Hiisi_van_Holten
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Varmasti on ollu täällä ennenkin, mutta selvästi ärsyttävin ilmaus on mielestäni "pitkällä tähtäimellä". Mitä hemmetin hyötyä sellaisesta pitkästä tähtäimestä on?
Itse itselleni vastaten:Toinen poliisitermi, jota olen ihmetellyt, on "puhuttaminen". Mikä ero on puhuttamisella ja kuulustelemisella? Olen käsittänyt näin, että "puhuttaminen" on aavistuksen vapaaehtoisempaa kuin kuulusteluissa vastaaminen, mutta... Onko siinä eroa, jos näissä tilanteissa vaikkapa valehtelee?
IL: Poliisi kuullut ihmisiä Myllylän viime hetkistä
"- - - useita ihmisiä on puhutettu ja ja joitakin heistä on kuultu. Puhuttaminen tarkoittaa epävirallisempaa keskustelua, kuuleminen taas tehdään kirjallisesti."
Lisätään vielä elämänkerta, jota jopa Jatkoajan profiiliinsa saa runoilla. Se on elämäkerta, ilman n-kirjainta.Ännäkastiin pari lisää: talonyhtiö ja Ämmänsuo.
Lisätään vielä elämänkerta, jota jopa Jatkoajan profiiliinsa saa runoilla. Se on elämäkerta, ilman n-kirjainta.
Nyt muuten rupeaa vittu riittämään se omaaminen. Opetelkaa suomea edes sen verran monimuotoisesti, ettei tarvitse käyttää joka käänteessä tuota yhtä ja samaa huonoa ilmausta. Samaan rahaan bonarina vielä toimesta elikkäs refereras i flerljud av Kaj Kunnas.
Savuttomia niissä on myös päntiönään. Ilmeisesti eivät siis omista taloja.Jos omaaminen vituttaa, ei kannata koskaan edes vahingossa lukaista mitään treffi-ilmoituksia. Ne kun ovat täynnä "ruskeat silmät omaavia", "mukavan luonteen omaavia" tai jopa "oman asunnon omaavia" jne. seuranhakijoita.
Varmasti on ollu täällä ennenkin, mutta selvästi ärsyttävin ilmaus on mielestäni "pitkällä tähtäimellä". Mitä hemmetin hyötyä sellaisesta pitkästä tähtäimestä on?
Savuttomia niissä on myös päntiönään. Ilmeisesti eivät siis omista taloja.
No itse kyllä pidän "pitkällä tähtäimellä" ilmaisua HUOMATTAVASTI parempana kuin ilmaisua "pitkässä juoksussa", joka valitettavasti on nykyisin huomattavasti yleisempi. Tosin ei tuo "pitkällä tähtäimellä" hyvä ole sekään.
Hmm... tosiaan. Alkottomiinkin olen joskus törmännyt. Miksi edes pitää mainita, ettei omista omaa Alkoa? Eihän sellaista kukaan muutenkaan omista.
Alkottomia lie kaikki muut paitsi Kolehmaisen Alpo.Onko koskaan käynyt mielessä, että alkottomiksi itseään kutsuvia on ehkä ollut jo ennen kuin Alkoa on ollut olemassa?
Onko koskaan käynyt mielessä, että alkottomiksi itseään kutsuvia on ehkä ollut jo ennen kuin Alkoa on ollut olemassa?
Terde.Voi perseensuti ku osaa olla keinotekoinen ja paska sana.