Jukka-Pekka Rantanen. Lukee se sitten uutisia itsemurhaiskuista tai juontaa joululauluohjelmaa, niin aina on sama virnistys naamalla. Toivottavasti kaatuu joulusaunassa niin, että naama koskettaa kiuasta.
Jukka-Pekka Rantanen. Lukee se sitten uutisia itsemurhaiskuista tai juontaa joululauluohjelmaa, niin aina on sama virnistys naamalla. Toivottavasti kaatuu joulusaunassa niin, että naama koskettaa kiuasta.
Heh. Päivällä jo hieman tuota Sinkkulaiva-sarjaa telkkarista näin ja hetken päästä tuon yllä olevan luettua kuvittelin tietäväni mistä naisesta puhutaan, mutta nythän mä vasta sen tajusin kun tuo kyseinen jakso tulee uusintana. Siis huh. Ei voi olla totta.Tulipahan kanavapujoteltua aikani kuluksi ja päädyttä ihmettelemään Sinkkulaiva ohjelmaa ja siellä ollutta Saraa. Voi elämä kuinka täynnä tämä espanjalaissuomalainen nainen oli itseään. Harvoin näkee ja kuulee noin ylimielistä kus*päätä - onneksi. Toivottavasti menee sinne Espanjaan harrastamaan sitä rodunjalostusta yli-ihmisten kanssa.
Sauli Niinistö.
...eleidensä osalta näyttää siltä kuin hän puhuisi vähäjärkisille tai muuten hitaille.
Nelosen liigamakasiinin naisjuontaja. Tekopirteä virne koko ajan päällä ja "muka niin kaiken kiekosta tietävä".
Samaa mieltä, miksi muuten nykyään lähes kaikki urheilun puolella naisjuontajat yrittävät vääntää vääntämisen ilosta väkinäistä tekohymyä, vaikka Naantaliin astu näkee, että homma ei tule nyt luonnollisesti ja tuskin ensi viikollakaan?
Mä luulen että keski-ikäinen noormarkkulaiseukko olisi ihan mielissään tästä arviosta.Tämän takia lisäisin listaan Kirsi Alm-Siiran, joka vääntelee naamaansa ja päätänsä sekä räpyttää silmiään enemmän kuin jaksan katsoa. Hän ei ole ärsyttävin henkilö televisiossa, mutta ärsyttäviä piirteitä on havaittavissa. Olen sen verran vanhakantainen ihminen, ettei minua vakuuta nuori tyttö lukemassa uutisia maailmalta. Palaisi takaisin urheiluun, josta varmasti ymmärtääkin enemmän kuin oikeista asioista.
Voi: avaa TV2 ja näe Kaj Kunnas.Ylen Iron Sky -illan juontaja, näyttäisi olevan nimeltään Niki Westerback. Kymmenen minuuttia kesti tuo elokuvaa edeltävä studio-osuus, mutta silti meinasi tulla yrjöt. Voiko, ihan oikeasti, noin umpisurkeaa artikulointia olla olemassakaan?
Ylen Iron Sky -illan juontaja, näyttäisi olevan nimeltään Niki Westerback. Kymmenen minuuttia kesti tuo elokuvaa edeltävä studio-osuus, mutta silti meinasi tulla yrjöt. Voiko, ihan oikeasti, noin umpisurkeaa artikulointia olla olemassakaan?
Kunnas on ihan puhdas komediahahmo tuossa YLE:n urheilutiimissä. Sotshin aikoihin pidin Kunnasta jopa ihan viihdyttävänä kaverina, mutta ei tuota huomiohuorausta vain jaksa.Voi: avaa TV2 ja näe Kaj Kunnas.
Kunnas on ihan puhdas komediahahmo tuossa YLE:n urheilutiimissä. Sotshin aikoihin pidin Kunnasta jopa ihan viihdyttävänä kaverina, mutta ei tuota huomiohuorausta vain jaksa.
Itse olen siitä vanhakantainen kaveri, että haluaisin nähdä asiallisia urheilulähetyksiä, mutta minkäs teet tässä Mertarantaa palvovassa maassa. Muutkin haluavat kansansuosioon, toiset haluavat sitä liiankin kanssa.
Tätä ei tarvinnut kauaa miettiä, ehdottomasti Aku Hirviniemi.
Tulee oikeasti helvetillinen kiire päästä vaihtamaan kanavaa, kun tuon näkee ruudussa.
Komppaukset Hirviniemelle, mutta yksi, aika isokin poikkeus löytyy. Nimittäin mies esiintyi Taivaan Tulet -sarjan kolmannella tuotantokaudella ja piru vie hyvin näyttelikin. Hauskintahan tässä on se, että hänen roolihahmonsa oli vielä todella ylimielinen ja moraaliton limanuljaska, ei meinannut samaksi putous-höpöttelijäksi uskoa.