Ärsyttävin mainos?

  • 706 141
  • 3 349

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Onhan toi Prisman "juokse villi lapsi" rallatus aivan saakelin rasittava ja pyörinyt tyyliin koko kesän eikä loppua näy...

S-ryhmä onkin kunnostautunut ärsyttävien mainosten tekemisessä, kun myös tuo ABC:n "Kiire" -mainos ajaa raivohulluuden partaalle. Pian alkaa varmaan ne Prisman "Hejsan hopsan" -joulumainokset, saatana!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
S-ryhmä onkin kunnostautunut ärsyttävien mainosten tekemisessä, kun myös tuo ABC:n "Kiire" -mainos ajaa raivohulluuden partaalle. Pian alkaa varmaan ne Prisman "Hejsan hopsan" -joulumainokset, saatana!
Eikä noita S-Marketin mainoksiakaan voi varsinaisesti kehua loistokkuudesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onks sulla TÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!???
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onks sulla TÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!???

EI OO!!! EI OO!!!
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Radiosta... "onks sul täitä, täitätäitätä tä tä tä täitä..." aaaaaaarrrrrgh. Ei vittu ole!

E: näköjään edellä olikin jo mainittu, just pärähti radio Rockilla niin tänne heti kirjoittamaan. Ja eilen kaupassa soi kanssa.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Vähän käy jo hermoille kun Youtube mainostaa mulle jatkuvasti jotain legoja. Vittu merileijonat tarvitsevat apua ja ota rosvo kiinni taivaspoliisin lentokoneella. Tietokoneella tietty adblocker käytössä mutta puhelimella, youtube-sovelluksessa mainoksista ei pääse eroon.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllähän tuo haribon karkkimainos on jo ärsyttävällä tasolla. Telkun volume menee pienemmälle, kun se tulee. Ja yritän välttää tuotteen ostamista.
Toisaalta ihmisellä menee (nyt) hyvin, jos noin vähäisestä pitää kirjoittaa tänne :)
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kyllähän tuo haribon karkkimainos on jo ärsyttävällä tasolla. Telkun volume menee pienemmälle, kun se tulee. Ja yritän välttää tuotteen ostamista.
Toisaalta ihmisellä menee (nyt) hyvin, jos noin vähäisestä pitää kirjoittaa tänne :)
Mainos: MINUN TEKISI MIELI PUHUA HARIBO MATADOR MIXISTÄ
Kirjaimellisesti jokainen katsoja: Minun tekisi mieli ampua sut
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
"Tästä munasta tulee mieleen kana, jonka tanssii minun vatsassa. Kot koot kot kot!"

Koko mainos on lapsiäänien ansiosta melkoinen läppä, sekä tietysti ärsyttävä.
Mulle ei oo ikinä avautunut se, että kun tämän Haribo-mainoksen kohderyhmä kuitenkin on mitä ilmeisemmin pienet lapset, niin miksi sitä ei mieluummin näytetä viikonloppuisin aamulastenohjelmien välissä, vaan sen sijaan se on laitettu pyörimään ns. normimainosten sekaan ja mikä pahinta, tuo on pyörinyt telkkarissa kohta vuoden yhtä soittoa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Spotifyn ilmaisversion mainokset, jotka mainostavat maksullista versiota. Ärsyttäviä niiden tietysti on tarkoitus ollakin, mutta pitääkö oikeasti olla noin tyhmiä?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mutta mitäs ihmettä mainosmassa oikeen tapahtuu... Trivago on muuttanut mainostaan. Melkosta menoa, ja todella yllättävä veto kaikkien näiden vuosien jälkeen! Huh :o
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Se mainos youtubessa, missä niille kaikille tulee joku ihmeen viirus koneeseen.
Spotifyn ilmaisversion mainokset, jotka mainostavat maksullista versiota. Ärsyttäviä niiden tietysti on tarkoitus ollakin, mutta pitääkö oikeasti olla noin tyhmiä?
Käytän Chromessa adblockeria ja minulla on ollut jo tyyliin jostain vuodesta 2016 Spotify Premium joten en onneksi edes tiedä mistä puhutte, saati oikein osaa ottaa kärsimykseenne.
Mutta mitäs ihmettä mainosmassa oikeen tapahtuu... Trivago on muuttanut mainostaan. Melkosta menoa, ja todella yllättävä veto kaikkien näiden vuosien jälkeen! Huh :o
Paras muutos olisi tietysti se että pääsisimme joskus Trivagon mainoksista kokonaan eroon. Nämä samat sanat pätee myös esim. Vitae Prohon. Kun samaa mantraa kuulee telkkarita monta vuotta yhtä soittoa, niin lopulta vaikka kyseessä olisi kuinka ärsyttävä mainos niin sitä ei jotenkin enää edes välitä. Mikä on tavallaan ihan hyvä asia... Silti, en pistäisi pahitteeksi, mikäli mainostauoilla näkisi vaihteeksi jotain freesimpää kuin nämä ajat sitten loppuunkulutetut Trivagot.

