Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 529 236
  • 1 733
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siis katsotteko te oikeasti noita? Mulla vaihtuu kanava heti jos siellä on joku sätti tai muu nykyajan Saatanasta oleva ilmiö.

Kyllä niitä tulee katsottua, pakko tunnustaa. Itse kärsin kroonisesta nukahtamisvaikeudesta, varsinkin näin kesähelteillä, ja yöllä kolmen-neljän aikaan ei telkusta juuri muuta tule kuin chatteja tai Ylen uutisikkunaa. Joskus on päivälläkin ollut niin tylsää, että on Nellin majaa tullut katseltua, vaikka kuinka hävettää tunnustaa. Olen kyllä laittanut jo elämän tilaukseen, että eiköhän sieltä kohta postiennakkoa pukkaa...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse kärsin kroonisesta nukahtamisvaikeudesta, varsinkin näin kesähelteillä
Ryhdy lukemaan jotain Päätalon kirjaa ja taustalle soimaan Scorpionsin balladikokoelma. Jos ei uni tule, ei se tule koskaan.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Siis katsotteko te oikeasti noita? Mulla vaihtuu kanava heti jos siellä on joku sätti tai muu nykyajan Saatanasta oleva ilmiö.

Itsekään en katso mitään chattia (urheiluchattia joskus katoin Urheilukanavalta), silti aina kanavia selatessa osuu joku näistä chateistä ruutuun. Kyllä siinä meinaa pallit hypätä kurkkuun kun heti kanavaa vaihtaessa joku näistä niin hurmaavista chat-kanoista rääkäisee ties mitä idioottimaisuuksia!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyllä niitä tulee katsottua, pakko tunnustaa. Itse kärsin kroonisesta nukahtamisvaikeudesta, varsinkin näin kesähelteillä, ja yöllä kolmen-neljän aikaan ei telkusta juuri muuta tule kuin chatteja tai Ylen uutisikkunaa. Joskus on päivälläkin ollut niin tylsää, että on Nellin majaa tullut katseltua, vaikka kuinka hävettää tunnustaa. Olen kyllä laittanut jo elämän tilaukseen, että eiköhän sieltä kohta postiennakkoa pukkaa...
Ymmärrän hyvin tämän, että joku tuohon aikaan noita tuijottaa varsinkin nukahtamisongelmista kärsiessään. Mutta eikö esim youtube tai googlen haku "funny videos" tms tarjoaisi parempaa viihdettä yökyöpelille?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ymmärrän hyvin tämän, että joku tuohon aikaan noita tuijottaa varsinkin nukahtamisongelmista kärsiessään. Mutta eikö esim youtube tai googlen haku "funny videos" tms tarjoaisi parempaa viihdettä yökyöpelille?

Ei, jos prioriteettilistalla ihan ylivoimaisena ykkösenä ihan oikeasti on se nukahtaminen. Mulla kun se telkku sojottaa suoraan tänne sänkyyn päin. Ja tietokonetta näpytellessä joutuisi olemaan istuma-asennossa.

PS: Uskokaa pois, näin kokemusta omaavana, että noissa chateissakin näkee joskus heitettävän aika vitun pudottavaa läppää! Pakko tunnustaa, vaikka kuinka hävettää!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ei, jos prioriteettilistalla ihan ylivoimaisena ykkösenä ihan oikeasti on se nukahtaminen. Mulla kun se telkku sojottaa suoraan tänne sänkyyn päin. Ja tietokonetta näpytellessä joutuisi olemaan istuma-asennossa.
Point taken. Itse hoidan nukahtamisongelmia niin, että jos ei uni tule, nousen ylös ja pelailen / surffaan netissä kunnes väsyttää enemmän. Sitten takaisin sänkyyn.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No en tiedä. Mielestäni noista chat-juontajista löytyy paljon ärsyttävämpiäkin tapauksia. Siellä on kaiken maailman itseriittoisia näsäviisastelijoita ja tekopirteitä pissiksiä, minusta Nelli ei todellakaan ole sieltä pahimmasta päästä, päin vastoin.

Enpä sitten tiedä muista kun en pahemmin chatteja katsele. Nellin majaa tulee joskus pakolla katsottua kun tulee ennen MacGyveria. Ja Nellin hössötys, kirkuminen ja blondimaisuus pistää ärsyttämään.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja Nellin hössötys, kirkuminen ja blondimaisuus pistää ärsyttämään.

En tunnustaudu miksikään fanaattiseksi Nellin palvojaksi, mutta ainakin hän on oma "bimbo" (positiivisessa mielessä) itsensä eikä yritä esittää mitään paskantärkeää valtakunnan ykkös-tv-kasvoa. Eipähän tuota katsoessa joudu omia vähiä aivosolujaankaan rasittamaan.

Mutta nyt ryhdyn MacGyveria katsomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tällä hetkellä kunnia kuuluu ehdottomasti Tarja Haloselle. Oikeasti nykyään kanava vaihtuu heti jos "koko kansan" residentti siihen ilmestyy.
 

d2uce

Jäsen
Oman rankingin kärjessä keikkuu tällä hetkellä JIMiltä tulevan Remontit rahaksi -ohjelman Ginger. Jo pelkkä ulkomuoto on niin ärsyttävä, kuin olla ja voi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Janina Andersson. Kuinka vitussa ihmisellä voi olla tommonen ääni?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omituinen nasaali ääntämisessä, vai miksi sitä nyt sanotaan.
Väittäisinpä että ämmä kailottaa. Rasittavaa kuunneltavaa: ääni on kova, epämiellyttävä eikä sanottavakaan fiksuudellaan päätä huimaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja kaiken kruunaa vielä vampyyriä muistuttava ulkomuoto niin ämmä on todella ärsyttävä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Aina-niin-vitun-positiivinen tv-kokki, jonka nimeä en muista. "Mitä tänään syätäisiin". Sen naama taisi vilahtaa televisiossa silloin, kun Elvis ampui oman töllönsä. Ärsytyskynnykseni on siinä kohtaa matala, kun tämän hymynaama ilmestyy eteen. Ja aina edessä on sama rasittava ilme. ARGH.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aina-niin-vitun-positiivinen tv-kokki, jonka nimeä en muista. "Mitä tänään syätäisiin". Sen naama taisi vilahtaa televisiossa silloin, kun Elvis ampui oman töllönsä. Ärsytyskynnykseni on siinä kohtaa matala, kun tämän hymynaama ilmestyy eteen. Ja aina edessä on sama rasittava ilme. ARGH.

Oliskos Aki Wahlman tämän herran nimi. Ainakin pitää tuota mainitsemaasi Mitä tänään syötäisiin- ohjelmaa.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Ärsyttävin TV-persoona?

"VAI MIKÄ SE OLI, VAI MILLON SE OLI, VAI MISSÄ SE OLI!" Voi vittu, että pullistuu otsasuonet joka kerta, kun se pallinaama tulee narisemaan ruutuun ja sitten vielä jotkut ihmiset olevinaan hauskoina hokee näitä kyseisiä repliikkejä.

+ Ellen Jokikunnas ja se toinen Idols-juontaja.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tällä hetkellä ärsyttää Mette Mannonen. Ärsyttävä ääni, ärsyttävä puhetyyli, eivätkä esiintymistaidot ole kehittyneet yhtään, vaikka on ollut jo pienen ikuisuuden Maikkarin sääennustelijana.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nykyään aina, kun avaa SubTV:n ennen puoltapäivää, niin sieltä tulee chattia, ja juontajana on viime ajat ollut tämä Niko Vainion näköinen nulikka. On kyllä helvetin ärsyttävän oloinen ilmestys.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vappu Pimiän rinnalle ärsyttävyydessä pääsee Sanna Kiiski. Jouduin katselemaan sitä eilen eräässä viihdeohjelmassa, jossa oli Janne Katajan vieraana. Muistan etäisesti kuulleeni sitä joskus vastoin tahtoani jossain paskaradiossa, jossa ärsyttävyys nousi jo esiin. Nyt se on ilmeisesti joidenkin Viihdeuutisten juontaja, jonne näköjään pääsee ilman kompetenssia: "Oih, Andreas, se on niinku tosi ihana ja oli vähä niinku ihqua, kun se niinku sanoi olevansa niinku bi ja sen kihlattu ei niinku tienny sitä..."

Wikipedian mukaan tämä mimmi on 34-vuotias. Se tulee varmaan siitä, että näyttää 49-vuotiaalta ja kuulostaa 19-vuotiaalta. Se 34 on niinku keskiarvo.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuomas Enbuske. Vittu, että on ärsyttävä ääni ja puhetyyli. Silloin kun oli siinä talk-show -ohjelmassa Hyppösen aisaparina, en huomannutkaan, kuinka ärsyttävä jätkä on kyseessä. Nyt kun sillä on se oma ohjelma, niin jo nuo mainokset saavat vereni kiehumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös