävalmentaja tilanne oli auki. Aholla ei ollut kotimaassa vaihtoehtoja, eikä sitten ilmeisesti haluja tähyillä mihinkään muualle sen kummemmin. Ostajan markkinat kuten Blackie sanoi..

Itse haluan uskoa, että Rocky vetää oman hommansa tyylillä loppuun, vaikka ratkaisu tai tapa jolla organisaatio toimi (että yhtäkkiä hän ei sitten ollutkaan enää ainoa vaihtoehto, että olikin tullut "mutkia matkaan") sitten tuntuisi henkilökohtaisella tasolla millaiselta. Faktahan on nyt se, että Rockylle ei jää käytännössä mitään pestiä organisaatiossa, mutta olisiko sitten jo oikeasti niiden todellakin ansaittujen eläkepäivien aika? Eihän tässä Rockyn työtä valmentajana kukaan varmasti sinällään vähättele, vaikkei hän toki suoranaista menestystä olekaan saavuttanut. Aho on kuitenkin upgrade, enkä tarkoita "vain" siksi koska hän 21 vuotta nuorempi, vaan kokonaisuutena paras ratkaisu porilaisen kiekon jatkon kannalta. Ja olen vuorenvarma että myös Rocky haluaa porilaiselle kiekolle pelkkää hyvää..

Täytyy alkaa tiiviillä silmällä seuraamaan esimerkiksi Bluesin yli- ja alivoimapeliä, että miltä näyttää. Lieneekö kovinkin aiheellistä kysyä, että kenen piikkiin mahtaa mennä tuo Blegin myötähäpeää herättävä ylivoimaprosentti??
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-
Täytyy alkaa tiiviillä silmällä seuraamaan esimerkiksi Bluesin yli- ja alivoimapeliä, että miltä näyttää. Lieneekö kovinkin aiheellistä kysyä, että kenen piikkiin mahtaa mennä tuo Blegin myötähäpeää herättävä ylivoimaprosentti??

Noh, viime kaudella runkosarjan loputtua Bluesin ylivoima oli sarjan paras. Tällä kaudella siellä on koko paletti niin sekaisin että hattua täytyy nostaa ylipäätään siitä että Blues taistelee vielä playoffpaikasta.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Valmentajien palkka on kuitenkin loppujan lopuksi niin pieni raha, että ainakaan minun mielestä sen ei pitäisi paljoa vaikuttaa. Säästetty raha ei voi olla iso ja merkitys joukkueelle on kuitenkin valtava.

Periaatteessa Aho on voinut pyytää jonkin verrankin enemmän kuin Rocky, mutta onkin pudottanut palkan samalle tasolla, jolloin tilanne onkin saattanut muuttua radikaalisti? Mielestäni kuitenkin valmennuksellinen edge hiukan Aholla, joten siinä mielessä hinnan pudotuksella saattaa olla vaikutusta.

Tuli itsekin tuossa viime viikolla mainittua, että Ässien tilanne on hyvä, koska valmentajien suhteen on ostajan markkinat. Paikkoja vähemmän auki kuin on vaihtoehtoja tarjolla, joten Ahon hinta on saattanut hyvinkin pudota.

En usko kenenkään haluavan ottaa omasta tahdostaan askeletta alaspäin urallaan, kun on päässyt jo liigassa valmentamaan.

Tätä juuri ajoin takaa, eli kun ei Liigassa muita paikkoja ole auki, voi olla, että Aho on halunnut kynsin hampain taistella siitä paikasta. Valmennukselliset näytöt on jo annettu ja rahalla on voinut olla mahdollisuuksia kilpailla.
Toinen skenaariohan voisi olla, että Aho olisi saanut jonkun pelaajan puhuttua mukaansa, jolle Ässissä olisi käyttöä ja tarvetta?

Toisaalta en usko ennen kuin saadaan varmistus.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Päävalmentaja osallistuu joukkueen kasaamiseen ja Rocky kantaakin osavastuun muutamista käsittämättömistä hankinnoista, kuten SBA ja Viitanen. Kotimaiset tulijat valmentaja kyllä tuntee, joten tätä munausta ei voi pistää pelkästään Toivolan piikkiin. Nykysuuntaus vaalii taitavia ja hyvin luistelevia pelaajia ja siksi ihmettelen edelleen keväällä tehtyä linjausta panostaa näin voimakkaasti fyysisyyden suuntaan taidon ja nopeuden sijaan. Uskon, että tämä virhe painoi nyt tehdyssä valinnassa. Rocky sai materiaalista paljon irti, mutta osin huono tuuri loukkaantumissuman muodossa ja huonot pelaajavalinnat käänsivät valinnan Ahoon.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kyllahan Aho on niin Assien nakoinen valmentaja ja varmasti tekee Assista vahvan keskisarjan jyran ja kevaalla vahvan joukkueen. Kyllahan tuo sopimus kohta tulee varmasti julki, kyllahan nama valmentajien sopparit on yleensa hyvissa ajoin julkaistu. Ne julkaistaan sitten kun molemmille jengeille se sopii.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Noh, viime kaudella runkosarjan loputtua Bluesin ylivoima oli sarjan paras. Tällä kaudella siellä on koko paletti niin sekaisin että hattua täytyy nostaa ylipäätään siitä että Blues taistelee vielä playoffpaikasta.

