Ärsyttävin mainos?

  • 707 965
  • 3 354
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
DNA:n rallatus "anna apurin auttaa"

Telkku menee mutelle joka kerta kun tuo mainos pärähtää soimaan
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuo Maraboun Aladdin-suklaan mainos: joitakin mainoksia/ohjelmia ei pitäisi dupata suomeksi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Eurosportilla pyörivä DHL/Coldplay -kiekuminen repii korvat. Ehtivät snookerin tauoilla näyttää sitä ylenmäärin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nuorena poikana jouduin autoilemaan melkoisen paljon. Eräällä keikalla tankkasin itseäni.
Kävin Scan Burgerissa syömässä lähes ilmaisia kanan siipipaloja. Hyvänmakuisia, mausteisia... mutta salmonellista punalihaisia.
Paluumatkalla nopean elimistöni kanssa pysähdyin kolmasti bussipysäkille "avaruusmatka"-pierujeni nolojen kanssa..
Ammuin itseni paskaa neljän metrin päähän.

Ottaakohan Nasa koekappaleeksi?
Tämä viesti on loistavaa huumoria.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä viesti on loistavaa huumoria.
Morjehdus!

Tapahtuma oli aika niljakas, eikä naurattanut. Pysähdyin Tornio - Oulu välillä kolme kertaa, joista ensimmäinen oli todellakin pahin.
Olin kriittisellä hetkellä bussipysäkin ojassa ja ojanpohjalla. Siellä rakas rectumini lauloi La Traviatan noin 130 desipelin voimalla. Samalla puolikyykyssä näin, että kytkin vieritti autoa. Matkaa meni onneksi eturengaskulman vuoksi vain pari metriä.

Voisin kai "rauhallisena miehenä" sanoa, että: Jumankekke!
Opittuani asian, kävin pascomassa vielä kahdesti tienpuolessa. Maalasin parkkien pysäköintimerkit täplikkäiksi, kauniin syksyisen ruskeiksi.

Jos haluat, niin lähetä minulla postiosoitteesi, niin lähetän sinulle ja sukulaisillesi itsetehtyä, kuplivaa majoneesia.
Ette tarvitse enää uuden vuoden raketteja?

Ylläolevan lainauksesi selitän desinfektion kautta: Tein itse suolipuhdistuksen. Välineenä käytin oikeaoppisesti 48 tölkkiä keskiolutta/vrk.
Uskon yhden tai jopa puolentoista oluen olleen käymisvikaisia eli pilaantuneita, joka selittää kiroitusvirheet.

Tölkkejä on taas varasto täynnä: Karjala takaisin!?
*nolo hymiö*
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tokmannin TV-mainos.
”Herrat Helsingissä laman alla nyyhkii” Ja samaan aikaan hyvinvointialueilla vietetään kulutusjuhlaa. Roinaa roudataan rekkalasteittain maaseudun hymyileville ihmisille. Kyllä se lama sielläkin alkaa jossain vaiheessa vaikuttaa verojen nettomaksajat kun vähenee. Vittu mikä mainos.
 
Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Minkä vitun takia jotain hyvinvointialueita mainostetaan? Ja meneekö nämä mainokset näiden hyvinvointialueiden muutenkin jo vituillaan olevista budjeteista?
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Minä en enää välittäisi kuulla tätä Puuilo-ketjun Morjensta pöytään-rallatusta
ja dialogia vanhan jäärän ja nuoren innokkaan myyjän välillä " Tuutko hakeen, en tuu -tuun".

Idea on sinänsä ihan hyvä, mutta se on tässä vaiheessa jo hyvin loppuunkaluttu juttu,
heidän käyttämänsä mainostoimisto voisi jo keksiä jonkun uuden jutun.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En muista (onneks) minkä firman tai tuatteen mainos on kyseessä, mutta kanava vaihtuu ihan silkalla vitutuksen voimalla aina kun se helvetin vapaussodan aikanen kultakurkku alkaa ulvoa sitä kultaista nuoruuttaan. Eissaatana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vittu toi mainos missä mainostetaan uutta Samsungin luuria

"Miia, voitsä lähettää ton mulle"

Niin surkeasti dubattu ja keinotekoinen mainos ettei tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vittu toi mainos missä mainostetaan uutta Samsungin luuria

"Miia, voitsä lähettää ton mulle"

Niin surkeasti dubattu ja keinotekoinen mainos ettei tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa
Tämä paske muuten oli myös Jope ite -elokuvan ennakkomainoksissa. Ei pystynyt vaihtamaan edes kanavaa.

Onneksi itse elokuva kyllä maistui.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kiitos Nelonen ja Sanoma. Vastaisuudessakin jätän Radio Suomipopin kuuntelematta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös