Onks sulla TÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!???
EI OO!!! EI OO!!!
Onks sulla TÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄTÄTÄTÄITÄTÄITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!???
Mainos: MINUN TEKISI MIELI PUHUA HARIBO MATADOR MIXISTÄKyllähän tuo haribon karkkimainos on jo ärsyttävällä tasolla. Telkun volume menee pienemmälle, kun se tulee. Ja yritän välttää tuotteen ostamista.
Toisaalta ihmisellä menee (nyt) hyvin, jos noin vähäisestä pitää kirjoittaa tänne :)
Mulle ei oo ikinä avautunut se, että kun tämän Haribo-mainoksen kohderyhmä kuitenkin on mitä ilmeisemmin pienet lapset, niin miksi sitä ei mieluummin näytetä viikonloppuisin aamulastenohjelmien välissä, vaan sen sijaan se on laitettu pyörimään ns. normimainosten sekaan ja mikä pahinta, tuo on pyörinyt telkkarissa kohta vuoden yhtä soittoa."Tästä munasta tulee mieleen kana, jonka tanssii minun vatsassa. Kot koot kot kot!"
Koko mainos on lapsiäänien ansiosta melkoinen läppä, sekä tietysti ärsyttävä.
Se mainos youtubessa, missä niille kaikille tulee joku ihmeen viirus koneeseen.
Käytän Chromessa adblockeria ja minulla on ollut jo tyyliin jostain vuodesta 2016 Spotify Premium joten en onneksi edes tiedä mistä puhutte, saati oikein osaa ottaa kärsimykseenne.Spotifyn ilmaisversion mainokset, jotka mainostavat maksullista versiota. Ärsyttäviä niiden tietysti on tarkoitus ollakin, mutta pitääkö oikeasti olla noin tyhmiä?
Paras muutos olisi tietysti se että pääsisimme joskus Trivagon mainoksista kokonaan eroon. Nämä samat sanat pätee myös esim. Vitae Prohon. Kun samaa mantraa kuulee telkkarita monta vuotta yhtä soittoa, niin lopulta vaikka kyseessä olisi kuinka ärsyttävä mainos niin sitä ei jotenkin enää edes välitä. Mikä on tavallaan ihan hyvä asia... Silti, en pistäisi pahitteeksi, mikäli mainostauoilla näkisi vaihteeksi jotain freesimpää kuin nämä ajat sitten loppuunkulutetut Trivagot.Mutta mitäs ihmettä mainosmassa oikeen tapahtuu... Trivago on muuttanut mainostaan. Melkosta menoa, ja todella yllättävä veto kaikkien näiden vuosien jälkeen! Huh :o
Lukkomainos ;).Käy pyytämässä naapurin Pekalta! - Fairy mainos
"Sul on virus".Se mainos youtubessa, missä niille kaikille tulee joku ihmeen viirus koneeseen.
Mä haluun lisätä sun listalle vielä Mäkkärin "lasten asiaa" -rallatuksen. Pidän kyllä lapsista mutta tuo mainos on vaan liikaa munkin sietokyvylle. Mutelle menee joka kerta.Se jäätelömainos, jossa ne vajakin oloiset tyypit vetää sitä pingviini-kävelyä.
Sit toinen on se Oivariini mainos, jossa Miitta Sorvalilta kuulostava pikku-jätkä huutaa "voiks toi taas syödä meilläää...."
Täällä päin olen nähnyt vain sellaista missä nainen miettii että piti ostaa niitä... niitä. Mies luettelee sellaista mikä ei satu olemaan se mitä nainen hakee. Sitten paikalle tulee joku tuttava ja sanoo jotain jouluvaloista ja silloin nainen muistaa että jouluvalojahan hänen piti muistaa ostaa.Prisman "Mitä mun pitikään ostaa?"-mainos,