Ärsyttävin mainos?

  • 701 301
  • 3 329

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Prisman "Mitä mun pitikään ostaa?"-mainos, jossa pariskunta arvuuttelee parkkipaikalla mitähän se ostettava asia olikaan. Ja se miespuolinen osapuoli tuijottaa jokaisen veikkauksen aikana niinkuin joku töllistelevä tollisko. Lopulta välähtää "Toppasormikkaat! Se se oli!"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Prisman "Mitä mun pitikään ostaa?"-mainos,
Täällä päin olen nähnyt vain sellaista missä nainen miettii että piti ostaa niitä... niitä. Mies luettelee sellaista mikä ei satu olemaan se mitä nainen hakee. Sitten paikalle tulee joku tuttava ja sanoo jotain jouluvaloista ja silloin nainen muistaa että jouluvalojahan hänen piti muistaa ostaa.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kamerakauppa Top Shotin radiomainos.

Mainoksessahan kuuluu järkkärikameran räpsymisääni samalla kun nainen voihkii kuin ei olisi kymmeneen vuoteen saanut lekaa. Sitten mainosääni toteaa jotain hetkien ikuistamisesta. Ilmeisesti tarkoitus on ollut imitoida synnytyksen viimeisiä vaiheita, mutta tuskin olen ainoa, jolle tulee jotain muuta mieleen tuosta ääninäyttelijän suorituksesta.

Ei välttämättä ärsyttävin, mutta kyllä vähän kummastuttaa kun jokaisessa mainoksessa nykyään pitää jonkun kuiskia tai puhua tuhmalla äänellä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä onko tätä telkkarissa, mutta ne kenellä on palstalla varaa autoon ja radioon, ovat ehkä kuulleet fixu-taksi mainoksen ja noi ärsyttää "älä ole tyhmä, tilaa fiksutaksi". Ja tosta on vielä joku maksanut mainostoimistolle. Vähän sama ja täysin sama, jos tyttöporukka tilais itselleen stripparin ja se olis pienimunainen impotentti. Ei oikein rahoille vastinetta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaalimato mainostaa ainakin RadioRockilla todella aktiivisesti. Liiallinen toisto alkaa todellakin ärsyttämään. Toinen hermoja repivä mainos samassa mediassa, on se, jossa joku hemmo puhuu niin saatanan nopeasti ja epäselvästi, että ei mitään käryä, mitä mainoksella halutaan kertoa. Lopussa mainitaan kannabis. Nykyaikana ei tiedä, onko mainos kannabiksen vastainen vai puolesta. Toistaiseksi vielä kannabis on meillä laitonta, joten luulisin mainoksen varoittavan pilvenpolton vaaroista, mutta eihän tosta mainoksesta mitään tolkkua saa ja lisäksi vitutuskäyrä nousee välittömästi tappiin, kun em. mainos alkaa kuulumaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Himoitsetko aasialaista ruokaa? Käytä puhelintasi. Hehehehehe ei ihan näin...

Tuo pizza online alkaa jo vituttaa kans.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Iskelmä - radion mainos, jossa naisääni todella vaivoin narisee lopuksi ”iiis-keeel-mä”
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Totesin että ei ole ärsyttänyt enää mikään mainos. En ole katsonut ns normikanavia pariin vuoteen tv:stä.
Kaikki mitä haluaa nähdä, näkee Yle Areenasta tai muista suoratoistopalveluista.
Radiossa Yle puhe kun ajan tai Spotify.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Radiossa, ainakin SuomiPopilla: vintervärmervinterskulptor, jne. lauletaan "joulupukki, joulupukki" -sävelellä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Iskelmä - radion mainos, jossa naisääni todella vaivoin narisee lopuksi ”iiis-keeel-mä”
Mä veikkaan et Erin on tän narisevan äänen takana. Niin vittumaisen kuuloinen nasaali.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Radiossa, ainakin SuomiPopilla: vintervärmervinterskulptor, jne. lauletaan "joulupukki, joulupukki" -sävelellä.

Olin tulossa tästä kirjoittamaan ja mukava kuulla että en ole ärsytykseni kansa yksin.

