Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 528 868
  • 1 733

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Se möreä mörökölli, joka yrittää myydä minulle aina ja milloin mitäkin. Yleensä vielä lapsekkaan juhlallisilla painotuksilla.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jukka-Pekka Rantanen. Lukee se sitten uutisia itsemurhaiskuista tai juontaa joululauluohjelmaa, niin aina on sama virnistys naamalla. Toivottavasti kaatuu joulusaunassa niin, että naama koskettaa kiuasta.
 

Fordél

Jäsen
Jukka-Pekka Rantanen. Lukee se sitten uutisia itsemurhaiskuista tai juontaa joululauluohjelmaa, niin aina on sama virnistys naamalla. Toivottavasti kaatuu joulusaunassa niin, että naama koskettaa kiuasta.

Jaahas, makuja (ja toiveita) on monia. Itse vosin listata Rantasen puolestaan tuonne miellyttävimmät tv-persoonat -ketjuun. Mun mielestä Rantanen sympaattisen oloinen kaveri, joka on hyvin osaava hommassaan, lukee hän sitten uutisia tai juontaa ohjelmaa. On hyvin luonnollinen ja rauhallinen sekä artikuloi selvästi. Mansikka-paikka ohjelmassa osoitti myös kuinka hyvin osaa haastatella. Esim. jakso, jossa Matti Ranin oli vieraana, oli aivan loistava ja koskettava.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Jukka-Pekka Rantanen. Lukee se sitten uutisia itsemurhaiskuista tai juontaa joululauluohjelmaa, niin aina on sama virnistys naamalla. Toivottavasti kaatuu joulusaunassa niin, että naama koskettaa kiuasta.

Jos ihan tarkkoja ollaan niin kyseessä on Jussi-Pekka Rantanen. Ylellä on ajankohtaisohjelimissaan toinenkin JP Rantanen eli Juha-Pekka Rantanen, joka on ainakin ollut joko A-Studiossa tai Ajankohtaisessa Kakkosessa. Kummassakaan Rantasessa ei mielestäni ole esiintynyt ärsyttäviä piirteitä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jussi-Pekka tosiaan. Ei hän ehkä muuten ärsyttäisi, mutta en osaa ottaa vakavasti sellaista uutistenlukijaa, joka on meritoitunut kuninkaallisten haastattelijana. Minua ärsyttää muutenkin se, että Ylen uutistenlukijat juontavat viihdeohjelmia. Piia Pasanen ei onneksi ärsytä yhtä paljon, vaikka hänet onkin istutettu tangokilpailun juontajaksi.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tosiaan, todella erikoinen tuo trendi että uutistenlukijat ovatkin samalla esiintymässä muissakin ohjelmissa. Ylipäänsä miksi nykyään kuvitellaan, että uutistenlukija kiinnostaisi muuten? Ei minua ainakaan juuri yksikään niistä kiinnosta, sehän on lopulta aika harmaata hommaa lukea tiedotteita.
 
Tero Lehterä. Todella rasittava puhetyyli, lässyttää kuin alakoulun opettaja.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tulipahan kanavapujoteltua aikani kuluksi ja päädyttä ihmettelemään Sinkkulaiva ohjelmaa ja siellä ollutta Saraa. Voi elämä kuinka täynnä tämä espanjalaissuomalainen nainen oli itseään. Harvoin näkee ja kuulee noin ylimielistä kus*päätä - onneksi. Toivottavasti menee sinne Espanjaan harrastamaan sitä rodunjalostusta yli-ihmisten kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipahan kanavapujoteltua aikani kuluksi ja päädyttä ihmettelemään Sinkkulaiva ohjelmaa ja siellä ollutta Saraa. Voi elämä kuinka täynnä tämä espanjalaissuomalainen nainen oli itseään. Harvoin näkee ja kuulee noin ylimielistä kus*päätä - onneksi. Toivottavasti menee sinne Espanjaan harrastamaan sitä rodunjalostusta yli-ihmisten kanssa.
Heh. Päivällä jo hieman tuota Sinkkulaiva-sarjaa telkkarista näin ja hetken päästä tuon yllä olevan luettua kuvittelin tietäväni mistä naisesta puhutaan, mutta nythän mä vasta sen tajusin kun tuo kyseinen jakso tulee uusintana. Siis huh. Ei voi olla totta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sauli Niinistö.

En tiedä olenko yksin tämän mielipiteeni kanssa, mutta minusta Niinistö vääntelee naamaansa siihen malliin, ettei sitä vain pysty katsomaan. Tänäänkin olen laittanut teksti-tv:n auki tai katsonut muualle, kun Niinistön naama on televisiossa. En minä mitään amerikkalaista meininkiä kaipaa, mutta Niinistöstä nyt vain huomaa sen, kuinka vähän poliitikkojen esiintymiskoulutukseen panostetaan. Niinistöltä tulee ihan pätevää sanottavaa, mutta eleidensä osalta näyttää siltä kuin hän puhuisi vähäjärkisille tai muuten hitaille.

Toivon ensi vuoden uudenvuodenpuheen televisiolähetykseen sellaista muutosta, että kuvassa näytetään kaunista suomalaista talvimaisemaa ja Niinistön osuus on vain olla äänessä.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Nelosen liigamakasiinin naisjuontaja. Tekopirteä virne koko ajan päällä ja "muka niin kaiken kiekosta tietävä".
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nelosen liigamakasiinin naisjuontaja. Tekopirteä virne koko ajan päällä ja "muka niin kaiken kiekosta tietävä".

Samaa mieltä, miksi muuten nykyään lähes kaikki urheilun puolella naisjuontajat yrittävät vääntää vääntämisen ilosta väkinäistä tekohymyä, vaikka Naantaliin astu näkee, että homma ei tule nyt luonnollisesti ja tuskin ensi viikollakaan?

Lisätään ketjuun Noora Toivo, Antti Holma. Minttu Mustakallio, Petteri Ahomaa, Kölli Kortelainen ja Oskari Saari.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Samaa mieltä, miksi muuten nykyään lähes kaikki urheilun puolella naisjuontajat yrittävät vääntää vääntämisen ilosta väkinäistä tekohymyä, vaikka Naantaliin astu näkee, että homma ei tule nyt luonnollisesti ja tuskin ensi viikollakaan?

Tämän takia lisäisin listaan Kirsi Alm-Siiran, joka vääntelee naamaansa ja päätänsä sekä räpyttää silmiään enemmän kuin jaksan katsoa. Hän ei ole ärsyttävin henkilö televisiossa, mutta ärsyttäviä piirteitä on havaittavissa. Olen sen verran vanhakantainen ihminen, ettei minua vakuuta nuori tyttö lukemassa uutisia maailmalta. Palaisi takaisin urheiluun, josta varmasti ymmärtääkin enemmän kuin oikeista asioista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän takia lisäisin listaan Kirsi Alm-Siiran, joka vääntelee naamaansa ja päätänsä sekä räpyttää silmiään enemmän kuin jaksan katsoa. Hän ei ole ärsyttävin henkilö televisiossa, mutta ärsyttäviä piirteitä on havaittavissa. Olen sen verran vanhakantainen ihminen, ettei minua vakuuta nuori tyttö lukemassa uutisia maailmalta. Palaisi takaisin urheiluun, josta varmasti ymmärtääkin enemmän kuin oikeista asioista.
Mä luulen että keski-ikäinen noormarkkulaiseukko olisi ihan mielissään tästä arviosta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Matti Putkonen, Perussuomalaiset. Ärsyttää aina, jos hänet näkee jossain TV-ohjelmassa esiintymässä, koska en vain voi ottaa vakavasti sellaista henkilöä, jolla on noinkin karmeita rikoksia taustalla.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ylen Iron Sky -illan juontaja, näyttäisi olevan nimeltään Niki Westerback. Kymmenen minuuttia kesti tuo elokuvaa edeltävä studio-osuus, mutta silti meinasi tulla yrjöt. Voiko, ihan oikeasti, noin umpisurkeaa artikulointia olla olemassakaan?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ylen Iron Sky -illan juontaja, näyttäisi olevan nimeltään Niki Westerback. Kymmenen minuuttia kesti tuo elokuvaa edeltävä studio-osuus, mutta silti meinasi tulla yrjöt. Voiko, ihan oikeasti, noin umpisurkeaa artikulointia olla olemassakaan?
Voi: avaa TV2 ja näe Kaj Kunnas.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Ylen Iron Sky -illan juontaja, näyttäisi olevan nimeltään Niki Westerback. Kymmenen minuuttia kesti tuo elokuvaa edeltävä studio-osuus, mutta silti meinasi tulla yrjöt. Voiko, ihan oikeasti, noin umpisurkeaa artikulointia olla olemassakaan?

Komppaan täysin. Aivan järkyttävä ulosanti muikkelilla. Jo tuo 10 minuuttinen alussa olisi riittänyt mutta leffan jälkeen oli vielä studio osuutta juontamassa lähes tunnin. Ei jatkoon tälle punapäälle. Väitti vielä olevansa jonkun sortin muusikko en kuitenkaan rohjennut ottaa selvää sen enempää on niin luontaan työntävän oloinen tapaus. Muuten oli kyllä aivan loistavasti toteutettu ilta ja leffan kommenttiraita propseja niistä ylelle!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voi: avaa TV2 ja näe Kaj Kunnas.
Kunnas on ihan puhdas komediahahmo tuossa YLE:n urheilutiimissä. Sotshin aikoihin pidin Kunnasta jopa ihan viihdyttävänä kaverina, mutta ei tuota huomiohuorausta vain jaksa.

Itse olen siitä vanhakantainen kaveri, että haluaisin nähdä asiallisia urheilulähetyksiä, mutta minkäs teet tässä Mertarantaa palvovassa maassa. Muutkin haluavat kansansuosioon, toiset haluavat sitä liiankin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kunnas on ihan puhdas komediahahmo tuossa YLE:n urheilutiimissä. Sotshin aikoihin pidin Kunnasta jopa ihan viihdyttävänä kaverina, mutta ei tuota huomiohuorausta vain jaksa.

Itse olen siitä vanhakantainen kaveri, että haluaisin nähdä asiallisia urheilulähetyksiä, mutta minkäs teet tässä Mertarantaa palvovassa maassa. Muutkin haluavat kansansuosioon, toiset haluavat sitä liiankin kanssa.

Täysin samaa mieltä. Ei voi kuin epäuskoisena pyöritellä päätään tälle perseilylle että aivan kaikki on ihan pakko viihteellistää. Kertoo paljon tästä kansasta kun lukee kommentteja niistä tv-ohjelmista missä vielä mennään pääosin asialinjalla. "tylsää paskaa", "unettavaa" jne. Kaikki asiallinen ja oikeasti informatiivinen media on tylsää paskaa. Eiköhän lähitulevaisuudessa uutisetkin lue joku vitunaikainen komiikkakilpailun voittaja ja sään kerro meille hassulla aksentilla puhuva isotissinen transu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tätä ei tarvinnut kauaa miettiä, ehdottomasti Aku Hirviniemi.
Tulee oikeasti helvetillinen kiire päästä vaihtamaan kanavaa, kun tuon näkee ruudussa.
 
Tätä ei tarvinnut kauaa miettiä, ehdottomasti Aku Hirviniemi.
Tulee oikeasti helvetillinen kiire päästä vaihtamaan kanavaa, kun tuon näkee ruudussa.

Katsoin muutaman jakson Aku ja seitsemän ihmettä-sarjaa, jossa Hirviniemi yritti heittää jotain pervoa tai muuten vaan paskaa läppää joka hiton välissä. Ihme ettei saanut turpaan matkoillansa. Ärsyttävimpiä hetkiä oli ehdottomasti Hirviniemen vierailu kukkotappelussa, josta hän keksi 10-20 lapsellista cock-vitsiä, joita voisi olettaa kuulevansa joltain ala-astelaiselta.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Komppaukset Hirviniemelle, mutta yksi, aika isokin poikkeus löytyy. Nimittäin mies esiintyi Taivaan Tulet -sarjan kolmannella tuotantokaudella ja piru vie hyvin näyttelikin. Hauskintahan tässä on se, että hänen roolihahmonsa oli vielä todella ylimielinen ja moraaliton limanuljaska, ei meinannut samaksi putous-höpöttelijäksi uskoa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Komppaukset Hirviniemelle, mutta yksi, aika isokin poikkeus löytyy. Nimittäin mies esiintyi Taivaan Tulet -sarjan kolmannella tuotantokaudella ja piru vie hyvin näyttelikin. Hauskintahan tässä on se, että hänen roolihahmonsa oli vielä todella ylimielinen ja moraaliton limanuljaska, ei meinannut samaksi putous-höpöttelijäksi uskoa.

On Hirviniemellä muitakin hyviä suorituksia ja olen nähnyt hänet erittäin vakuuttavana myös teatterin lavalla. Moni taitaa unohtaa, että Hirviniemen pervoilut ja sekoilut ovat suurimmaksi osaksi kanavan tilaamaa, koska - surullista kyllä - tällainen myy Suomessa.

Tosin pakko tunnustaa, että lauantainen parodia lätkäpelaaja-homosta omine suihkuvuoroineen nauratti minua, kaiken tämän palsta ryppyotsaisen ja ylisuvaitsevaisen homokeskustelun jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös