Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

• 1 632 337
  • 10 034

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämmöinen termi tuli vastaan äsken Huomenta Suomessa: harrastaa seksiä = jörniä.

Mitä vittua? Ikinä kuullutkaan tuollaista sanaa mutta inhoan sitä jo nyt vuolaasti.

Tai voi tietysti kyllä olla että oon joskus jossain ohimennen tämän sanan kuullut mutta kunpa en olisi.
Tää on klassikko. Vaikken mikään untuvikko enää ole itsekään niin muistan kauuukaa menneisyydestä kun isot pojat puhuivat jörnimisestä. Ei tämä mitenkään ole ärsyttänyt. Ihan samanlainen neutraali kiertoilmaus kuin esim nussiminen. Kai toiminnalle lienee jotain uusia nykynuorison keksimiä nimiä joista minä voisin ärsyyntyä?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää on klassikko. Vaikken mikään untuvikko enää ole itsekään niin muistan kauuukaa menneisyydestä kun isot pojat puhuivat jörnimisestä. Ei tämä mitenkään ole ärsyttänyt. Ihan samanlainen neutraali kiertoilmaus kuin esim nussiminen. Kai toiminnalle lienee jotain uusia nykynuorison keksimiä nimiä joista minä voisin ärsyyntyä?
Juu ja niinkin neutraali verbi kuin panna oli joskus nuoruudessa niin jännä ja suorastaan nolo sana, että sitä piti normaalipuheessa varsinkin ikätovereiden kanssa välttää ja käyttää muuta sanaa, ettei vaan hihihii kukaan päässyt ajattelemaan panemista.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Etkä ole. Tiedän takuulla sua nuorempia ihmisiä jotka kyllä ymmärtävät mitä jörniminen meinaa.
Siis kyllä mä nyt saman tien ymmärsin mitä sillä tarkoitettiin kun konteksti oli niin selkeä, ei vaan ollut ennestään tuttu termi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tää on klassikko. Vaikken mikään untuvikko enää ole itsekään niin muistan kauuukaa menneisyydestä kun isot pojat puhuivat jörnimisestä.
Minusta tuo jotenkin hyvä termi seksin harrastamiselle. Kyllähän sitä on tullut välillä käytettyä. Olen tietenkin sitä ikäluokkaa että tuo on ollut ihan tuttu termi.
On kyllä tullut kunnolla jörnittyä... tunnustan sen.

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Traikku.

Köyriminen, jörniminen, bylsiminen, puikottaminen, ihme nimiä tuolla aktiviteetillä on, mutta eipä ne ärsytä, kivahan se on välillä vaakamamboa vetää.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Luleå HF, Florida Panthers
Olkiukko, ajaa kaksilla rattailla, ym. Iltapäivälehtien "asiantuntijoilta" opitut muoti-ilmaukset, joita oman elämänsä Mika Aaltolat viljelee löylyhuoneen ketjuissa joka toisessa viestissä.

Myös tällainen lause viestin alussa takaa että en lue enempää "kysyin Chat gpt:ltä ja..."

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Utopistinen kun tarkoitetaan dystooppista. Eli puhutaan jostain tilanteesta jossa asiat menisivät ns. vituiksi ja sitten puhutaan siitä että kyseessä on utopistinen skenaario. No, utopia tarkoittaa nimenomaan positiivista tilannetta jossa asiat menevät hyvin. Tai sitä tunnutaan yleisesti käyttämään synonyyminä mahdottomille tapahtumille.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Utopistinen kun tarkoitetaan dystooppista. Eli puhutaan jostain tilanteesta jossa asiat menisivät ns. vituiksi ja sitten puhutaan siitä että kyseessä on utopistinen skenaario. No, utopia tarkoittaa nimenomaan positiivista tilannetta jossa asiat menevät hyvin. Tai sitä tunnutaan yleisesti käyttämään synonyyminä mahdottomille tapahtumille.

Täällä pitäisi varmaan olla oma ketjunsa väärin käytetyille sanoille tai termeille. Vai onkohan sellaista jo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy