Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Epäilemättä, mutta pointti tässä olikin tuo tiedoilla pelaaminen joita ilman eräällä nimimerkillä ei olisi yhtään mitään sanottavaa.
Sulla ei oo sanottavaa senkään vertaa. Sun näppäimistöltä ei oo ikinä tullut tänne palstalle mitään järkevää. Ei siis kertakaikkiaan yhtään mitään.
No voi voi. Mitä pitäisi tehdä? Antaa Pekka Virralle kenkää vai?
Tässä taas hyvä esimerkki, ei järjen häivääkään. Selvennykseksi, yritätkö v**tuilla henkilölle syystä, että hän vaati Virralle potkuja? Hienosti sää vedät.
Näitä "varmojen juttujen" levittelijöitä on vain Porissa liikaa eikä toiminta mielestäni ole kaikin ajoin tervettä. Jotkut tekevät sitä fiksusti, jotkut taas eivät.
Tässäkään ei ole mitään järkeä. Heität vain tämän ilmoille. Kuka levittää varmoja huhuja, missä ja miten?
Tätä kirjoittaessani hokasin, mistä olet närkästynyt Phaneuf:ille. Hänhän huhusi Mika Niemen mahdollista lähtöä, ilmeisesti et pitänyt tästä.
Minä seison kaiken sen takana mitä olen kirjoittanut ja pidän bannejani merkkinä siitä että olen osunut maaliin.
Tämäkin osoittaa, että ymmärryspuolesi koko keskustelupalstan toiminnan osalta on erittäin harhainen. Eli taattua Vellihousun tasoa. Syö ny hyvä mies ees vähän kuituja, että ei pääse näitä ripuleita ihan näin herkästi tänne palstalle.