Mun mielestä viinaan menevät isot mulkut sopivat kyllä Ässien peleihin. Katsomossa heille löytyy hyvin paikkoja.Täältäkin ääni Karjalaiselle. Kyllä yks viinaan menevä iso mulkku pitää joukkueessa olla.
Mun mielestä viinaan menevät isot mulkut sopivat kyllä Ässien peleihin. Katsomossa heille löytyy hyvin paikkoja.Täältäkin ääni Karjalaiselle. Kyllä yks viinaan menevä iso mulkku pitää joukkueessa olla.
Heti eka ajatus oli kun näin ketjun aktivoituneen lukeneena Sportin tapahtumista, että täällä haikaillaan Karjalaista Pataan.
Oikeastaan ihmettelisin, jos yksikään liigaseura pestaisi näitä kavereita tällä kaudella. "Hän on oppinut läksynsä ja kasvanut ihmisenä" ei toimi ihan näin lyhkäisellä aikajänteellä.
Tässä kohtaa ja nykyisillä pelimerkeillä toivoisin Boeliuksen saavan runsaammin peliaikaa, eikä yksittäisiä stuntteja.
Seuralla on perse auki, enkä usko että tällä hetkellä kovin herkästi Sport maksaisi palkkoja kotisohvalle. En tiedä millaisia pykäliä pelaajien työsopimukset pitävät sisällään, mutta tuskin ovat samat kuin sellutehtaalla.Jos seuralla on perse auki ja nyt annetaan fudut yhden kännin takia niin sen jälkeen se vasta auki olisikin.
Sääli että kommenttisi keräävät näin paljon suosiota. Hassua vielä, että Porilaisten suunnalta.Mun mielestä viinaan menevät isot mulkut sopivat kyllä Ässien peleihin. Katsomossa heille löytyy hyvin paikkoja.
En mä ainakaan olisi vuosia jaksanut peleissä käydä omia kannattamassa ja vastustajille huutelemassa ilman tiettyä mulkun luontoa.Sääli että kommenttisi keräävät näin paljon suosiota. Hassua vielä, että Porilaisten suunnalta.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun…Sääli että kommenttisi keräävät näin paljon suosiota. Hassua vielä, että Porilaisten suunnalta.
Hyvä puhe. Lähinnä tarkoitin, kun Karjalaisen Poriin sainaus torpattin ja se herätti kovasti suosiota. Omasta näkökulmasta Karjalaisen kaltainen pelaaja olisi huutoäänestetty Poriin vielä jokunen vuosi sitten.Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun…
Sä et varmaan ole syntyperäinen porilainen, jos pienestä vittuilusta loukkaannut?
Ja asiaan. Miro Karjalainen, jolla on pää ja selkä kunnossa, mahtuisi Ässiin koska vaan. Pikkaraisella tietysti on henkilökohtaista kokemusta näistä kännihölmöilyistä ja on varmasti se valmentaja liigassa, joka osaisi parhaiten auttaa Karjalaista. Jättäisin kuitenkin tässä kohtaa miehen palkkaamatta. Olisikohan jossain TuTossa tilaa Karjalaiselle loppukaudeksi. Henkinen tila kuntoon ja ensi kaudeksi Ässiin.
En osaa sanoa tarkaa vastausta. Anttalaisen rattikärystä on noin neljä vuotta aikaa, Karjalaisen kännäilyt taisi tapahtua viime viikolla. Olisikohan se aikajänne jotain tuolta väliltä?Mikä on se aikajänne? Pelaa tuolla pakistosta yksi ratista kärynnytkin.
Se on ihan toisen luokan paha temppu vrt. tuohon Karjalaisen.
Karjalaisen "torppaus" ei liittyne hänen pelaajaprofiiliinsa. En poissulkisi sitä, etteikö Karjalainen voisi olla tulevaisuudessa Ässien kiikarissa. Tässä kohtaa pitäisin miehen palkkausta riskinä, jota Ässien ei kannata ottaa, ellei toimistolla ole jotain parempaa tietoa.Hyvä puhe. Lähinnä tarkoitin, kun Karjalaisen Poriin sainaus torpattin ja se herätti kovasti suosiota. Omasta näkökulmasta Karjalaisen kaltainen pelaaja olisi huutoäänestetty Poriin vielä jokunen vuosi sitten.
En osaa sanoa tarkaa vastausta. Anttalaisen rattikärystä on noin neljä vuotta aikaa, Karjalaisen kännäilyt taisi tapahtua viime viikolla. Olisikohan se aikajänne jotain tuolta väliltä?
Anttalaisen rattikäry on pahempi, siitä varmaan kaikki samaa mieltä.
Karjalaisen palkkaamista ei voi mielestäni perustella "mutku Anttalainen". Karjalaisen case on omansa ja Anttalaisen omansa. Varmasti Anttalaisen palkkauksen yhteydessä on rattikäry ollut tiedossa ja asiaa käyty läpi. Ja kyse ei ole mistään tuoreesta tapauksesta, vaan siitä on tosiaan se neljä vuotta aikaa.Niin mikä sitten siinä Karjalaisen tapauksessa on se pahin asia. Sikäli tuo yksi vapaa iltana överiksi lähtenyt ryypiskely, missä oletettavasti ei ole tehty muuta rikollista kuin oltu epäkunnioittavia omaa ammattia, seuraa ja joukkuekavereita kohtaan tuollaisella toiminnalla. En nyt vielä tuomitse totaalisesti vaikka perseilikin.
Jos Anttalaiselle ollaan valmiita antamaan mahdollisuus, niin ei tuo Karjalaisen yksi pitkäksi mennyt ryypiskely ole ongelma ellei tuo ole ollut toistuvaa.
Mun Ässiin Karjalainen mahtuisi ja jotenkin uskoisin, että ymmärtää vetävänsä liigauransa vessanpöntöstä jos sama hölmöily toistuisi vielä.
Ässät tarvitsisi vielä siihen maalin edustalle äijän joka siirtää maskimiehiä sivuun.
-
Jos toimistolla ei ole muuta tietoa kuin meillä täällä, miettisin kuitenkin hyvin tarkkaan riskejä ja mahdollisuuksia. Jos Karjalainen tulisi Ässiin, niin annan miehelle mahdollisuuden näyttää. Ymmärrän senkin, jos Vuorinen passaa tässä kohtaa Karjalaisen.