Ai joo, oli mulla jotain omaakin annettavaa tähän ketjuun. Kännyllä kun joutuu tietyissä appeissa noita mainoksia väkisinkin katselemaan niin Wishin teknojumputusmainos on kyllä vittumaisuudessa täysin omaa luokkaansa. Enkä muutenkaan ikinä tilaisi mitään tuolta paskalafkalta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"KAKSKYTNELJÄ SEITSEMÄN!" -BB-mainos. Ehkä Suomen setämiesmäisin mainos. Samoin kuin koko ohjelma.
 

444

Jäsen
”Sataa.” ”Ei sada.” ”Sataa.” ”Ei sada.” ”Sataa.” ”Ei sada.”
Ensimmäinen aivan saatanan masentavalla mouruamisella ja jälkimmäinen sellaisella ”olen vain vittupäisyyttäni eri mieltä” -sävyllä.
Lähti ko. äppi aivan välittömästi puhelimesta tuon jälkeen. Ja radio autosta.
 

#83WPG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets,JYP
Käy pyytämässä naapurin Pekalta! - Fairy mainos
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Se jäätelömainos, jossa ne vajakin oloiset tyypit vetää sitä pingviini-kävelyä.

Sit toinen on se Oivariini mainos, jossa Miitta Sorvalilta kuulostava pikku-jätkä huutaa "voiks toi taas syödä meilläää...."
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Se jäätelömainos, jossa ne vajakin oloiset tyypit vetää sitä pingviini-kävelyä.

Sit toinen on se Oivariini mainos, jossa Miitta Sorvalilta kuulostava pikku-jätkä huutaa "voiks toi taas syödä meilläää...."
Mä haluun lisätä sun listalle vielä Mäkkärin "lasten asiaa" -rallatuksen. Pidän kyllä lapsista mutta tuo mainos on vaan liikaa munkin sietokyvylle. Mutelle menee joka kerta.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Ei se mainos niinkun muuten ollut hirveen äsyttävä mutta katsoin toss Youtubea ja sit siinä olisi semmonen mainos jossa mainostettiin Slime risteilyä. Slime ohjelmaa koko pirheelle. Siinä mä vähän ihmettelin että mitä vittua nyt niin kun oikeesti.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
FOXilla pyörii kyllä taas kerran niin ärsyttävä Kymppitonnin mainos että ei väliksikään. Nainen kuiskuttelee siinä ASMR-tyylisesti (mikä hitto tässä tyylissä on nykysin niin makeeta?) ja lopuksi kuiskitaan vielä jostain sisäisen Cristalin löytämisestä. Anteeksi mutta mitä ihmettä? En ole hetkeen taas heikommin toteutettua ohjelmamainosta nähnyt kuin tuo.
 

A Siente

Jäsen
KOKEILE NYT SPOTIFY PREMIUMIA 3 KUUKAUTTA ILMAISEKSI, KLIKKAA VAIN BANNERIA. Tämä puskee kolme kertaa peräkkäin erilaisilla iskulauseilla. Eikä mitään kolmen kuukauden kokeilua ole edes tarjolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös