Ässähuhut ja mutut

  • 6 191 571
  • 29 479

Arppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kari Takko väläytti toisella erätauolla nimen Steve Smith (keskushyökkääjä) jonka kanssa on neuvottelut käynnissä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hetkinen, Steve Smith? Onko nimi nyt varmasti oikea? Tämä edellisen linkin kaveri olisi ihan mielenkiintoinen keskushyökkääjä sm-liigassa. Kaveri on kuitenkin vuonna 1963 syntynyt puolustaja.

En ainakaan itse äkkiseltään löytänyt Steve Smithiä, joka sopisi mitenkään kuvioon.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ettei vaan olisi itse K.Takko hoitanut vitsailupuolen ja höynäyttänyt tuolla nimellä yleisöä.

Ehkä sitä sentterin oikea nimeä ei vielä kannata paljastaa, joten lämpimikseen voi sitten heittää näitä Amerikan villevirtasia tiedonjanoiselle yleisölle.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
JustinCase kirjoitti:
Taidat vitsailla? Siis tuohon on Legendaarinen Steve Smith. Yksi NHL:n kovimpia pakkeja...nimenomaan pakki. Ei silti, kelpais Ässiin. Joskin kohtapuoliin jo vanhaintaloonkin.

Ei kai tuota kommenttia voi vakavalla naamalla heittää? Heh, joskus tullut NHL 99:ssä muistaakseni vastaan kyseinen pelaaja, sekä maagiset hanskaukset. Ehkä kymmenen vuotta sitten, ei enää.

Lähinnä vaan tiedustelin tarttuuko paniikki kuinka herkästi Ässäkirjoittajiin. Ei ilmeisesti, mikä on ihan hyvä.

Odottelu siis jatkuu..
 

Jande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Arsenal
Tuo Smithin nimen heitto oli kai ihan vitsi. Jenni tenttasi väkisin jotain nimeä ja jotain Takko halusi tuohon heittää. Ekalla erätauolla kertoi kyllä, että yhden sentterin kanssa on alustavasti pari kertaa viime päivinä keskusteltu tulosta Poriin. Nimeä en viitsinyt edes yrittää kysyä, koska ei olisi varmasti kertonut. Muuten Healey vaikutti statsien puolesta ihan hyvältä, jos tuo nyt se pelaaja on..
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Eurohockey:

Posted 20/9/2005: us Eric Healey (F)
From us Boston Bruins (NHL) to us Providence Bruins (AHL)
Added By: Joeri Loonen, Status: Confirmed
sent down

Noin vanha äijä saattaa hyvinkin suunnata taas Eurooppaan mieluummin, kuin farmiin.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Tuossa olisi ainakin statsien perusteella loistave mies Maven ja Kuuselan väliin. Pelimies parhaassa iässä ja on näemmä pleijareissakin tehnyt ihan ok pisteet. Ei muutaku kädet ristiin ;)
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Vai että Eric Healey, hyvä että jotain nimiä että saadaan haaveilla.
Tehdään ihan perinteinen +/- listaus.
Plussat
+ kohtalainen pistekeskiarvo AHL:ssä
+ ikä
+ kokemusta euroopan kaukaloista edellistalvelta
+ ei vaikuta kovin jäähyherkältä

Miinukset
- melkoisia vaihteluita piste/peli keskiarvossa kausien välillä, miksi?

Plussat ja miinukset kun laskee yhteen jää enemmän plussia. Sitten nämä muut pakolliset, sopimustilanne, kunto, terveys, jne.. Mutta kaiken kaikkiaan muutaman pelin try-out ja sopimusta sorvaamaan. Taitaa vaan tuollaisen try-outin tarjoaminen mennä tämänhetkisillä markkinoilla vittuilun puolelle, mutta ihan kelpo kaverilta vaikuttaisi kyllä, kelpaa mulle, nimi paperiin.
Toivottavasti HIFK:n Pena ei lue tätä, nappaa sen kuitenkin stadiin ;)
 

Juhavaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PENA PYSYY KURISSA

Jos pena täällä stadissa havittelee yhtäkin padan neuvottelemaa ukkoa, tai tulee sorkkimaan sopimusneuvotteluihin isommalla määrällä dollareita, meen vetään sitä henkilökohtaisesti PATAAN;)
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juhavaan kirjoitti:
Jos pena täällä stadissa havittelee yhtäkin padan neuvottelemaa ukkoa, tai tulee sorkkimaan sopimusneuvotteluihin isommalla määrällä dollareita, meen vetään sitä henkilökohtaisesti PATAAN;)

Hieno viesti..näitä lisää!
 

SigueSigue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Porin Ässät
Myrvold kirjoitti:
Hieno viesti..näitä lisää!

