Kummola jyrähti Twitteril, Rene Fasel.Fase. Kun puheena on Facebook.
FaseFaseFaseFaseFaseFaseFase
"Nyhtöpossu" pulled porkista puhuttaessa.
Game seven.
Jaa pulled pork?Ärsyttävää on yleisesti myös se, ettei mitään voi sanoa selvällä suomen kielellä, vaan kaikki pitää vääntää lontoon murteelle.
"Nyhtöpossu" pulled porkista puhuttaessa.
Selfie.
Varmaan jo mainittu moneen kertaan mutta huutonauru. Ja ennen kaikkea käytettynä sellaisissa tilanteissa missä juuri kukaan ei nauraisi oikeasti huutonaurua:
-"Vatanen pelas taas paskasti, huutonaurua!"
-"Suomen joukkueen tilanne on niin surullinen että nauran huutonaurua."
Tämä. Mä en oo koskaan tajunnut tätä. En muutenkaan ymmärrä, mitä on huutonauru. Kyllä oon kuullut, kun ihmiset nauraa, mutta että huutonauru..? Ärsyttävä termi jo sinällään.
Mulla ainakin on huutonaurusta mielikuva, että se voisi kuulostaa samalta kuin noiden vain vähän ärsyttävien Duudsoneitten räkätys kaikissa niiden omien televisio-ohjelmien mainoksissa. Mutta niin tai näin, helvetin ärsyttävä termi. En todennäköisesti oo ikinä huutonauranut yhtään millekään, varmasti en ainakaan yhdellekään lukemalleni nettijutulle.
Nostan tähän rinnalle uusimman virityksen, eli Belfie
Tässä siis rumat naiset ottaa kuvan perseestänsä, koska naama on liian ruma näytettäväksi. Vittujen vittu sentään taas, en ymmärrä.
Ja täysin samaa mieltä twitteristä, facebookista yms.
Hanki itsellesi vappuheila! Näin otat viekoittelevan deitti-selfien eli delfien!
Näinpä. Yksi mun kaveri kyllä huuto-oksentaa, mutta huutonauru on jotenkin vammaista.Tämä. Mä en oo koskaan tajunnut tätä. En muutenkaan ymmärrä, mitä on huutonauru. Kyllä oon kuullut, kun ihmiset nauraa, mutta että huutonauru..? Ärsyttävä termi jo sinällään.