Herääkin kysymys, että kenen etujen mukainen tällainen mainos on? Kuulija (ainakin itse) vaihtaa kanavaa mainoksen alkaessa:
(a) kanava menettää kuulijoita
(b) mainostajan mainos menee hukkaan

Jos omistaisin radiokanavan, yrittäisin pitää huolta siitä, ettei kuulijoita häädetä muille kanaville. En vieläkään tiedä mitä/ketä tuossa mainostetaan. Kiinnostaisi tavallaan kyllä tietää, jotta voisin aloittaa boikotoinnin.
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Olin tulossa tästä kirjoittamaan ja mukava kuulla että en ole ärsytykseni kansa yksin.

Herääkin kysymys, että kenen etujen mukainen tällainen mainos on? Kuulija (ainakin itse) vaihtaa kanavaa mainoksen alkaessa:
(a) kanava menettää kuulijoita
(b) mainostajan mainos menee hukkaan

Jos omistaisin radiokanavan, yrittäisin pitää huolta siitä, ettei kuulijoita häädetä muille kanaville. En vieläkään tiedä mitä/ketä tuossa mainostetaan. Kiinnostaisi tavallaan kyllä tietää, jotta voisin aloittaa boikotoinnin.
Itse pistän aina radion äänettömälle kun tuo mainos pärähtää soimaan. Muistaakseni oli Ikean mainos, kun kerran loppuun asti kuuntelin.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
VÄRMERVÄRMERVINTERVINTER... ja kanava kääntyy välittömästi Yle X:lle.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt on alkanut särähtää korvaan tuo prisman rallatus "kaikkea on(kaikkea on) ja rahatkin riittää..." Kokoajan vittu ihan sama mikä kanava. Arrrggh.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt on alkanut särähtää korvaan tuo prisman rallatus "kaikkea on(kaikkea on) ja rahatkin riittää..." Kokoajan vittu ihan sama mikä kanava. Arrrggh.
Ite oon pettynyt kun tänä vuonna kungen perhe ei jammaile hejssan hoppsania.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Verkkokauppa.com tekee aina vaan ärsyttävämpiä mainoksia. En ole sieltä ikinä mitään ostanut, enkä aio ostaakaan.
Ostin muutama vuos sitten tuosta paskapuljusta 55 tuumasen töllön. Oli silloin uusinta uutta ja maksoi jotain 1300e tilattuna kotiovelle. No avasin paketin ja televisiosta oli näyttö paskana. Joku selvä iskujälki näytössä. Verkkokaupan mukaan koska paketti on ehjä, näyttö on mennyt hajalle oman toimintani seurauksena. No kotivakuutus ton korvasi, mut jäi kyllä nii paska maku tosta puljusta ettei mitään järkeä. Nyt vielä nuo paskamainokset, nii en osta paskan hippustakaan tosta puljusta enää koskaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Verkkokauppa.com tekee aina vaan ärsyttävämpiä mainoksia. En ole sieltä ikinä mitään ostanut, enkä aio ostaakaan.

Ko. firma on kyllä osannut teetättää aivan karmeat mainokset "aina". Tää Aleeen aleeen Leena Leena Markku Alen Leena aleeen aleeen on kyllä yksi raivostuttavimmista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miten mainos ehtii ärsyttää? Mie ainakin vien ne suoraan postilaatikosta keräyspaperiboksiin. Ei siinä 20 sekunnissa ehdi ärsyyntyä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
VÄRMERVÄRMERVINTERVINTER...
Juuri, kun tästä oksennuksesta on selvinnyt, niin tulee toisesta päästä ulos ALEONREEEEA, TAALVIONVIIIINTTTER

Tekis mieli polttaa noi Malm-lipastot kämpästä.
 

SgtMarkov

Jäsen
Aika vähän tulee telkkaria katsottua enää. Eilen katsoin ja tulikohan sieltä peräti kolmella peräkkäisellä mainoskatkolla joku ebookersin mainos, jossa on tämä vammaisen näköinen cg-apina joraamassa ja lopulta myös mainoksessa esiintyvät ihmiset hytkyvät ja nykivät samaan tahtiin. En muista ärsyttävämpää mainosta nähneeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös