Eikä pysty edes "opettamaan" Youtubea, että näyttäisi vähemmän noita mainoksia, kun noissa Tonybetin mainoksissa vaihtuu koko ajan se mainostaja ja mainoksen aihe. Siinä on käytännössä joka kerta eri mainostajan nimi, ja mainoksen aihepiiri on välillä "terveys ja hyvinvointi", välillä "pelit", välillä "ruoka" jne. Eli ihan yhtä tyhjän kanssa painaa mitään "näytä vähemmän tällaisia mainoksia".On vielä niin helvetin pitkäkin eikä sitä saa ikinä skipattua!
Parhaimmillaan minulle tuli yhden n. tunnin mittaisen videon aikana yhdeksän Tonybet-mainosta. Alkaa kyllä todella kypsyttämään ja olen laittanut jo palautetta itse firmaan, Youtubelle, Googlelle, ilmiantanut noita mainoksia ja yrittänyt vaikka mitä. Koneellahan nuo saa onneksi blokattua adblockilla, mutta puhelimella tykkäisin käyttää tuota Youtuben omaa sovellusta esim. Cleantuben sijasta, kun se on minusta toimivuudeltaan parempi. Mutta pakko varmaan siirtyä käyttämään jotain adblockin sisältävää sovellusta tai sitten lopettaa koko Youtuben käyttö tuon mainoksen takia.