Paitsi meidän hermot.Vitut mitään paukkunu taaskaan.
Paitsi meidän hermot.Vitut mitään paukkunu taaskaan.
Lähinnä ehkä niin, että pistetään jotain "teaseria" ilmoille pikkuhiljaa ja vihjaillaan, että jotain on tulossa ja tapahtumassa. Ja vinkeistä voi sitten fiksuimmat jo päätellä että mistä kyse.Toisaalta miten voisi olla niin, että mikään ei koskaan tulisi puskista. Aina se sille ensimmäiselle ainakin tulee, joka sitten ehkä alkaa huhuilemaan vaikka täällä.
Sori, tällaisesta Bubi Walleniusmaisesta pyörittelystä, mutta mielestäni ajattelu on kovin kummallista. Asianosaiset kuulevat asioista toivottavasti aina ensin ja kaikki muut myöhemmin.
Olet väärässä. Olen kuullut pienessä kalastajakylässä käydyn keskustelun kahden nimeltä mainitsemattoman seuratoimijan toimesta:Eihän se silloin ole budjetti. Ei voi olla molempia yhtä aikaa. Just sayin’.
Kalle ja Kunnas olivat saunassa ja Sahlstedt kysy: "tulink mnää vai onk tää shamppo".Olet väärässä. Olen kuullut pienessä kalastajakylässä käydyn keskustelun kahden nimeltä mainitsemattoman seuratoimijan toimesta:
- mimmone budjet mul o?
- su budjet o rajato.
- ei mittä rajoi?
- ei mittä.
Sanoiko toinen osapuoli, että ”asia on loppuunkäsitelty”?Kalle ja Kunnas olivat saunassa ja Sahlstedt kysy: "tulink mnää vai onko tää shamppo".
Vain Isoista Kaloista kannattaa tehdä tuollaisia.Lähinnä ehkä niin, että pistetään jotain "teaseria" ilmoille pikkuhiljaa ja vihjaillaan, että jotain on tulossa ja tapahtumassa. Ja vinkeistä voi sitten fiksuimmat jo päätellä että mistä kyse.
Samaan kiinnitin huomion, kuvaan "taululla" mutta mahtaako kuitenkin olla nyt vaan omassa korvien välissä? :DTuossa kausikorttien mainosvideossa ainakin JMJ vilahtelee siihen malliin, että voisiko olla vihje?
Samaan kiinnitin huomion, kuvaan "taululla" mutta mahtaako kuitenkin olla nyt vaan omassa korvien välissä? :D
Mun mielestä toi on ihan selkee homma.Samaan kiinnitin huomion, kuvaan "taululla" mutta mahtaako kuitenkin olla nyt vaan omassa korvien välissä? :D
Mun mielestä toi on ihan selkee homma.
Ässät mainostaa videolla kautta 24-25 ja videolla ainoana nimi ja nassu (=pelaajakortti) on Järvinen. Ei kai siellä toimistolla niin tyhmiä olla, että tällanen moka tehtäisiin. Varmasti lukevat jokunen palstaakin ja tiedossa on kuinka kovasti Järvisen jatko kiinnostaa.
Sitä en tiedä miten tämä käännös neuvotteluissa, mutta kyllä Järvistä voi ton pohjalta alkaa kirjottamaan siihen ykkösen keskelle taas.
Nähtyäni videon odotin että täällä juhlitaan Järvisen jatkoa, mutta että ton pohjalta sitä vielä epäillään? :D
Tuo video mun mielestä on hyvä vihje jatkosta myös.Hiljaisuus Järvisen jatkon suhteen on vain mielestäni vahvistanut sitä, että tulee jatkamaan meillä. Järvisen jatkaessa hän olisi kakkossentteri ja kuten on sanottu, niin ykköstä on haettu ulkopuolelta.
X-JmJ-Tiivola-Juhola/Knihti/Ojantakanen?Hiljaisuus Järvisen jatkon suhteen on vain mielestäni vahvistanut sitä, että tulee jatkamaan meillä. Järvisen jatkaessa hän olisi kakkossentteri ja kuten on sanottu, niin ykköstä on haettu ulkopuolelta.
Veikkaan että videon tekijällä ei ole sen enempää tietoa sopimuksista kuin meikäläisilläkään.Mun mielestä toi on ihan selkee homma.
Ässät mainostaa videolla kautta 24-25 ja videolla ainoana nimi ja nassu (=pelaajakortti) on Järvinen. Ei kai siellä toimistolla niin tyhmiä olla, että tällanen moka tehtäisiin. Varmasti lukevat jokunen palstaakin ja tiedossa on kuinka kovasti Järvisen jatko kiinnostaa.
Sitä en tiedä miten tämä käännös neuvotteluissa, mutta kyllä Järvistä voi ton pohjalta alkaa kirjottamaan siihen ykkösen keskelle taas.
Nähtyäni videon odotin että täällä juhlitaan Järvisen jatkoa, mutta että ton pohjalta sitä vielä epäillään? :D