Mä kans tykkäsin. Musta tossa oikein näkyy että, on tullut ennenkin kirjoiteltua.

Hitto kun jäi harmittamaan toi Karin heitto! Oliko se täysin omassa päässä mielijohteesta heitetty nimi vai missä mennään?!
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
SigueSigue kirjoitti:
Mä kans tykkäsin. Musta tossa oikein näkyy että, on tullut ennenkin kirjoiteltua.

Hitto kun jäi harmittamaan toi Karin heitto! Oliko se täysin omassa päässä mielijohteesta heitetty nimi vai missä mennään?!

Kaverilla ollu ennenki hienoja tekstejä =)

Jos Ässät hakis suomalaista pelaaja olisi nimi ollut luultavasti Ville Virtanen.
 

SuperMario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässiin huhuttu Eric Healey sai juuri kutsun farmista ylös ensi yönä pelattavaa NY Islanders peliä varten. Kutsun takana saattaa osittain olla Bostonin aloittama tiukka harjoituspeli rupeama, jossa hänelle näytettäisiin tarjottavan mahdollisuutta kirkastaa kilpeään valmentajan silmissä. Toisaalta kyse voi olla vain pelkästä täytepelaajan roolista ko. rupeamalle. Ehkä tämä on kuitenkin se viimeinen tilaisuus, jonka jälkeen kaveri jää ylös tai suuntaa eurooppaan farmin sijasta. Uutinen asiasta löytyy täältä.

http://www.bostonbruins.com/pressbox/pressreleases.asp?id=1523

Jos Healey oli Takon tarkoittama neuvottelun alla oleva pelaaja niin sopimusta on tuskin odotettavissa aivan lähipäivinä. Ässien primäärikohde oli kuitenkin sentteri ja Healey on merkattu Bostonin organisaatiossa vasemmaksi laidaksi. Tämä ei silti tarkoita, etteikö kaveri voisi pelata sentterinä siitä huolimatta. Hyvä muistutus tästä on Jason Williams, jota peluutetaan tälläkin hetkellä Detroitissa laiturina. Spekulointi jatkukoon, kunnes faktat isketään pöytään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Nyt voidaan lopettaa arvuuttelut Healeyn kohdilla.

Boston Bruins - Agreed to terms with defenceman Jonathan Sigalet on a three-year contract; agreed to terms with centers Brad Boyes, Ben Guite and Nate Robinson, left wing Eric Healey, right wing Jason MacDonald and defenceman Kevin Dallman on one-year contracts.
 

Jokke

Jäsen
Maikkarin mukaan Banham on lähdössä nykyisestä seurastaan pois. Nyt vaan tarjouskilpailuun mukaan HIFK:n ja Saipan kanssa. Kelpais kyllä mulle.
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Jokke kirjoitti:
Maikkarin mukaan Banham on lähdössä nykyisestä seurastaan pois. Nyt vaan tarjouskilpailuun mukaan HIFK:n ja Saipan kanssa. Kelpais kyllä mulle.


Kyllähän "Pänhämi" mullekin kelpaisi, mutta aika kova tarjouskilpailu vaan saattaa olla tuloillaan ja sellaisessa ei taida Ässien rahkeet pitkälle riittää. Varsinkin jos HIFK on mukana kisassa niin taitaa Pena vetää pisimmän korren kun taitaa olla vielä budjetissa varaa kovaankin huutokauppaan. Mistä näistä silti tietää, mutta kuten todettua, kelpais.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ässien kannattaisi siirtää katseet Jenkkien yliopistosarjoihin, sieltä on mahdollisuus saada SM-liigaan istuvia pelaajia kohtuuhintaan. Johtuen Euroopan pelaajapulasta nämä AHL-jyrät taitavat olla aika hinnoissaan, luulen mä.
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Major Julli kirjoitti:
Ässien kannattaisi siirtää katseet Jenkkien yliopistosarjoihin, sieltä on mahdollisuus saada SM-liigaan istuvia pelaajia kohtuuhintaan. Johtuen Euroopan pelaajapulasta nämä AHL-jyrät taitavat olla aika hinnoissaan, luulen mä.

Ei taida yliopistosarjoista noin vain löytyä ykkössentteriä, ellei aivan kirkkaimpia staroja sieltä saada. Selkeää ykkössentteriähän Ässät hakee. Tarvittaessa voidaan vaikka jättää kaksikin ulkomaalaispaikkaa käyttämättä, ja satsata kaikki sukanvarteen jääneet rahat kunnon sentteriin AHL:stä, mutta mitään tusinajenkkejä ei kannata hankkia. Tai tietysti try-out-sopimuksella voisi yrittää yliopistosarjojen pelaajiakin, mutta se voi mennä jo aika epätoivoiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös