Ässähuhut ja mutut

• 6 496 054
  • 30 933

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Useampi syväkurkuksi itsensä tänne viesteillään leimannut ilmaisi haavin käyneen, lähinnä julkaisuajankohtaa ei tiedetty. Olen vähän pettynyt.

Olen todennut nykyisen oman palstalinjani oikeaksi. Toki virheitä sattuu. Annan paremman puoliskon hoitaa syväkurkun työt.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-
Olen todennut nykyisen oman palstalinjani oikeaksi. Toki virheitä sattuu. Annan paremman puoliskon hoitaa syväkurkun työt.

Kaunis ele antaa puolison käydä vieraissa, sillä eihän meillä suomalaisilla murru kuin nenä jos juostaan päin seinää vehje juhlakunnossa.

Hetken jo tässä odotteli uutta pelaajaa, nyt on taas sellainen uskon kun näen fiilis.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei kai tää lohen etsiminen tai saaminen ole lähtenyt tästä mun viestistä? Tuossa nyt on kuitenkin kysymysmerkki sen lohen jälkeen eli mitään megahankintaa tuossa ei lupailla.

Tämä Melnick olikin ihan paska pelaaja eli ei käyttöä. Mutta siellä pitäisi todennäköisesti olla jo uutta matoa koukussa. Vai onko lohi (?) jo veneessä?

Mutta kyllä vahvistusta ollaan hakemassa tositarkoituksella. Ja jos tuohon tulee vielä vahvistus, niin sen pitääkin olla oikeasti kova pelaaja, koska Ässien materiaali on oikeasti laadukas. Mitään leveyshankintaa tuo ei enää tarvitse. Kun hyökkäysketjut voivat olla tälläkin viikolla tällaiset:

Erholtz-Järvinen-Hämeenaho
Fabre-Tiivola-Palola
Tammela-Juhola-Vanhatalo
Talaja-Ylitalo-Lipiäinen
Noiva

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
Mutta kyllä vahvistusta ollaan hakemassa tositarkoituksella. Ja jos tuohon tulee vielä vahvistus, niin sen pitääkin olla oikeasti kova pelaaja, koska Ässien materiaali on oikeasti laadukas. Mitään leveyshankintaa tuo ei enää tarvitse. Kun hyökkäysketjut voivat olla tälläkin viikolla tällaiset:

Fabre-Tiivola-Palola
Tammela-Juhola-Vanhatalo
Talaja-Ylitalo-Lipiäinen
Noiva
Fabre ja Juhola on tossa sellaiset ketä voisi tulla tippumaan jos ja kun tulee hankinta.

Fabre ollut joo vaarallinen viime aikoina, mutta mitkä ne tehot on kun otetaan pois tyhjät maalit.

Juholalla jäänyt vähän tehot piippuun. 4. sentterinä olisi loistava.

IKIÄSSÄ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kai tää lohen etsiminen tai saaminen ole lähtenyt tästä mun viestistä? Tuossa nyt on kuitenkin kysymysmerkki sen lohen jälkeen eli mitään megahankintaa tuossa ei lupailla.

Fabre-Tiivola-Palola
Tammela-Juhola-Vanhatalo
Talaja-Ylitalo-Lipiäinen
Noiva
Niin, kova haku.
Kakkosen sentteri olisi toive

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy