...
En muutenkaan ymmärrä mikä siinä on niin ihmeellistä, 30% vähemmän sokeria ja makeutettu stevialla? Unohtuikohan joltain nyt Pepsi Maxin olemassaolo?
Taas joudun kirjoittamaan tänne.
Pepsi Nextin KAIKKI mainokset, erityisesti se jota näytetään jokaisella mainostauolla joskus pariinkin kertaan. Vie elämäsi nekstille levelille, puhukaa edes suomea saatana!
"Kuningatar T3:een..."
Soitan välittömästi sinne ja esitän kysymykseni lyhyesti ja ytimekkäästi: mitä vittua?
En ole mainonnan ammattilainen, tai tiedä siitä kummoisesti.
Veikkaan kuitenkin, että tavoite saavutettu.
Mainos on tavoittanut sinut, se on jäänyt mieleesi ja siitä kirjoittaminen keskustelupalstalla vain lisää ihmisten tietoisuutta siitä ja mainostettavasta tuotteesta ja yrityksestä.
Ei liene sattumaa, että niin monet mainokset ovat ärsyttäviä.
En ole mainonnan ammattilainen, tai tiedä siitä kummoisesti.
Veikkaan kuitenkin, että tavoite saavutettu.
Mainos on tavoittanut sinut, se on jäänyt mieleesi ja siitä kirjoittaminen keskustelupalstalla vain lisää ihmisten tietoisuutta siitä ja mainostettavasta tuotteesta ja yrityksestä.
Ei liene sattumaa, että niin monet mainokset ovat ärsyttäviä.
Näinollen mainonta on mielestäni epäonnistunutta, kun potentiaalisen asiakkaalle on jäänyt ainoastaan negatiivinen fiilis.
Tuo radiokanavilla pyörivä mainos "äiti kattoo nyt lätkää Mertarannalla".
Ja televisiossa pyörivä Islantilaisten hehkutus Mertarannasta.
"Tuo mies meidän pitää saada" samalla kun taustalla Mertaranta huutaa "AIJAIJAIOIJOJOIUIJUIJUI" .. väsynyt äijä kuluneilla vitseillä näin yleensäkin. Selostaja, joka omaa niin sinivalkoiset lasit, ettei osaa millään tasolla selostaa peliä objektiivisesti. Raskasta kuunneltavaa.
Tämä Cheek alkaa olemaan kohta yleinen haukkumisen kohde, kun asiasta mitään tietämättömät levyhitsaajat tallovat miehen hikisillä kengillään. Toki jokaisella on omat mielipiteensä, enkä väittänyt, että mainos ei saisi sinua ärsyttää.Myös Cheek mainostaa Finnairia samaisissa elokuvateattereiden mainoksissa. Sammaltavan maiskutteleva stadilaisnasaali hokemassa latteuksia saa tilaamaan lentoliput airBalticilta, WizzAirilta tai miltä tahansa muulta kuin Cheek-Finnairilta.
Itse asiassa mies ei kehu kakkulapion olevan paras lahja 18-vuotiaalle henkilölle, vaan käyttää sellaista harvoin käytettyä tehokeinoa kuin sarkasmi.Itse vihaan tällä hetkellä eniten tuota mainosta jossa, joku mies kehuu kakkulapion olevan paras lahja 18 vuotiaalle henkilölle.
Ihan oikeasti, onko muka mielenkiintoista mainostaa olutta niin että mainoksessa pääosassa on Jone Nikulan kaljamaha? Jos joku on sitä mieltä että se on aivan ihanan äijämäistä ja mahtavaa, niin ilmoittautukaa vaikka omalla nimellänne Junttimaisinta mitä tiedät -ketjuun.
Estrellan Real Cheese -juustonaksujen mainos on hirveää skeidaa. Olen nyt neljästi nähnyt kahden päivän aikana elokuvateatterissa räppäävien juustonaksujen kauhean juustoräp-biisin, jossa hoetaan näiden uusien naksujen olevan "aitoo tavaraa". Saatana, ikinä en osta enkä maista!
Lisäksi mainos implikoi, että jos uusissa tuotteissa on aitoa juustoa naksuissa, niin mitä niissä Estrellan vanhoissa juustonaksuissa sitten muka on? Vähemmän aitoa juustoa, jotain sodanaikaista korviketta?
Myös Cheek mainostaa Finnairia samaisissa elokuvateattereiden mainoksissa. Sammaltavan maiskutteleva stadilaisnasaali hokemassa latteuksia saa tilaamaan lentoliput airBalticilta, WizzAirilta tai miltä tahansa muulta kuin Cheek-Finnairilta.
Muualla en enää juuri mainoksiin törmää koska en katso normaalisti televisiota ja jos joskun mainoskanavan ohjelman nauhoitan ja katson jälkeenpäin, niin kelaan mainokset.
Radiossa soiva SP-Kodin mainos saa kyllä vaihtamaan kanavaa suhteellisen nopeasti. On onnistuttu aikaansaamaan todella ärsyttävä mainos. En tuon firman kautta asuntoa ottaisi vastaan, vaikka maksettaisiin.