Tätä juuri ajoin takaa, että se taitaa mennä suurimmaksi osaksi sen piikkiin että Espoossa on koko homma täysin kaaoksessa, koska muistelin myös että viime kaudella Blues pelasi vakuuttavaa ylivoimaa.. kiitos vahvistuksesta
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tärkeintä tässä mun mielestä kuitenkin on, että nyt Ässillä on koutsi joka on osoittainut kyvykkyytensä keväällä. Rockyn näytöt keväältä lienevät aika surkuhupaisat. Olisiko kerran päässyt välieriin, sekin Sveitsin NLB:ssä?

Aho on kyllä loistava värväys, pelitapa taitaa olla aika samaa Rockyn kanssa, taistelevaa ja fyysistä, mutta nykyaikaisin ideoin. Nyt ehkä jopa Ässät ottaa maalivahtia pois ihan rohkeasti.

Kuvitelkaapa Ässien joukkuetta, kun Ahon mukana tulisi sekä Rantakari että Talaja. Roimasti tulisi iskukykyä yhdellä ovenavauksella.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin siis Ässät oli liigajoukkueista ainoa, jonka päävalmentaja tilanne oli auki.

Noh, Espoon Bluesilla ei kai myöskään ole valmentajasopimusta olemassa ensi kaudeksi, vai onko maakunnassa vedetty jo raksit koko seuran yli ?
Jos Blues jatkaa niin penkin päässä on joko Tero tai Jussi ite.

Ahon sopimus on varmaankin signeerattu samassa yhteydessä kun ilmoitettin Pasi Kaukorannan jättävän Ässät kauden päätteksi. Aho on lukenut Kiven Kovat ja todennut että hän työskentelee jonkun muun kanssa kuin ''kokovartalokyrvän''.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ai saatana kun maistuu kyllä tämä Aho-uutinen.

Etenkin kun sitä pelkäsi jo hetken Tuokkolaa. Jokaisella on mielipiteensä tietysti, minun on sellainen, että EI KIITOS Tuokkolalle ainoa oikea ratkaisu. Ei sovi Pori hänelle kyllä millään lailla.

Aho sen sijaan on kuin tehty tänne.
 

Kafrom

Jäsen
Ai saatana kun maistuu kyllä tämä Aho-uutinen.

Etenkin kun sitä pelkäsi jo hetken Tuokkolaa. Jokaisella on mielipiteensä tietysti, minun on sellainen, että EI KIITOS Tuokkolalle ainoa oikea ratkaisu. Ei sovi Pori hänelle kyllä millään lailla.

Aho sen sijaan on kuin tehty tänne.
Olin itse alunperin Tuokkolan kannalla, mutta kyllähän Tuokkola vaikuttaa jotenkin liian kiltiltä valmentajalta, ei ole samanlaista auktoriteettia kuten vaikka Aholla. Muutenkin Ahon lätkä on fyysistä, mutta myös hyvin organisoitua.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Otetaan nyt vaikka mittariksi mitalit ja Suomen mestaruus. Aholta löytyy yksi mestaruus sekä pronssi. Rockylta ei kaiketi mitään muuta kuin pelaajien kehittämistä.

Ja ne mitalit tulivat JYPissä liki rajattomalla budjetilla. Lisäksi kun huomioidaan että Ahon oppi-isä ja mentori on ollut Mr. Uimalakki, niin ei tuo nyt suuria riemunkiljahduksia saa aikaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Noh, Espoon Bluesilla ei kai myöskään ole valmentajasopimusta olemassa ensi kaudeksi, vai onko maakunnassa vedetty jo raksit koko seuran yli ?
Jos Blues jatkaa niin penkin päässä on joko Tero tai Jussi ite.

Kyllähän tuossa jo kesällä taisi olla puhetta että Lehterä siinä odottelee jo vesi kielellä Ahon poistumista ja oli nykyjohdon puolesta voideltu Ahon seuraaja, tietenkin omistussuhteen muuttuminen Espoossa voi romuttaa Teron haaveet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös