Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 529 041
  • 1 733

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajattelin hetken katsoa Oscar Gaalaa. Nelonen auki ja ensimmäisenä ruudussa selittää Maria Veitola jotain paskaa. Muutin mieleni ja vaihdoin kanavaa.

Ainakin siinä ensimmäisessä lähetyksessä oli kyllä niin kammottava poppoo kommentoimassa, että oikein pahaa teki. Maria Veitola ja sitten nämä kaksi muoti"miestä". Siinä ei oltu kyllä ajateltu katsojia lainkaan, kunhan nämä kaverukset pääsevät keskenään hupailemaan ja kihertämään suoraan lähetykseen. Suljin lähetyksen siinä vaiheessa, kun vitsit käsittelivät suoliston toimintaa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ainakin siinä ensimmäisessä lähetyksessä oli kyllä niin kammottava poppoo kommentoimassa, että oikein pahaa teki. Maria Veitola ja sitten nämä kaksi muoti"miestä". Siinä ei oltu kyllä ajateltu katsojia lainkaan, kunhan nämä kaverukset pääsevät keskenään hupailemaan ja kihertämään suoraan lähetykseen. Suljin lähetyksen siinä vaiheessa, kun vitsit käsittelivät suoliston toimintaa.

Erehdyin minäkin avaamaan telkun liian aikaisin, ja hyvin nopeasti se meni takaisin kiinni. Ei tota Mariaa vaan jaksa. Itse gaalassa ei toki ollut mukana, sitä mainoskatkoilla kommentoi Heikelän vetämä raati. Paljon ei heilläkään sanottavaa ollut mutta eivät ärsyttäneetkään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sama. Miten muistelin että Frangen on ollut joskus hauska?
Niin, kyllähän Frangen Alivaltiosihteerin hupailuissa on ollut ihan mies paikallaan ja jutut hauskoja, mutta sen ulkopuolella on suhteellisen hiljaista sillä saralla mielestäni. Tuntuu, että Frangenin pitää olla nykyään esillä vähän joka yhteydessä. Kai siinä helposti käy noin, kun saa suosiota ja toisaalta myös samalla tulee pyytelyjä mukaan ties mihin soopaan.
 

d2uce

Jäsen
Pipsa Hurmerinta. Ei varmaan ärsyttävin, mutta tuntuisi olevan tuollainen kokkiohjelmien jonenikula.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pipsa Hurmerinta. Ei varmaan ärsyttävin, mutta tuntuisi olevan tuollainen kokkiohjelmien jonenikula.

Juttelin tuossa viime kesänä noin parin tunnin verran Pipsan kanssa eikä hän minusta vaikuttanut mitenkään ärsyttävältä. Mukava nainen, joka on kyllä hieman liian kiinnostunut ruoanlaitosta, mutta kukaan meistä ei ole täydellinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Itseä ärsyttää Top Chef Suomi ohjelmassa se punapäinen nais-kilpailija. Eikös se ole ollut ennenkin tv:ssä jossain ruokaohjelmassa?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on mainio tilaisuus tutustua tämän ketjun kuninkaaseen, Sami Sykköön. Hänet näkee tämän aamun Ykkösen aamu-tv:ssä ennen kymmentä kommentoimassa eilisiä kuninkaallisia häitä. Pitää katsoa, onko herra maineensa veroinen.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Kyllä tämä YLEn vaalihaastattelija Jan Andersson on tällä hetkellä ketjun otsikon mukainen tapaus. Hän kohtelee haastateltavia aivan eri lailla, esimerkiksi sinuttelemalla muita ja kutsumalla Jussi Halla-ahoa jatkuvasti "Halla-ahoksi". Myöskään nämä vastausvuorojen jälkeen mumistut one-linerit eivät kuulu kunnioitettavan haastattelijan repertuaariin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alex Ruiz-niminen nainen, joka toimii jonkinlaisena Calgary Flamesin omana reportterina, on ärsyttänyt alusta lähtien. Hihittely yhdistettynä huonoihin juttuihin sekä vähän tyhjäpäiseen olemukseen ovat ne tärkeimmät syyt.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon muutaman jakson katsonut tuota Karavaanarit-sarjaa niin siinä oleva Messilän emäntä on kyllä juuri niin kamala akka kuin nainen voi vaan ikinä olla. Ei osaa olla hetkeekään hiljaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Maria Guzenina-Richardson. Joka kerta kun kuulee sen ylimielisen ja lässyttävän äänen tv:ssä, niin vitutuskäyrä nousee välittömästi.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Ne Leevien Muotitietoista raiskaavat toukat siinä jossain mainoksessa
ruben stiller
Axl Smith
Harri Syrjänen, Hans Välimäki ym. sössöttäjä-chefit
Maikkarin uutisten loppukevennyksissä usein esiintyvä rillipäinen debiili
Mikko Leppilampi
Duudson-juntit
Jone Nikula

Ihan oma lukunsa ovat sitten esimerkiksi Simo Frangen ja etenkin PPPetelius, miehet jotka todella luulevat olevansa hauskoja. Lähinnä surullista eikä niinkään ärsyttävää.
 
Siis Maikkarilla kaikki ovat joko tähtiä tai suosikkeja. Joku nevöhööd tusinanaama Salkkareista on tv-tähti ja Sanna Kiiski on suosikkijuontaja. Joten tällä logiikalla loppukevennysmies on ansainnut tähtistatuksensa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki ihmiset jotka on jollain lailla tekemisissä Talent-ohjelman kanssa. Eritoten tosiaan ne koreografiassa Muotitietoista vinkuvat lettipäiset toukat. Siihen perään vielä niiden kahden homon suorittama yhteisspurtti kameran eteen, "NYT SE ALKAA"! ANGGH miten raivostuttavaa.

Studio55:n juontajat. Ketä helvettejä ne on? Ihan sama kuka siellä on vieraana, se vitun rillipäinen äijänkäppyrä rumissa vaatteissaan muistelee vaan omia nuoruusvuosiaan joskus silloin kun Elvis ollut vielä syntynytkään ja nauraa käkättää jokaiselle omalle lauseelleen. Ketään ei kiinnosta, pidä turpasi kiinni ja anna sen vieraan puhua! Se nainen taas on niin jäätävä tapaus ettei sitä pysty kuuntelemaan vittuuntumatta sekuntiakaan. Ei sekuntiakaan!

Mikä vitun idea siinä koko ohjelmassa ees on? Ollaan vanhoja, elämä oli joskus ennen, muistellaan niitä ja nyt kuunnellaan kuinka joku tohtori kertoo ummetusvaivojen hoitomuodoista. Toimii toisaalta tehokkaana herätyskeinona, ei siinä sängyn pohjalla kykene kauaa vatvomaan kun telkkari tuuttaa tätä paskaa.

Bonuksena vielä Maria Sid. Rasittava akka, et ole hauska, et ole kaunis, miksi helvetissä siis olet tv-ruudussa?
 

scholl

Jäsen
Studio55:n juontajat. Ketä helvettejä ne on?

Markku Veijalainen. Kaikkien suomalaisten musajuhlien järjestäjä. Niin ja taisi järjestää Virossakin sen musajuhlan 80 luvulla, missä oli satoja tuhansia tyyppejä, josta tuli juuri dokumentti Yle Teemalta. Sitten teki Ylellä la-illan viihdeohjelmia ja Radio Ykkösessäkin oli mukana. Aikanaan taisi olla joku nuorison idoli.

Itse olen sitä mieltä, että telkkarin ärsyttävin tyyppi on se K-Marketin kauppias. En ikinä tule käymään K-Marketissa, koska jos näkisin hänet siellä hyllyjä täyttämässä niin tempaisisin välittömästi leukaan. "mehän palvellaan aina yömyöhään... k-marketissa on tällä viikolla tarjouksessa...teidän rundin varrella on vaikka kuinka monta k-markettia...kauppias hoitaa homman". Siis oikeasti niin mulkunoloinen äijä virnuilee joka ilta telkkarissa. Se on suorastaan rikos laittaa tuollainen kusipää sinne ruutuun.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Studio55:n juontajat. Ketä helvettejä ne on? Ihan sama kuka siellä on vieraana, se vitun rillipäinen äijänkäppyrä rumissa vaatteissaan muistelee vaan omia nuoruusvuosiaan joskus silloin kun Elvis ollut vielä syntynytkään ja nauraa käkättää jokaiselle omalle lauseelleen. Ketään ei kiinnosta, pidä turpasi kiinni ja anna sen vieraan puhua!

Mikä vitun idea siinä koko ohjelmassa ees on? Ollaan vanhoja, elämä oli joskus ennen, muistellaan niitä ja nyt kuunnellaan kuinka joku tohtori kertoo ummetusvaivojen hoitomuodoista. Toimii toisaalta tehokkaana herätyskeinona, ei siinä sängyn pohjalla kykene kauaa vatvomaan kun telkkari tuuttaa tätä paskaa.

Kiitos taas hyvistä nauruista:) Kuvailit juuri suurten ikäluokkien miehen prototyypin. Mieti millaista on duunissa, jossa tai jonka liepeillä tällaisia yksilöitä on useampi.

Jos olisin ko. paskan tai yleensä minkä tahansa "senioreille" suunnatun ohjelman ns. kohderyhmää, jota onneksi en (ihan vielä:) ole, loukkaisi ja vituttaisi suunnattomasti, että jengin ei oleta olevan kiinnostuneita mistään muuta kuin peruutuspeiliin tuijottelusta ja "syö-pähkinöitä-niin-paska-lentää" & "täältä parhaat tekonivelet" -tyyppisestä tuubasta. Aivotoiminta ei tietääkseni lakkaa kuusikymppisenä, ainakaan niiltä, keitä itse tunnen.
Eri asia on tietty, jos sitä ei ole koskaan ollutkaan - ai niin, tämä studiohan taitaa olla MTV3:n ohjelma. Jepjep.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Pari viikkoa sitten alkoi sellainen ohjelma, että tuli asiaa tähänkin ketjuun. Kyse on tosi-tv-ohjelmasta "Fuengirola".

Kyseinen ohjelma on täyteenpakattu urpoimpia ja ärsyttävimpiä ihmisiä, joita maa päällään kantaa. Heti aluksi ruutuun puskee Jorma Pulkkisen harmaantunut pää heittämään perusteellisen puutunutta läppää, joka huipentuu huudahdukseen, joka ei edes ole huudahdus: "Minä olen Jorma Pulkkinen ja tämä on Fuengiroooolaaa...", jonka aikana kädet nousevat ilmaan. Parin sekunnin päästä kädet laskeutuvat ja Jorma kävelee vaivaantuneena pois.

Ensimmäisessä jaksossa "tutustuttiin" ensimmäisenä (homo)pariskuntaan, joka pitää jotain pikkuravintolaa jossain. Juha "missi-Heidin isä" Willman ja joku random-Esa (yksi ei niin ärsyttävistä ihmisistä tässä ärsyttävien ihmisten kavalkadissa) ovat nuo ravintoloitsijat. Juhasta tulee aina mieleen Jope Ruonansuu puhumassa homoäänellä, joka ei ole hyvä juttu. Kaikki, mitä tuo mies suustaan päästää, on äärimmäisen ärsyttävää. Ja mä yleensä pidän homoista, vaikka olisivat muiden mielestä miten ärsyttäviä. Ravintolan keittiömestari Katja on Esan ohella ei-niin-ärsyttävä, tosin hän ei Esan tavoin ole päässyt niin paljon ääneen kuin Juha.

Seuraavaksi tuossa ykkösjaksossa esiteltiin toisen ravintolan omistaja Marko, jonka esiintyminen on suoraan oppikirjasta. Oppikirjan nimi on "Näin esiinnyt mahdollisimman typerästi ja puhut todella tyhmiä ja epäolennaisia juttuja". Markon ääni on (tupakan takia?) puolikarhea, joka tekee hänen juttujensa kuuntelemisesta ekstra-vaikeaa. Lisäksi mies vaikuttaa tosi kusipäältä työpaikallaan. "Mä en vaadi keltään enempää ku mitä ite pystyn tekee", "mä vaadin jokaselta 110%, ku mä iteki annan sen verran" jne. Vittu, että pistää vihaksi. Ei siinä mitään, että vaatii ja on tiukka, mutta joku raja sentään.

Sitten päästiin "mediamogulien" esittelyyn. Oli ilo huomata, että takavuosina Jyrkistä minulle tunnetuksi tullut Antti "Pizza" Pekkarinen on yksi "Fuengirola"-ohjelman vakiokasvoista. Hän kuuluu myös harvalukuiseen ei-ärsyttävien kastiin. Jotenkin hänen äänensä on hauska ja lempeä, eikä muutenkaan tule mitään pahaa sanottavaa mieleen hänestä. Yhtiökumppaninsa Vesa Uusi-Kilponen ("Vesu") sitten taas tuottaa kylmiä väreitä. Helvetti, kun äijä revittää rauman murretta, niin selkäpiissä kiitää hyy, vaikka itsekin olen raumalainen. Lisäksi äijän pärstä on niin jonkin kauhuelokuvan maskeeraamosta revitty, että huh huh (en tosin ole enkelinkasvoinen itsekään).

Sitten oli vielä kaksi tosi ärsyttävää seinäkiipeilijää, jotka jäivät minulle suhteellisen etäisiksi, ei kiinnostanut tippaakaan heidän puuhailunsa, kun niin ärsyttäviä olivat. Kiva koira niillä tosin oli.

Kaiken huipennuksena oli suomalaisravintolan illanvietossa kuvattu Irja, joka oli löytänyt lähiöräkälävuosiensa jälkeen rakkauden Ranskasta ja asuu nyt Cristobalinsa kanssa Aurinkorannikolla. Sääliksi käy Cristobalia, kun joutuu moisen akan kanssa olemaan. Koko ajan näyttää siltä, että mies haluaisi juosta takaisin Ranskaan tai jopa jonnekin kauemmaskin.

Johtuneekohan näistä ärsyttävistä ihmisistä vai mistä, että tätä sarjaa edes seuraan?
 

scholl

Jäsen
Johtuneekohan näistä ärsyttävistä ihmisistä vai mistä, että tätä sarjaa edes seuraan?

En ole ko. sarjaa vielä nähnyt, mutta joku aika sitten tuli dokumenttiohjelma Aurinkorannikolta. Luulen, että se oli joko Ylen ohjelma tai sitten 4D, en muista enää. Siinä Pizza Pekkarinen oli koko tunnin pituisen ohjelman päähenkilö ja hän oli erittäin ärsyttävä. Mitään lempeyttä en huomannut, vaan pelkkää ärsyttävyyttä. Niin golfkentällä kuin lehden toimituksessa kuin jossain suomalaisten vuosittaisessa iltajuhlassa. Hän on sellainen alueen hovinarri, joka häärää koko ajan adhd päällä jaloissa ja heittää tyhmiä vitsejä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ärsyttävin ihminen tv:ssä?

Se on tuo helvetin Seppo Seipäänniellyt joka mainostaa UrhoTV:llä Soneran Laajakaistaa.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Vappu Pimiä (No hyi saatana)
Maria Veitola (En pysty katsomaan sekuntiakaan kun ivailee helpoille kohteille)
Simo Frangen (Onko koskaan tehnyt tv:ssä mitään hauskaa?)
Janne Kataja (Luulee varmaan itse olevansa todella hauska)
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ylös perkele!
Vittu, että ärsyttää Peltsi Peltola - ja muuten ärsyttää aivan helvetinvitun paljon perkele. Onneksi olkoon, olet tuhonnut viimeisen eräohjelman vapailla tv-kanavilla. Erätulilla ohjelma on muuttunut aivan läpeensä paskaksi ohjelmaksi. Itse miellän erästelyn lähinnä metsästys- ja kalastuspainotteiseksi toiminnaksi, mutta nyt on sitten ohjelma täynnä kaikkea muuta. Yhdessä jaksossa on keskimäärin n. 50 eri aihetta, jotka liittyvät lähes jollain tavalla ulkona olemiseen. Lisäksi tuo iki-ihana Peltsi yrittää opetella kalastamaan ja metsästämään. Paino sanalla yrittää. Ärsytät tällä hetkellä yhtä paljon kuin eräs jannekatja. Se on jo paljon se. Enää ei pysty tätäkään ohjelmaa katsomaan.

Mikä vittu siinä on, että esmes ruotsalaiset ja norjalaiset tekevät aivan helevetin paljon parempia luonto- ja eräohjelmia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös